Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
Aktualizacja:
Po wygraniu walk i ewentualnym pozbieraniu dodatkowego ekwipunku skieruj się za Wernherem , który uda się w stronę pobliskiej bramy. Zbliż się do bramy, a zainicjuje się krótka scenka z rozmowy. Twój sojusznik poinformuję Cię, że począwszy od tego miejsca jesteś już zdany tylko na siebie. Zdecydowanie polecam natomiast wybrać pierwszą opcję dialogową [#110], co umożliwi Ci wystosowanie prośby o przeszmuglowanie pojedynczej sztuki broni. Wernher zaoferuje Ci wybór pomiędzy nożem , a pistoletem .32mm . Radzę wziąć pistolet , zwłaszcza że będzie możliwe szybkie pozyskanie broni białej. Nie martw się tym, że broń ta chwilowo nie jest widoczna w Twoim inwentarzu, bo odblokujesz ją dopiero po utracie całego ekwipunku.
![[#110] - Prolog - Quest 1 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387563234.jpg)
[#110]
Ruszaj prosto. Nie musisz się jakoś specjalnie śpieszyć ani kryć, aczkolwiek możesz rozejrzeć się trochę po okolicy. Odnajdziesz między innymi stimpaki (wywrócony wagon) oraz AntyRad (południowa ściana). Możesz zbadać także wnętrze pokazanego na screenie [#111] budynku, ale wpadłbyś tam jedynie na trzech wrogo nastawionych dzikusów . Osoby te znajdują się na wyższych piętrach zniszczonego budynku, tak więc aby do nich dotrzeć musiałbyś skorzystać ze schodów. Wewnątrz budynku odnajdziesz także łóżko, które możesz wykorzystać do regeneracji poniesionych obrażeń.
![[#111] - Prolog - Quest 1 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387563250.jpg)
[#111]
Ruszaj teraz w stronę mostu. Na drugą stronę teoretycznie mógłbyś przedostać się wpław, ale woda jest na tyle skażona przez promieniowanie, że poniósłbyś zapewne błyskawiczną śmierć. W rezultacie musisz przejść po moście. Nie jest to niestety takie proste, jak mogłoby się wydawać. Cały most jest mianowicie obłożony minami odłamkowymi [#112], które musisz w miarę możliwości rozbrajać. Przemieszczaj się drobnymi kroczkami i w szczególności uważaj na miny znajdujące się na dwóch bocznych balkonikach, bo możesz je przez przypadek ominąć. Wszystkie te obiekty możesz kolekcjonować, ale nie jest to wymagane, bo i tak do niczego Ci się nie przydadzą. Uważaj na dwa psy obronne , które mogą Cię w pewnym momencie zaatakować.
![[#112] - Prolog - Quest 1 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387563265.jpg)
[#112]
W końcowej fazie przeprawy przez most zauważysz zapewne snajpera , który będzie patrolował górny balkonik. Masz tu dwa wyjścia - możesz załatwić go z odległości, korzystając z posiadanej broni snajperskiej, bądź też zmniejszyć do niego dystans. W tym celu musisz przeskoczyć na prawy balkonik i skorzystać z pokazanego na screenie [#113] przejścia. Na górze odnajdziesz trochę drobnostek, ale generalnie nie warto zawracać sobie głowy. Idź dalej, a po chwili zauważysz biegnących w Twoją stronę niewolników . Zatrzymaj się i zaczekaj aż wpadną na miny. Jeśli wcześniej nie zdobyłeś stroju niewolnika , możesz zabrać go jednemu ze zmarłych. Strój ten warto też od razu założyć, choć nie jest to absolutnie wymagane.
![[#11 3 ] - Prolog - Quest 1 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387563281.jpg)
[#11 3 ]
Upewnij się, że oddaliłeś się od pola minowego i skręć w prawo. Ruszaj w stronę widocznego w oddali oświetlonego posterunku. Otwórz bramę i zadecyduj w jaki sposób chcesz przedostać się do dzielnicy Downtown . Problem ten można rozwiązać na trzy zasadnicze sposoby:
1) Od razu po otwarciu bramy możesz podjąć próbę wyeliminowania znajdujących się tu wartowników [#114]. Osoby te są jednak świetnie wyposażone i uzbrojone, tak wiec sam musisz niestety dysponować odpowiednio dobrym wyposażeniem. Po zakończeniu walk skorzystaj z bramy prowadzącej do dzielnicy Downtown . Niestety, po dotarciu na miejsce otoczony zostaniesz przez ludzi Reddupa i obezwładniony. Przytomność odzyskasz w innym miejscu. Gra automatycznie zainicjuje scenkę z rozmowy z Mideą , która uzna Twoje działania za nierozsądne i poprosi Cię o spotkanie w jej chatce.
2) Możesz zainicjować rozmowę z Mexem i powiedzieć, że przyszedłeś przyłączyć się do łowców niewolników . Jedyną zaletą tego rozwiązania jest to, że do drzwi prowadzących do dzielnicy Downtown dostaniesz się bez żadnych problemów. Po dotarciu na miejsce w analogiczny sposób do sytuacji 1 obezwładniony zostaniesz jednak przez ludzi Reddupa .
![[#114] - Prolog - Quest 1 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387563296.jpg)
[#114]
3) Najlepszym wariantem w mojej ocenie jest skłamanie Mexowi , że jesteś jednym ze zbiegłych niewolników . Łowca uwierzy w Twoją historyjkę (nie jest tu wymagana mocno rozwinięta retoryka) [#115]. W analogiczny sposób do sytuacji 2 udaj się do bramy prowadzącej do dzielnicy Downtown . Tym razem już po dotarciu na miejsce nie zostaniesz zaatakowany, ale z drugiej strony nie poznasz też od razu Midei . Poświęć natomiast chwilkę na obejrzenie egzekucji na kilku nieposłusznych niewolnikach .
Niezależnie od obranego wariantu działania gra zakończy ten quest w momencie dotarcia do dzielnicy Downtown . W Twoim inwentarzu pojawi się ponadto wybrany wcześniej oręż, o ile oczywiście poprosiłeś Wernhera o przeszmuglowanie dla Ciebie jakiejś broni.
![[#115] - Prolog - Quest 1 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387563312.jpg)
[#115]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
