Powrót do Largashbur | Przeklęte plemię | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Powrót do Largashbur

Nowy cel główny: Odnieś młot bojowy Shagrola do Largashbur

Po zakończonych walkach rozejrzyj się po okolicy, odnajdując między innymi kufer z cennymi przedmiotami - Powrót do Largashbur | Przeklęte plemię | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po zakończonych walkach rozejrzyj się po okolicy, odnajdując między innymi kufer z cennymi przedmiotami. Warto też zbadać ciało wodza Yamarza, albowiem miał on na sobie bardzo cenną ciężką orkową zbroję. Na sam koniec zdecyduj się na zbadanie zwłok giganta, zabierając ze sobą przede wszystkim młot bojowy Shagrola (powyższy screen).

Musisz teraz opuścić gaj i ponownie przejść przez jaskinie, bo chwilowo nie jest możliwe korzystanie z szybkiej podróży - Powrót do Largashbur | Przeklęte plemię | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Musisz teraz opuścić gaj i ponownie przejść przez jaskinie, bo chwilowo nie jest możliwe korzystanie z szybkiej podróży. Podczas przeprawy przez jaskinie ponownie uważaj na giganta, który nie powinien Cię z własnej woli zaatakować. Wybierz lewą ścieżkę prowadzącą na zachód (powyższy screen), dzięki czemu łatwo dotrzesz do wyjścia z jaskiń. Dopiero teraz otwórz mapę świata i wybierz się do wioski Largashbur.

Odszukaj Atub i zagadaj do niej - Powrót do Largashbur | Przeklęte plemię | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Odszukaj Atub i zagadaj do niej. To czy wyjawisz jej prawdę na temat tego w jaki sposób zachował się Yamarz (powyższy screen) czy też skłamiesz nie odegra żadnej roli. Po kilku chwilach odezwie się Malacath, prosząc Cię o umieszczenie młota w kapliczce.

Nowy cel główny: Umieść młot bojowy Shagrola w kapliczce w Largashbur

Podejdź do kapliczki i wejdź z nią w interakcję (powyższy screen), doprowadzając do zakończenia tego questu - Powrót do Largashbur | Przeklęte plemię | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Podejdź do kapliczki i wejdź z nią w interakcję (powyższy screen), doprowadzając do zakończenia tego questu. Zauważ, że na miejsce przyniesionej z jaskini broni pojawi się bardzo cenny młot bojowy Volendrung, który możesz zabrać jako nagrodę. To doskonała broń dwuręczna, której dodatkową cechą jest możliwość wchłaniania punktów kondycji. Nie podnoś natomiast innych leżących w okolicy przedmiotów (m.in. fragmentów orkowej zbroi), bo zostałoby to już potraktowane jako kradzież.