Pomoc w potrzebie | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Pomoc w potrzebie

Uaktywnienie questu

Jeśli masz już za sobą quest Budzenie smoka z głównego wątku fabularnego, to po wejściu do Białej Grani natrafisz na kilku redgardów pragnących dostać się do miasta. Strażnicy nie będą patrzeć na nich zbyt przychylnie, w związku z czym nomadowie będą musieli zawrócić ze swej ścieżki. Jeśli porozmawiasz z jednym z nich, dowiesz się, że ich klan (Alik'r) poszukuje kobiety redgardzkiego pochodzenia, która ukryła się gdzieś w mieście.

Mężczyźni nie będą chcieli wyjawić dlaczego szukają swojej rodaczki, ale zaoferują sporą nagrodę za pomoc w poszukiwaniach - Pomoc w potrzebie | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Mężczyźni nie będą chcieli wyjawić dlaczego szukają swojej rodaczki, ale zaoferują sporą nagrodę za pomoc w poszukiwaniach. Jeśli brakuje Ci gotówki, możesz zgodzić się na to zadanie.

Nowy cel główny: Odszukaj kobietę redgardzkiego pochodzenia

Poszukiwaną przez redgardów kobietę znajdziesz w gospodzie Pod Chorągwianą Klaczą, w centrum Białej Grani. Kiedy wejdziesz do lokalu, skręć w lewo i wejdź do niewielkiego pokoju, gdzie siedzi dama o imieniu Saadia. Kiedy powiesz jej, że jest ścigana, bardzo się tym przejmie i poprosi Cię, abyś poszedł za nią.

Pójdź za Saadią na piętro tawerny - Pomoc w potrzebie | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Nowy cel główny: Pomów z Saadią albo poinformuj Alik'rów, gdzie przebywa Saadia

Pójdź za Saadią na piętro tawerny. Kiedy wejdziecie do pokoju kobiety, wyciągnie ona nóż i zacznie Ci nim grozić. Nie atakuj jej jednak - jest to raczej akt rozpaczy, niż realne zagrożenie. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że Alik'rowie poszukują jej z powodu jej sprzeciwu wobec Dominium Altmerów. Jeśli ją złapią, skują ją w kajdany i zawiozą do Hammerfel, gdzie zostanie skazana i zabita. Zrozpaczona białogłowa poprosi Cię, byś nie mówił redgardom o miejscu, gdzie przebywa - to byłaby dla niej katastrofa.

Zadanie możesz wykonać na jeden z dwóch sposobów - Pomoc w potrzebie | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zadanie możesz wykonać na jeden z dwóch sposobów. Jeśli uwierzyłeś Saadii, przejdź do sekcji Pomów z więźniem Alik'rem. Jeżeli zaś wolisz stanąć po stronie redgardów, przeczytaj sekcję Poinformuj Alik'rów, gdzie przebywa Saadia. W grze nie znajdziesz żadnych poszlak wskazujących na to, która ze stron mówi prawdę - musisz zawierzyć swojej intuicji.

Nowy cel główny (Saadia): Pomów z więźniem Alik'rem

Udaj się do Smoczej Przystani i zejdź do jej lochów. W jednej z cel po prawej znajdziesz redgarda przechodzącego się po pomieszczeniu. Kiedy poprosisz go o ujawnienie miejsce pobytu Kematu (dowódcy Alik'rów), ogłosi on, że ujawni tę informację tylko pod warunkiem, że wyciągniesz go z więzienia. W tym celu powinieneś wysupłać 100 złotych monet i zapłacić któremuś ze strażników grzywnę za uwięzionego mężczyznę.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...