Fallout 3: Główne lokacje F (cz.2)
Aktualizacja:
Fort Bannister
CIEKAWOSTKI
- Fort Bannister jest główną kwaterą najemników kompanii Szpona . Oznacza to, że po dotarciu na miejsce powitany zostaniesz strzałami z karabinów i rakietami wystrzeliwanymi z wyrzutni. Oprócz zwykłych najemników musisz uważać na gostków wyposażonych w wyrzutnie rakiet , na działka obronne oraz na psy strażnicze , które mogą Cię bardzo szybko dopaść. Niestety, sam fort nie skrywa skarbów, których wartość byłaby porównywalna z Fortem Constantine . Mimo wszystko w centralnym bunkrze natrafisz na grubasa , a w innych pomieszczeń odnajdziesz równie przydatne giwery.
- Zdecydowanie polecam wycieczkę do ogromnego krateru, który znajduje się na wschód od fortu. Dokładna lokalizacja tego miejsce przedstawiona została na poniższym screenie. Zbadaj wnętrze krateru (niewielkie promieniowanie - 1-2 rady na sekundę), a odnajdziesz wyjątkowo rzadką pukawkę - blaster obcych . Zabierz także ogniwa obcych , czyli jedyny dostęp rodzaj amunicji do tej broni. Identyczną giwerę odnajdziesz również w pobliżu Wysypiska Greener Pastures .

Fort Constantine
CIEKAWOSTKI
- Miejsce to warto odwiedzić nie tylko z uwagi na możliwość pozyskania jednej z figurek Vault-Tecu , ale także w celu dotarcia do niezwykle cennego składziku, powiązanego z pobocznym questem Trzeba im strzelać w głowę. Zanim podejmiesz dalsze działania, upewnij się, że dysponujesz trzema kluczami powiązanymi z tym questem - specjalnym kluczem Dave'a , specjalnym kluczem Teda Strayera i specjalnym kluczem Dukowa . Możesz je także zdobyć od Crowley'a po wykonaniu jego questu. Po dotarciu na miejsce możesz od razu skierować się na szczyt wzgórza, lecz po drodze musiałbyś rozprawić się z wieloma robotami . Lepiej więc będzie szybko przedostać się do niewielkiej chatki, oznaczonej jako Fort Constantine - kwatera dowódcy . Zejdź do piwnicy. Zbadaj sejf, podnosząc figurkę oraz kody startowe Fort Constantine . Udaj się teraz do pokazanych na screenie drzwi. Użyj pierwszego klucza żeby uzyskać dostęp do strefy Bunkier sterowania startem .

Przedzieraj się przez kolejne korytarze, eliminując napotykane maszyny (pan wyrwiflak , robomózg i robot strażniczy ). Nie omieszkaj też badać mijanych po drodze bocznych pomieszczeń, a to dlatego, że znajdziesz wiele cennych skrytek. Za każdym razem kieruj się na niższy poziom. Skorzystaj z drugiego klucza w celu odblokowania sobie dostępu do Magazynu bomb . Po dotarciu na miejsce udaj się do lewych drzwi. Użyj tu ostatniego klucza . Znajdziesz się w magazynku broni. W pierwszej kolejności zainteresuj się grubasem oraz miniatomówkami . Użyj następnie pokazanego na screenie terminalu i odblokuj dostęp do niezwykle cennego pancerza. Zabierz pancerz wspomagany T-51b oraz hełm do pancerza wspomaganego T-51b . Możesz kontynuować eksplorację fortu albo powrócić na powierzchnię, gdyż odnalazłeś już najcenniejsze skarby.

Fort Independence
CIEKAWOSTKI
- Fort Independence jest główną siedzibą wygnańców Bractwa Stali . Początkowo będą oni do Ciebie neutralnie nastawieni, ale może się to zmienić jeśli podejmiesz próbę wejścia do fortu. Po dotarciu na miejsce automatycznie powitany zostaniesz przez obrońcę Morgan . Rozmowa może rozpocząć się od razu lub po pokonaniu atakujących fort bandytów . Jeśli będziesz wystarczająco uprzejmy, Morgan pozwoli Ci porozmawiać z protektorem Casdinem .
- Protektor Casdin będzie miał dla Ciebie propozycję. Możesz mu mianowicie dostarczać technologiczne wynalazki, a on obdaruje Cię jedną z czterech możliwych nagród. Za każdym razem możesz zażądać amunicji 5,56 mm , stimpaków , granatów odłamkowych lub leków AntyRad . Casdin zainteresowany jest przede wszystkim różnymi odmianami zbroi wspomaganych , choć możesz mu też przekazywać sensory ruchu , karabiny laserowe oraz pistolety i karabiny plazmowe . Nie polecam natomiast rozstawać się z blasterem obcych i ogniwami obcych , gdyż obiekty przydadzą Ci się do przeżycia na pustkowiach.
- Jeśli za wszelką cenę chcesz zbadać wnętrze Fortu Independence , musisz się liczyć z tym, że wszyscy wygnańcy zwrócą się przeciw Tobie. W takiej sytuacji warto dokonać egzekucji na postaciach znajdujących się na powierzchni i zabrać kartę dostępu do Fortu Independence . Wybierz drzwi prowadzące do wnętrza Fortu Independence . W środku będziesz spotykał bezimiennych wygnańców . Nie należy ich lekceważyć, gdyż są świetnie uzbrojeni, a także noszą wyśmienite zbroje i hełmy wygnańców . Zlokalizuj drzwi prowadzące do sekcji Niższy poziom . Kontynuuj eksplorację pomieszczeń. Szczególnie zainteresuj się zbrojownią, której lokalizację przedstawiłem na screenie. W środku odnajdziesz nie tylko nowiutkie działko obrotowe , ale także pannę wyrzutnię . Broń ta działa bardziej na zasadzie do granatnika , a nie tradycyjnej wyrzutni rakiet . Warto się też oczywiście zainteresować karabinami plazmowymi , amunicją i medykamentami.

0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Mapa świata
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 1, 2
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 3, 4
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 5, 6
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 7, 8
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 9, 10
- Fallout 3: Mapa świata - Alfabetyczne zestawienie lokacji
- Fallout 3: Mapa świata - Inne
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Cytadela
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Duże Miasto
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Hol w podziemiach
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Megatona
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Rivet City
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Główne lokacje A, B
- Fallout 3: Główne lokacje C, D, E
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje G, H, K
- Fallout 3: Główne lokacje L, M
- Fallout 3: Główne lokacje N, O, P
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje T, W, Z
- Fallout 3: Główne lokacje - Inne - Stołeczne Pustkowia
- Fallout 3: Przeciwnicy
- Fallout 3: Zagrożenia
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.1)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.2)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.3)
- Fallout 3: Bonusy - Lista achievementów
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
