Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
Aktualizacja:
MAPA POKŁADU LIKWIDACJA ŚMIECI:

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Poziom serwisowy; 2 - regeneratory zdrowia; 3 - seria pól siłowych i paneli kontrolnych; 4 - panel z nagraniem; 5 - miejsce pojawiania się obcych; 6 - składzik; 7 - teleporter do: Rdzeń inżynieryjny
![[#421] - Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/446775859.jpg)
[#421]
Nie przejmuj się pracującymi wokół Ciebie niszczarkami, gdyż nie będziesz musiał pod nimi przechodzić. Jedyny wyjątek stanowi sytuacja gdybyś zapragnął przedostać się do sejfów zlokalizowanych na południe od miejsca startu [#421]. Na szczęście nawet jeśli zostaniesz uderzony nie będzie to oznaczało automatycznej śmierci, albowiem stracisz jedynie trochę punktów zdrowia.
![[#422] - Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/446775875.jpg)
[#422]
Kieruj się wąskimi korytarzami na południowy-zachód. Po znalezieniu się w długim korytarzu z oddali ostrzelaj wrogie boty , z czym nie powinno być problemów. Idź prosto, korzystając z odnalezionego po prawej stronie regeneratora zdrowia. Uważaj na obcych , którzy w jednym z większych pomieszczeń zaczają się na Ciebie na wyżej położonym balkoniku [#422]. Ponadto przy próbie przedostania się do nowego korytarza dość liczna grupa zaskoczy Cię od tyłu.
![[#423] - Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/446775890.jpg)
[#423]
Nie przejmuj się tym, że przez kilka najbliższych chwil będzie Ci towarzyszyła Sally , bo nic złego się jej nie stanie. Po znalezieniu się w korytarzu z polami siłowymi [#423] korzystaj z panelów zlokalizowanych na prawej ścianie i za każdym razem odczekuj na wyłączenie blokady. Uważaj ponadto na niszczarki oraz na obcych , którzy pojawią się przy dwóch ostatnich zestawach pól siłowych.
![[#424] - Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/446775906.jpg)
[#424]
Po otwarciu okrągłych drzwi i znalezieniu się w większym pomieszczeniu ostrzelaj wszystkich znajdujących się wokół głównego bohatera obcych . Po wygranej walce obróć się w prawo i skorzystaj z panelu by pozyskać nagranie #19 [#424]. Przygotuj się teraz do odparcia nowej fali. Wrogowie pojawią się przy zachodnich drzwiach, za polem siłowym. Do wyeliminowania całej tej grupy proponuję użyć wyrzutni rakiet lub nawet grubasa . Po wygranej walce udaj się w to miejsce.
![[#425] - Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/446775921.jpg)
[#425]
Nie omieszkaj skorzystać z mijanego po drodze regeneratora zdrowia. Kieruj się w dalszym ciągu na południowy-wschód. Wkrótce ponownie dołączysz do dziewczynki , ale nie biegnij za nią do wyjścia. Zamiast tego zbadaj zachodni składzik [#425], w którym odnajdziesz samurajski miecz oraz MNÓSTWO medykamentów. Udaj się na północ i użyj teleportera by powrócić do Rdzenia inżynieryjnego . Uwaga! Jeśli teleporter nie działa ponownie uruchom grę, gdyż jest to dość powszechny błąd.
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Zakończenie Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.6) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.7) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.8) Mothership Zeta
- Fallout 3: Epilog - Opuszczenie statku obcych Mothership Zeta
- Fallout 3: Inne Mothership Zeta
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
