Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Ucieczka przed smokiem

Nowy cel główny: Znajdź drogę do twierdzy

Biegnij za Ralofem, kierując się w stronę wejścia do pobliskiej wieży - Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Biegnij za Ralofem, kierując się w stronę wejścia do pobliskiej wieży. Po wysłuchaniu krótkiej rozmowy wybierz schody, które prowadzą na górę (powyższy screen). Zignoruj atak smoka, do którego dojdzie po kilku chwilach, bo nic Ci tu nie grozi.

Podejdź do dużej dziury w ścianie i zgodnie z otrzymaną od Ralofa instrukcją wykonaj skok celem wylądowania w znajdującej się poniżej częściowo zniszczonej gospodzie (powyższy screen) - Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Podejdź do dużej dziury w ścianie i zgodnie z otrzymaną od Ralofa instrukcją wykonaj skok celem wylądowania w znajdującej się poniżej częściowo zniszczonej gospodzie (powyższy screen). Zeskocz teraz na niższy poziom gospody i wybiegnij na zewnątrz.

Teraz dla odmiany będziesz musiał biec za Hadvarem, czyli mężczyzną, z którym miałeś już okazję wcześniej porozmawiać - Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Teraz dla odmiany będziesz musiał biec za Hadvarem, czyli mężczyzną, z którym miałeś już okazję wcześniej porozmawiać. Pamiętaj o tym żeby przez cały czas trzymać się blisko niego, ignorując jednocześnie toczące się wokół Ciebie walki. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym Hadvar spotka się z Ralofem (powyższy screen). Zostaniesz tu po raz pierwszy zmuszony do wyboru sprzymierzeńca.

Nowy cel główny: Wejdź do twierdzy z Hadvarem lub Ralofem

Jeżeli masz zamiar uciec z twierdzy razem z Hadvarem, to musisz podejść do lewego wejścia do twierdzy Helgen, przy którym powinien stać (powyższy screen) - Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli masz zamiar uciec z twierdzy razem z Hadvarem, to musisz podejść do lewego wejścia do twierdzy Helgen, przy którym powinien stać (powyższy screen). Godne odnotowania jest to, że nie jest równoznaczne z ostatecznym sprzymierzeniem się z Legionem Cesarskim, bo w dalszej części gry na spokojnie będziesz mógł zadecydować z którą z dwóch głównych frakcji masz zamiar współpracować. Opis dalszych czynności odnajdziesz w sekcji Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara.

Jeżeli masz zamiar uciec z twierdzy razem z Ralofem, to musisz podejść do prawego wejścia do twierdzy Helgen, przy którym powinien stać (powyższy screen) - Ucieczka przed smokiem | Zerwane kajdany | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli masz zamiar uciec z twierdzy razem z Ralofem, to musisz podejść do prawego wejścia do twierdzy Helgen, przy którym powinien stać (powyższy screen). Godne odnotowania jest to, że nie jest równoznaczne z ostatecznym sprzymierzeniem się z Gromowładnymi, bo w dalszej części gry na spokojnie będziesz mógł zadecydować z którą z dwóch głównych frakcji masz zamiar współpracować. Opis dalszych czynności odnajdziesz w sekcji Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa.