QUEST 8 - Tranquility Lane | Główne questy Fallout 3
Aktualizacja:
GŁÓWNY QUEST 8: Tranquility Lane
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Cele naukowe [Krypta 112 ]
Opis: To bez dwóch zdań jeden z ciekawszych questów gry, a to dlatego, że całość rozgrywa się w wirtualnym środowisku. Zauważ, że wcieliłeś się w postać młodego chłopca , a zamiast Pip-Boy'a dysponujesz jedynie zegarkiem. Zaczekaj aż zostaniesz przywitany przez George'a Neusbauma , a dowiesz się, że trafiłeś na Tranquility Lane . Po odbyciu rozmowy musisz zdecydować w jaki sposób chcesz zaliczyć ten quest.
Pozytywny sposób ukończenia zadania:
Metoda ta jest mniej pracochłonna, choć nie ukrywam, że ominie Cię kilka ciekawych zleceń. Całkowicie zignoruj Betty , z którą w przeciwnym wypadku musiałbyś się porozumieć. Zamiast tego odszukaj staruszkę Dithers , która chyba jako jedyna zdaje sobie sprawę z tego, że jest to sztucznie wykreowane środowisko. Staruszka wspomni o niezamieszkałym domu, do którego wszystkich mieszkańcom Tranquility Lane nie wolno wchodzić. Udaj się więc do Opuszczonego domu . W środku ustaw się przy drzwiach i poświęć trochę czasu na obejrzenie znajdujących się tu przedmiotów. Próba dotknięcia każdego z nich spowoduje, że wydany zostanie charakterystyczny dźwięk. Jak się więc domyślasz, musisz je dotykać we właściwej kolejności, tworząc w ten sposób sekwencję dźwięków.
Oto prawidłowa kolejność: radio, dzbanek, krasnal, dzbanek, pustak, krasnal, butelka. W celu odnalezienia tego ostatniego obiektu musisz się odwrócić (screen).

Zauważ, że wprowadzenie poprawnej kombinacji spowodowało pojawienie się w pomieszczeniu terminalu komputerowego. Zbliż się do pomocniczego terminalu dowodzenia i skorzystaj z niego. Z menu głównego musisz wybrać funkcję Otwórz program "Chińska inwazja" (screen). Musisz się teraz zapoznać z dokumentacją, wybierając drugą opcję z menu. Następnie kliknij na Uruchom program "Chińska inwazja". Możesz już wyjść z budynku. Zauważ, że mieszkańcy Tranquility Lane są rozstrzeliwani przez chińskich żołnierzy . Sam na szczęście nie musisz się ich obawiać. Idź na plac zabaw i porozmawiaj z Betty . Nie może Ci ona już na szczęście zagrozić. Możesz ją natomiast zapytać o ojca , GECK czy wirtualne środowisko. W celu opuszczenia Tranquility Lane skorzystaj z drzwi, które pojawiły się obok Betty .

Negatywny sposób ukończenia zadania:
Całkowicie zignoruj staruszkę Dithers i skieruj się do Betty , którą odnajdziesz na placu zabaw, zlokalizowanym w centralnej części planszy. Dla Betty musisz wykonać cztery złe uczynki. Pierwsze zadanie polega na doprowadzeniu do tego żeby rozpłakał się Timmy Neusbaum . Chłopca odnajdziesz przy jednym z domów, gdzie będzie sprzedawał oranżadę. Problem ten możesz rozwiązać na cztery sposoby. Jeśli dysponujesz zdolnościami perswazji, możesz przekonać chłopca do tego, że rodzice rozwodzą się z jego powodu. Możesz także zbadać wnętrze domu Neusbaumów , a odnajdziesz broszurę ze szkoły wojskowej , sugerującą, że rodzice Timmy'ego pragną wysłać młodzieńca do szkoły wojskowej. Osoby te możesz także zabić, co nie jest szczególnie trudne. Ostatnie możliwe rozwiązanie polega na zaatakowaniu samego Timmy'ego (screen). Już po kilku celnych uderzeniach zdołałbyś osiągnąć zamierzony efekt.

Powróć do Betty . Możesz jej zadać jedno pytanie, między innymi na temat Jamesa czy miejsca, w którym aktualnie się znajdujesz. Nie ma to żadnego wpływu na dalszy rozwój wydarzeń. Uważaj jedynie żeby nie rozzłościć ani nie zaatakować Betty , gdyż oznaczałoby to koniec rozgrywki. Drugie zadanie jest nieco bardziej skomplikowane. Musisz mianowicie doprowadzić do rozpadku małżeństwa Rockwellów . Udaj się do ich domu, oznaczonego jako Rezydencja Rockwellów . Skieruj się na piętro i odszukaj pokazany na screenie pamiętnik Janet Rockwell . Przeczytaj go, a dowiesz się, że ma one pewne obawy co do wierności męża . Możesz teraz porozmawiać z Janet , jak również z Rogerem . Jeśli dysponujesz rozwiniętą retoryką, Janet możesz już teraz przekonać do uwierzenia w to, że mąż zdradza ją z inną kobietą. W przeciwnym wypadku wyjdź z budynku.

Udaj się do Rezydencji Simpsonów . Po odbyciu krótkiej rozmowy z Marthą Simpson skieruj się do sypialni kobiety i zabierz koronkową bieliznę . Możesz już powrócić z nowym nabytkiem do Rezydencji Rockwellów . Tym razem udaj się do drzwi prowadzących do Rezydencja Rockwellów - piwnica . Zlokalizuj biurko Rogera i połóż na nim pozyskaną niedawno koronkową bieliznę (screen). Wracaj na górę i ponownie odszukaj Janet . Poinformuj ją o znalezisku w piwnicy i udaj się z nią w to miejsce. Po dokonaniu odkrycia porozmawiaj z Janet i przekonaj ją do jednej z dwóch rzeczy - do tego, że jej mąż lubi zakładać damskie ciuszki lub do tego, że zdradza ją z Marthą . Tak czy siak, osiągniesz zamierzony efekt.

Inny sposób rozwiązania tego zadania zakłada zamordowanie Marthy Simpson . W pierwszej kolejności musisz udać się do Rezydencji Rockwellów . Skieruj się do kuchni, która znajduje się naturalnie na parterze. W pokazanym na screenie miejscu odnajdziesz wałek , który musisz ze sobą zabrać. Idź teraz do Rezydencji Simpsonów i zlokalizuj Marthę . Pozbądź się kobiety z wykorzystaniem zdobytego przed chwilą oręża. Po udanej akcji powróć do Rezydencji Rockwellów . Porozmawiaj z Rogerem i przekonaj go do tego, że to jego żona zamordowała Marthę , pokazując mu zakrwawiony wałek . Niezależnie od podjętych działań po wypełnieniu zadania powróć do Betty . Podobnie jak wcześniej, pozwoli Ci zadać sobie jedno pytanie.

Trzecie zadanie dotyczy zamordowania Mabel Henderson . Haczyk polega jednak na tym, że musi ona zginąć w jakiś niecodzienny sposób. Rozejrzyj się po okolicy i popytaj mieszkańców , a dowiesz się, że Mabel słynie z wysokiej jakości wypieków. Zlokalizuj teraz Mabel i poproś ją o przygotowanie ciasta. Biegnij do jej domu, wchodząc do Rezydencji Hendersonów . Pierwsze z możliwych rozwiązań zakłada udanie się do kuchenki gazowej celem pomajstrowania przy palniku. Zaowocuje to jej śmiercią w momencie uruchomienia urządzenia (screen).

Inna możliwość to przeprogramowanie robota czyszczącego znajdującego się wewnątrz posiadłości. Zaczekaj aż Mabel pojawi się w środku i skorzystaj z terminalu bezpieczeństwa zlokalizowanego w kuchni. Musisz wyłączyć blokadę i wydać rozkaz do "oczyszczenia" mieszkania z nieproszonych gości. Trzeci wariant opiera się na wykorzystaniu żyrandola znajdującego się w salonie. Kliknij na tym przedmiocie i z menu wybierz opcję Pogrzeb trochę przy łańcuchu. Żyrandol urwie się dokładnie w momencie gdy Mabel znajdzie się pod nim. Ostatni wariant wymaga udania się na piętro. W pokazanym na screenie miejscu znajdziesz deskorolkę. Wciśnij klawisz akcji i wybierz opcję Pchnij deskorolkę. Zaczekaj cierpliwie aż Mabel skorzysta ze schodów. Kobieta spadnie na dół, zaliczając natychmiastowy zgon. Niezależnie od wybranej metody, po wykonanej akcji powróć do Betty i tradycyjnie już zadaj jej nowe pytanie.

Ostatnie zadanie dla Betty wydaje się być najbardziej zwariowane, a to dlatego, że musisz przeistoczyć się w fikcyjnego seryjnego mordercę. Udaj się do Opuszczonego domu . Nie wchodź jednak do środka, tylko skieruj się w prawo. Sprawdź pokazaną na screenie budę dla psa, a automatycznie zdobędziesz i przygotujesz do działania nóż do siekania oraz małą maskę nożownika . Możesz teraz przystąpić do masowej eksterminacji mieszkańców Tranquility Lane . Jeśli masz problemy ze zlokalizowaniem brakujących osób , zbadaj obrzeża planszy, czyli wysokie płotki. Po wykonanej akcji powróć do Betty . Dziewczynka (a raczej Braun ) zgodzi się na to żebyś opuścił wirtualne środowisko. Skorzystaj z drzwi, które pojawią się po prawej stronie.

Zakończenie
Po powrocie do Krypty 112 możesz porozmawiać z ojcem głównego bohatera, czyli Jamesem (screen). Wysłuchaj informacji na temat jego spostrzeżeń odnośnie funkcjonowania wirtualnego środowiska oraz jego przydatności w sfinalizowaniu "Projektu oczyszczenie". Warto też zgodzić się na wspólną wyprawę do Rivet City .
0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Główne questy
- QUEST 1 - Kroki dziecka | Główne questy Fallout 3
- QUEST 2 - Szybkie dorastanie | Główne questy Fallout 3
- QUEST 3 - Niedoskonała przyszłość | Główne questy Fallout 3
- QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 4 - Ucieczka! (cz.2) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 5 - Idąc jego śladami | Główne questy Fallout 3
- QUEST 6 - Radio Galaxy News | Główne questy Fallout 3
- QUEST 7 - Cele naukowe | Główne questy Fallout 3
- QUEST 8 - Tranquility Lane | Główne questy Fallout 3
- QUEST 9 - Woda życia (cz.1) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 9 - Woda życia (cz.2) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 10 - Podjęcie śladu | Główne questy Fallout 3
- QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu | Główne questy Fallout 3
- QUEST 12 - Amerykański sen | Główne questy Fallout 3
- QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 13 - Zabierać to! (cz.2) | Główne questy Fallout 3
- Główne questy
- Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.