Grayditch - One! | Questy poboczne Fallout 3
Aktualizacja:
Grayditch: One!
Zleceniodawca: Bryan Wilks [Grayditch / Stołeczne Pustkowia ] lub Doktor Lesko [Stacja Marigold ]
Opis: Zadanie to może zostać aktywowane na dwa sposoby. Mniej oczywisty scenariusz zakłada, że w pierwszej kolejności uda Ci się dotrzeć do kryjówki doktora Lesko . Wątpię żebyś we własnym zakresie chciał eksplorować tunele metra. Jeśli jednak do tego dojdzie, zostaniesz od razu wysłany do Grayditch z zadaniem odnalezienia Bryana Wilksa .
Bardziej prawdopodobny scenariusz zakłada z kolei, że to Ty znajdziesz Wilksa . Bryan mieszka w Grayditch , choć może też do Ciebie podbiec gdy znajdziesz się w pobliżu tego miasta, na przykład przy głównym wejściu do Super Dupermarketu . Niezależnie od miejsca i okoliczności spotkania, Bryan Wilks opowie Ci o swoim problemie. Bryanowi możesz mianowicie udzielić pomocy w odnalezieniu jego ojca , który zaginął na terenie opanowanego przez zmutowane mrówki Grayditch . Jeśli odpowiednio poprowadzisz rozmowę (retoryka, dusza dziecka itp.; screen), otrzymasz kluczyk do śmieciarki , który odblokuje Ci dostęp do składziku amunicji. Bryanowi najlepiej powiedzieć żeby udał się do kryjówki. Ruszaj w stronę centrum Grayditch .

Po dotarciu do miasta musisz być przygotowany na uczestniczenie w licznych walkach z ognistymi mrówkami . Są one trudne do pokonania. Możesz skorzystać z dobrych karabinów, lecz najlepiej będzie używać granatów i min odłamkowych , absolutnie nic w ten sposób nie ryzykując. Warto także celować w czułki mrówek , ale tylko wtedy gdy walczysz z kilkoma potworami naraz. Udaj się do Grayditch - Dom Wilksa w celu zbadania domu Bryana . W środku natrafisz na ciało Freda Wilksa . Zbadaj je, a także wnętrze domu. Odnajdziesz między innymi chiński karabin szturmowy . Chłopca odnajdziesz wewnątrz pokazanego na screenie schronu, znajdującego się w pobliżu jadłodajni. Porozmawiaj z Bryanem , a na Twojej liście pojawi się zadanie zlokalizowania i zniszczenia źródła powstawania ognistych mrówek .

Zbadaj kontener na śmieci, znajdujący się na tyłach jadłodajni. Potrzebny klucz zdobyłeś od Bryana , choć można go też odnaleźć przy ciele jego ojca . W środku znajdziesz mnóstwo granatów odłamkowych , które oczywiście bardzo Ci się przydadzą. Korzystając z okazji możesz zbadać lokację Grayditch - Nowo zbudowana chata . Stanowi ona schronienie doktora Lesko . Włam się do pokazanego na screenie terminalu (lub skorzystaj z hologramu z zapisem hasła - leży na stole), a dowiesz się na temat przeprowadzanych przez niego eksperymentów. Wracaj do Grayfield i udaj się na południe. Zlokalizuj Stację Marigold i skorzystaj ze schodów prowadzących do metra.

W tunelach metra czyhają na Ciebie kolejne zagrożenia w postaci ognistych mrówek . Możesz z nimi walczyć, bądź też skupić się wyłącznie na przebijaniu do południowej części planszy. Musisz dotrzeć do zaznaczonego na screenie pomieszczenia. Spróbuj otworzyć drzwi, a spotkasz doktora Lesko (zakładając, że wcześniej go nie znałeś). Porozmawiaj z naukowcem i wysłuchaj jego pomysłów. Jeśli dysponujesz rozwiniętą inteligencją, możesz się wykazać znajomością fachowego słownictwa. Lesko poprosi Cię o utorowanie drogi do terminalu dostępu, który znajduje się nieopodal królowej mrówek . Nie musisz mu już teraz odmawiać, gdyż ostateczną decyzję możesz podjąć w okolicach celu. Natomiast jeżeli zabijesz naukowca , możesz skorzystać z nowego terminalu i otworzyć sobie przejście do wylęgarni. Nie polecam jednak takiego działania. Skieruj się do południowych drzwi i odszukaj przejście prowadzące do strefy Stacja Marigold - Wylęgarnia królowej mrówek .

Do lęgowiska królowej mrówek prowadzi tylko jedna ścieżka. Naturalnie po drodze będziesz sobie musiał radzić z dość wytrzymałymi okazami. W rezultacie zabijesz co najmniej dwóch strażników spośród pięciu oznaczonych przez Lesko . Po dotarciu do komnaty królowej (screen) będziesz mógł podjąć ostateczną decyzję odnośnie dalszego rozwoju wydarzeń. Możesz zabić królową z wykorzystaniem dostępnego uzbrojenia. Nie jest to łatwe zadanie - musisz unikać promieniowania i pozostawać w ciągłym ruchu. Możesz też skorzystać z terminalu komputerowego, znajdującego się na prawo od królowej . W tym przypadku możesz wysłuchać prośby Lesko lub zniszczyć mutagen, co pokrzyżuje jego plany. Jeśli chcesz wykonać wszystkie czynności zgodnie z planem, musisz całkowicie zignorować królową i zająć się jedynie likwidacją pozostałych trzech strażników .

Po wykonaniu zamierzonych czynności powróć na Stację Marigold i poinformuj doktora Lesko o swoich poczynaniach. Na szczęście nawet jeśli zabiłeś królową czy zniszczyłeś mutagen, to i tak niekoniecznie zawalisz sprawę, gdyż będziesz mógł przekonać naukowca, że była to słuszna decyzja. Lesko podaruje Ci fartuch laboratoryjny , a także da Ci możliwość nabycia jednej z dwóch unikatowych umiejętności (screen). Wybierając Mrówczą Siłę zwiększysz współczynnik siły o 1 punkt, a wybierając Mrówczy Wzrok zwiększysz współczynnik percepcji o 1 punkt. Ponadto poprawiona zostanie Twoja odporność na ogień.

Możesz już powrócić do Grayditch . Ponownie zlokalizuj Bryana Wilksa i porozmawiaj z nim. Możesz przekonać go do pozostania w tym miejscu lub zająć się znalezieniem dla niego nowego domu. Bryan wspomni kuzynce Verze zamieszkującej Rivet City . Nie jest to jednak jedyne rozwiązanie. Jeśli zamierzasz skontaktować się z Verą musisz udać się do lokacji Rivet City - Górny pokład . Wejdź do hotelu Weatherly. Verę odnajdziesz w głównym pomieszczeniu lub w bocznym pokoiku. W trakcie rozmowy poinformuj ją o sytuacji Bryana (screen). Vera z przyjemnością zgodzi się na przygarnięcie chłopaka. Możesz już wracać do Grayditch celem przekazania dobrych wieści.
Opcjonalnie możesz udać się do Latarenki i rozmówić się w tej sprawie z tamtejszym burmistrzem . MacCready nie będzie skory do przyjęcia nowego gościa, ale możesz go do podjęcia takiej decyzji przekonać, wykorzystując mocno rozwiniętą retorykę lub duszę dziecka . Jeśli dążysz do negatywnych rozwiązań, chłopca możesz sprzedać łowcom niewolników . W tym celu udaj się do Eulogy w Paradise Falls . W nagrodę za dostarczenie Bryana łowcom możesz otrzymać 100 lub 300 kapsli.

0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Questy poboczne
- Megatona - Potęga Atomu | Questy poboczne Fallout 3
- Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.1) | Questy poboczne Fallout 3
- Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2) | Questy poboczne Fallout 3
- Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.3) | Questy poboczne Fallout 3
- Megatona - Więzy krwi | Questy poboczne Fallout 3
- Grayditch - One! | Questy poboczne Fallout 3
- Rivet City - Replikant | Questy poboczne Fallout 3
- Rivet City - Kradzież niepodległości | Questy poboczne Fallout 3
- Stołeczne Pustkowia - Głowa państwa | Questy poboczne Fallout 3
- Muzeum historyczne - Strażnicy Reilly | Questy poboczne Fallout 3
- Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę | Questy poboczne Fallout 3
- Canterbury Commons - Nadludzki gambit | Questy poboczne Fallout 3
- Paradise Falls - To tylko interesy | Questy poboczne Fallout 3
- Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście | Questy poboczne Fallout 3
- Tenpenny Tower - Tenpenny Tower | Questy poboczne Fallout 3
- Krypta 101 - Problemy na froncie domowym | Questy poboczne Fallout 3
- Latarenka - Ocalenie z raju | Questy poboczne Fallout 3
- Dom Agathy - Pieśń Agathy | Questy poboczne Fallout 3
- Girdershade - Wyzwanie Nuka-Coli | Questy poboczne Fallout 3
- Oaza - Oaza | Questy poboczne Fallout 3
- Questy poboczne
- Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.