Fallout 3: Paradise Falls - To tylko interesy
Aktualizacja:
Paradise Falls: To tylko interesy
Zleceniodawca: Głuszec [Paradise Falls ]
Opis: Głuszec poprosi Cię o złapanie kilku niewolników . Zazwyczaj ma to miejsce przy próbie uzyskania dostępu do Paradise Falls . Od mężczyzny otrzymasz specjalny pistolet paraliżujący o nazwie mezmetron , służący wprawianiu w dezorientację łapanych okazów. Możesz go też używać na zwykłych mieszkańcach pustkowi , choć musisz mieć na uwadze ograniczone zapasy (nietypowa amunicja - ogniwo mezmetronu ). Głuszec podaruje Ci ponadto instrukcję obsługi do mezmetronu oraz obrożę niewolniczą . Pamiętaj o tym, że w celu poprawnego zaliczenia zadania musisz wybrać tylko jedną osobę z listy, niemniej warto zainteresować się też trzema pozostałymi osobami , a to dlatego, że za każdą pomyślnie wykonaną akcję dostaniesz 250 kapsli.
Wytypowane przez Głuszca cele to Susan Lancaster z Tenpenny Tower , Czerwona z Dużego Miasta , Arkansas z Pola minowego oraz Śrut z Rivet City . Spośród tych czterech osobistości jedynie Śrut nie jest powiązany z żadnym questem. Susan może się przydać podczas zaliczania zadania Tenpenny Tower, Czerwoną należy uratować przy okazji kompletowania założeń questu Duże kłopoty w Dużym Mieście, a Arkansas mógł zginąć podczas wykonywania zadania Podręcznik przetrwania (jest ponadto uzbrojony i domyślnie wrogo do Ciebie nastawiony). Niezależnie od wybranej przez siebie postaci , cel musisz ogłuszyć w odosobnionym miejscu. Oddaj pojedynczy strzał i porozmawiaj z ofiarą . Wybierając odpowiednie opcje dialogowe (screen) załóż niewolnikowi obrożę oraz poleć udanie się do Paradise Falls . Niestety, wykonanie tej akcji doprowadzi zapewne do wszczęcia paniki w najbliższym otoczeniu. Warto się więc jak najszybciej ulotnić, zanim zaalarmowane zostaną inne osoby . Powróć do Głuszca . Możesz odebrać od niego kolejną obrożę , bądź też zażądać dostępu do części mieszkalnej Paradise Falls .

- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Megatona - Potęga Atomu
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.1)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.3)
- Fallout 3: Megatona - Więzy krwi
- Fallout 3: Grayditch - One!
- Fallout 3: Rivet City - Replikant
- Fallout 3: Rivet City - Kradzież niepodległości
- Fallout 3: Stołeczne Pustkowia - Głowa państwa
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Strażnicy Reilly
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę
- Fallout 3: Canterbury Commons - Nadludzki gambit
- Fallout 3: Paradise Falls - To tylko interesy
- Fallout 3: Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście
- Fallout 3: Tenpenny Tower - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Krypta 101 - Problemy na froncie domowym
- Fallout 3: Latarenka - Ocalenie z raju
- Fallout 3: Dom Agathy - Pieśń Agathy
- Fallout 3: Girdershade - Wyzwanie Nuka-Coli
- Fallout 3: Oaza - Oaza
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
