Fallout 3: Główne lokacje S (cz.2)
Aktualizacja:
Stacja Marigold
CIEKAWOSTKI
- Badając jeden ze wschodnich tuneli natrafisz na terminal (1 na mapie), do którego możesz się włamać i otworzyć sobie drzwi. W środku znajduje się sejf Nakrętki , który możesz otworzyć z wykorzystaniem klucza zdobytego w zachodniej części planszy (2 na mapie). W sejfie ukryto... nieprzyzwoitą bieliznę . :-) Korzystając z okazji zabierz też medykamenty i rozpruwacz (bardzo skuteczny na krótkim dystansie). Przy próbie opuszczenia pomieszczenia spotkasz Nakrętkę , lecz korzystając chociażby z retoryki możesz doprowadzić do tego, że pozwoli Ci zatrzymać tę niecodzienną zdobycz.

Stacja metra Jury Street
CIEKAWOSTKI
- Po dotarciu do Stacji metra Jury Street skieruj się na zachód, a konkretnie w pokazane na screenie miejsce. Musisz się tu rozprawić z kilkoma supermutantami , lecz być może otrzymasz wsparcie od krążących po okolicy rycerzy Bractwa Stali . Po pokonaniu supermutantów zaczekaj na pojawienie się behemota . Wykorzystaj grubasa lub inną potężną broń do zlikwidowania bestii . Dobrze jest także mieć pomocnika żeby odwrócić jej uwagę. Po wygranej walce koniecznie zbadaj ciało poległego behemota , gdyż na pewno znajdziesz wiele ciekawych przedmiotów.

- Ciekawa kryjówka powiązane jest z osobą , która prowadzi eksperymenty w tunelach metra. Po dotarciu na miejsce skieruj się do schodów prowadzących do tuneli i wybierz podróż do strefy Stacja Jury Street . W środku musisz likwidować bandytów . Jednocześnie przesuwaj się na południe i rozglądaj za drzwiami usytuowanymi przy wschodniej ścianie. Prowadzą one do lokacji Jury Street - tunele i tam też musisz się udać. Po dotarciu do nowej części tuneli zbadaj najbliżej rozstawione pomieszczenie. Zabij Ryana Brigga . Przy jego ciele znajdziesz klucz do sejfu. Możesz także włamać się do komputera żeby poczytać o jego eksperymentach. Najciekawszy obiekt pokazałem jednak na screenie. Jest to cudowna maszynka do mięsa. Z jej wykorzystaniem możesz tworzyć cudowne mięso kretoszczura , które jest pomocne w leczeniu ran oraz zwalczaniu promieniowania. Za każdym razem musisz jednak przynieść składniki - jedną sztukę superkleju oraz jedną sztukę zwykłego mięsa kretoszczura .

Stacja Northwest Seneca
CIEKAWOSTKI
- Ghul o imieniu Murphy zaproponuje Ci wspólny biznes. Możesz mu mianowicie dostarczać bomby cukrowe , a on w zamian Ci za nie zapłaci. Nie zapomnij o skorzystaniu z dostępnych umiejętności perswazji w celu zawyżenia proponowanej przez niego kwoty. Od Murphy'ego dowiedz się też więcej na temat superodlotu, nad którym pracuje.
Świątynia Unii
CIEKAWOSTKI
- Gdy po raz pierwszy zjawisz się w Świątyni Unii , będziesz musiał odbyć krótką rozmowę z Simone Cameron . Na szczęście bez większych problemów wpuści Cię ona na teren Świątyni . W trakcie rozmowy z Hannibalem Hamlinem będziesz natomiast musiał przystać na ochranianie Świątyni , gdyż w przeciwnym wypadku nie zostaniesz wypuszczony na pustkowia. Otrzymasz specjalny klucz, służący do otwierania głównej bramy. Warto też dodać, że "teleportacja" w inne miejsca nie działa w najbliższym otoczeniu Świątyni . Musisz się od niej nieznacznie oddalić.
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Mapa świata
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 1, 2
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 3, 4
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 5, 6
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 7, 8
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 9, 10
- Fallout 3: Mapa świata - Alfabetyczne zestawienie lokacji
- Fallout 3: Mapa świata - Inne
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Cytadela
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Duże Miasto
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Hol w podziemiach
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Megatona
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Rivet City
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Główne lokacje A, B
- Fallout 3: Główne lokacje C, D, E
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje G, H, K
- Fallout 3: Główne lokacje L, M
- Fallout 3: Główne lokacje N, O, P
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje T, W, Z
- Fallout 3: Główne lokacje - Inne - Stołeczne Pustkowia
- Fallout 3: Przeciwnicy
- Fallout 3: Zagrożenia
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.1)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.2)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.3)
- Fallout 3: Bonusy - Lista achievementów
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
