Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza. Właśnie dlatego stworzono niniejszy poradnik. Zawiera on szczegółowy opis wszystkich zadań głównych i pobocznych - i to zarówno do podstawowej wersji gry, jak i jej rozszerzeń. Kompendium dopełniły opisy potworów, porady dotyczące kreacji postaci i jej rozwoju, walki oraz broni. Dla graczy, którzy pragną wycisnąć z rozgrywki ostatnie soki, przygotowano również zestawienie wszystkich osiągnięć (achievements), własnoręcznie wykonywanych broni oraz figurek trwale polepszających statystyki postaci. Całość zaopatrzono w serię przejrzystych map obrazujących każdy zakątek pustkowi oraz najważniejsze wnętrza.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • opis wszystkich zadań głównych i pobocznych występujących w grze Fallout 3 oraz dodatkach do niego, wraz z alternatywnymi sposobami ich rozwiązania;
  • instrukcje dotyczące aktywacji dodatków oraz bonusów otrzymywanych po ich ukończeniu;
  • zestawienia potworów, talentów, schematów i figurek;
  • ponad sto map, pozwalających na pełne i wygodne poznanie świata gry;
  • wiele użytecznych porad pomagających podczas zmagań z przeciwnikami, kreowaniu postaci i eksploracji terenu.

Informacje o Fallout 3 - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 217, ilustracje: 995 .

Poradnik, opis przejścia, questy, mapy

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Poradnik, opis przejścia, questy, mapy

Oficjalne dodatki

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Oficjalne dodatki

Popularne strony w Fallout 3 - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (52)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
19.11.2008 20:28
144
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Miri --> Nie sprawdzałem:
player.setactorfull imię

19.11.2008 20:52
ROJO.
😃
odpowiedz
ROJO.
131
Magia Kontrastu
Image

Przedstawiam Wam mojego syna (joke) ->

20.11.2008 09:47
1
odpowiedz
Ar2r2
30
Centurion

Zastanawiam sie wlasnie jak rozdzielic punkty
Miri-----> z tego co piszesz mysle wziasc Nauki Ścisłe i Otwieranie Zamków oraz jakas bron (sam nie wiem czy ciezka czy laserowa?)
jak rozdzielic do tego punkty wspolczynnikow by bylo najbardziej optymalnie dla takiej postaci?

21.11.2008 08:18
Miri
odpowiedz
Miri
65
The Cat Warrior

Ja bym wpakował wszystko w INT - tak by mieć 8 - booble headami i tak podniesiemy pozostałe statystyki - a lepiej mieć dużo umiejętności.
Nauki Ścisłe i Otwieranie Zamków to zawsze jest obowiązkowe :) trzecią umiejętność weź Broń Energetyczną, broni Laserowych i Plazmowych jest cała masa i szkoda pakować w coś innego.

Pakuj te umiejętności dodatkowo daj punkty na Retorykę i Naprawy - przy czym więcej na Retorykę. Naprawą podrasujemy bronie i zaoszędzimy na naprawach.

Na 4 poziomie koniecznie bierzemy perka Educated.

Im wyżej tym więcej pakujemy w Broń Ciężką można też jeśli skupimy się na książkach i weźmiemy perka oraz poszukamu bobleheadów to bez problemu możemy rozwinąć wszystkie trzy rodzaje broni na max - przy czym mając bronie powyżej 50 spokojnie można zwolnić tempo przyznawania punktów. Jeśli nam coś zagraża to spokojnie można się wycofać :) i nabić parę poziomów. :)
Maksować należy Nauki Ścisłe, Otwieranie Zamków, zaś Naprawy i Retoryka są na kolejnych miejscach.

Broń Ciężką można zastąpić spokojnie Bronią Lekką - dobry karabin Snajperski z odpowiednimi Perkami ZWŁASZCZA w VATS sprawdza się doskonale. Ja nie lubię VAST więc wolę Rakiety i Mini Nuki :) Ale grałem też Snajperem z VAST'em - i dobre snajperki wymiatały.

Należy mie jedną Broń Podstawową i ją maksujemy jak najszybciej, zaś kolejne to drugo i trzeciorzędne bronir rozwijamy wolniej.

Pamiętajmy, że nie zależne od postaci, stylu grania (VAST czy FPP) Nauki Ścisłe, Otwieranie Zamków, Naprawy i Retoryka są ZAWSZE przydatne.

ROJO - niech zgadę fan D&D ed 3.0 lub 3.5 lub 4.0 ? :) :) :)

21.11.2008 12:27
odpowiedz
Yemet
92
Konsul

Czy da sie przed wyjsciem z vaulty miec lockpick na 50? bo jest pare takich zamkow ale mi sie to nie udalo.

21.11.2008 12:50
claudespeed18
odpowiedz
claudespeed18
146
error

nie da sie ale mozna potem wrocic do krypty 101 i je pootwierac ;)

21.11.2008 13:12
144
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Yemet --> Dokładnie, do Krypty 101 można powrócić w dalszej fazie rozgrywki i pootwierać sobie niedostępne skrytki (np. w biurze Jamesa).

21.11.2008 17:06
ROJO.
😃
odpowiedz
ROJO.
131
Magia Kontrastu

Miri - Exacly !

21.11.2008 17:58
claudespeed18
odpowiedz
claudespeed18
146
error

w poradniku jest błąd w składzie schematu miny kapslowej, zamiast bomba cukrowa powinna być bomba wiśniowa ;)

21.11.2008 21:50
odpowiedz
regob
53
Centurion

hmm a gdzie te zapowiadane 200 zakonczen? tak z ciekawosci pytam (ze zamianie jaskin/labiryntow z Obli, na podziemia metra nie wspomne)

22.11.2008 15:10
yestri
odpowiedz
yestri
78
Magister Equitum

nie rozumiem idei tworzenia poradników.....
tak samo jak gry z ich pomocą.....

22.11.2008 20:19
144
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

regob --> No cóż, można pod to podciągnąć wariacje końcowego filmiku. ;) Dobór użytych na jego potrzeby scenek i wypowiedzi lektora uzależniony jest między innymi od podjętych decyzji (nie tylko w samej końcówce), a nawet od tego czy gra się kobietą czy mężczyzną.
yestri --> A dla mnie niezrozumiała jest idea bezsensownego spamowania.

22.11.2008 22:01
😒
odpowiedz
regob
53
Centurion

Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,

pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie

gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)

max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...

heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia

28.11.2008 20:49
Stranger.
😊
odpowiedz
Stranger.
144
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.

Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.

28.11.2008 22:40
odpowiedz
strelnikov
80
Senator

Mimir -->

napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."

rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)

Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.

06.12.2008 14:18
odpowiedz
^sv3n
29
Pretorianin

Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.

25.02.2009 18:43
odpowiedz
zanonimizowany621071
1
Junior

gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi

06.04.2009 16:44
😉
odpowiedz
Xelas
2
Junior

Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś

26.05.2009 10:21
odpowiedz
meddlingmage
2
Junior

Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?

20.08.2009 16:47
odpowiedz
karolm9
18
Legionista

kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi

10.10.2009 08:51
😁
odpowiedz
karolm9
18
Legionista

mam 48 lewel

23.10.2009 17:20
odpowiedz
kulcia flex xbox360
1
Junior

Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali

05.05.2012 19:30
KUNGO314
odpowiedz
KUNGO314
1
Junior

Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)

05.05.2012 19:35
odpowiedz
zanonimizowany777435
34
Senator

Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.

05.05.2012 19:59
kong123
👍
odpowiedz
kong123
105
Legend

Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.

Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)

06.05.2012 14:48
KUNGO314
😃
odpowiedz
KUNGO314
1
Junior

Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)

06.05.2012 16:31
KUNGO314
odpowiedz
KUNGO314
1
Junior

A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]

16.06.2012 23:25
Ciachovsky(R)
😊
odpowiedz
Ciachovsky(R)
42
Pretorianin

haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)

11.09.2017 18:52
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.

25.06.2019 01:41
odpowiedz
Prezydent Eden
1
Junior

Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124048Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124047Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124046Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124045Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124044Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124043Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124042Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124041Fallout 3 - screen - 2008-11-21 - 124040