Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
Aktualizacja:
QUEST 3: Holy Water
Zleceniodawca: Skryba Bigsley [Muzeum Jeffersona - pamiątki ] lub automatycznie podczas przemierzania Stołecznych Pustkowi [Stołeczne Pustkowia ] lub bezimienni mieszkańcy Megatony [Megatona ]
Opis: W tym przypadku nie jest konieczne odwiedzanie skryby Bigsley'a , choć z drugiej strony radziłbym dodać to zadanie do swojej listy przy okazji podjęcia się wykonania dwóch pozostałych sub-questów. Krok ten możesz jednak całkowicie pominąć, udając się bezpośrednio do Megatony . Musisz teraz wykonać jedną z trzech nowych czynności. Przede wszystkim możesz obejrzeć scenkę, która rozegra się przed bramą do Megatony [#280]. Róża podaruje wodę jednemu z żebraków , który w wyniku jej wypicia umrze. Porozmawiaj z kobietą , a dowiesz się, że była to poświęcona woda , otrzymana od mnichów klasztoru w Springvale . Równolegle otrzymasz ulotkę reklamującą tę placówkę.
![[#280] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235889625.jpg)
[#280]
Jeśli nie chcesz rozmawiać z Różą lub jeśli z różnych powodów nie możesz jej spotkać przy bramie, wejdź do Megatony . Możesz udać się do swojego domu, a ulotkę odnalazłbyś na drzwiach wejściowych [#281]. Opcjonalnie możesz także zaczekać aż podbiegnie do Ciebie jeden z anonimowych mieszkańców Megatony , przekazując Ci ulotkę . Odbyłoby się to na bardzo zbliżonych zasadach do nagród przekazywanych Ci co jakiś czas przez osadników .
![[#281] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235889640.jpg)
[#281]
Możesz już wyjść z Megatony . Lokacja, do której musisz się udać, to Springvale . Mógłbyś tam przenieść się z wykorzystaniem opcji podróży, ale nie będzie to raczej konieczne, bo obie miejscowości nie są jakoś szczególnie od siebie oddalone. Po dotarciu na miejsce zbliż się do pokazanego na screenie [#282] budynku. Powitany zostaniesz przez brata Gerarda , od którego otrzymasz butelkę święconej wody . Musisz tu podjąć pierwszą decyzję odnośnie wyboru metody przedostania się do wnętrza klasztoru.
![[#282] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235889656.jpg)
[#282]
METODY PRZEDOSTANIA SIĘ DO WNĘTRZA KLASZTORU:
Pierwsza grupa rozwiązań zakłada przedostanie się do wnętrza klasztoru z całkowitym pominięciem kolejnej rozmowy z bratem Gerardem . W takiej sytuacji mógłbyś go oczywiście zabić [#283]. Co ciekawe, jego śmierć "odnotowana" zostanie przez innych mnichów , lecz nie musisz się obawiać tego, że zostałbyś przez nich zaatakowany. Teoretycznie mógłbyś spróbować ukraść klucz z kieszeni Gerarda , ale szanse powodzenia są bardzo niewielkie. Ostatni wariant zakłada otwarcie klapy prowadzącej do Klasztoru Wiecznego Światła z użyciem spinki , aczkolwiek musiałbyś do maksymalnego poziomu rozwinąć umiejętność Otwierania zamków.
![[#283] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235889671.jpg)
[#283]
Jeśli masz zamiar porozmawiać z bratem Gerardem , musisz w pierwszej kolejności wypić przekazaną przez niego wodę , narażając się tym samym na niewielką dawkę promieniowania. Możesz teraz zainicjować właściwą konwersację, wypytując go wielu szczegółów na temat prowadzonej tu działalności. Generalnie rozmowa sprowadzi się do tego, że aby uzyskać dostęp do klasztoru musisz stać się osobą "oświeconą" [#284]. Co to oznacza? Jeszcze większą dawkę promieniowania, a jakże. :-)
![[ # 284] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235889687.jpg)
[ # 284]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.6) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.7) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.8) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.9) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.10) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.11) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Inne Broken Steel
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
