Fallout 3: Główne questy - Quest 4 Point Lookout
Aktualizacja:
QUEST 4: Thought Control
Zleceniodawca: Mózg [Podwodne jaskinie ]
![[#324] - Główne questy - Quest 4 | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/369838359.jpg)
[#324]
Opis: Aby wyjść z jaskini, w której rozmawiałeś z naukowcem , nie musisz na szczęście ponownie przechodzić przez częściowo zalane tereny. Zamiast tego skorzystaj z przejścia pokazanego Ci niejako przez Jacksona . W pobliżu Mózgu znajduje się mianowicie drabina [#324] prowadząca na powierzchnię. Uważaj jednak ponieważ po dotarciu do głównej strefy Point Lookout znajdziesz się niedaleko wspomnianego wcześniej cmentarza. Ucieknij więc w okolice katedry zanim dopadną Cię ghule . Możesz już przenieść się do Posiadłości Calvertów .
![[#325] - Główne questy - Quest 4 | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/369838375.jpg)
[#325]
Musisz oczywiście wejść do środka i porozmawiać z Desmondem . Ghula możesz wypytać o personalia naukowca , z którym rozmawiałeś w skomputeryzowanej formie, jak również o podjęcie dalszych kroków. Desmond poprosi Cię o udanie się do najwyższego punktu wyspy. Po odebraniu urządzenia zakłócającego wyjdź z posiadłości. Przenieś się teraz do jednej z lokacji znajdujących się w pobliżu Twojego celu (może to być chociażby molo). Po dotarciu na miejsce wykonaj kilku kroków do przodu i zaczekaj aż skontaktuje się z Tobą profesor Calvert (czyli Mózg ) [#325]. Musisz teraz podjąć pierwszą ważną decyzję - możliwe warianty zachowania opisane zostały poniżej.
![[#326] - Główne questy - Quest 4 | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/369838390.jpg)
[#326]
Uwaga! Podjęta tu decyzja nie wpływa ostatecznie na wygląd zakończenia gry. Swoją przynależność będziesz mógł jeszcze zmienić podczas rozgrywania ostatniego głównego questu dodatku.
SPRZYMIERZENIE SIĘ Z PROFESOREM CALVERTEM (MÓZGIEM Z JASKIŃ): Po wysłuchaniu przekazu od naukowca wybierz dolny znacznik na mapie. Podejdź do kontenera na śmieci [#326] i wciśnij klawisz akcji. Gra wyświetli okienko wyboru. Musisz naturalnie wybrać pierwszą opcję od góry, dzięki czemu pozbędziesz się urządzenia zakłócającego . Wysłuchaj kolejnego przekazu od Calverta . Wybierz teraz opcję podrózy do Posiadłości Calvertów . Wykonaj tu kilka kroków do przodu, a będziesz świadkiem ogromnej eksplozji.
![[#327] - Główne questy - Quest 4 | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/369838406.jpg)
[#327]
SPRZYMIERZENIE SIĘ Z DESMONDEM (GHULEM Z POSIADŁOŚCI): W tym przypadku udaj się na podest, na którym znajduje się wielkie koło. Podejdź do wagoniku kolejki znajdującego się w najniższym punkcie konstrukcji [#327]. Wciśnij tu klawisz akcji i wybierz pierwszą opcję od góry, dzięki czemu zamontujesz nadajnik . Skorzystaj teraz z dźwigni znajdującej się po lewej stronie. Szybko odwróć się i przygotuj do odparcia ataku tubylców . Korzystaj tu z najpotężniejszych giwer, gdyż nie będziesz miał gdzie uciec. Po wygranych walkach przenieś się do Posiadłości Calvertów . Obejrzyj ładnie wykonaną eksplozję.
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Point Lookout
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.1) Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.2) Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.3) Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.1) Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.2) Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 4 Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 5 (Calvert) Point Lookout
- Fallout 3: Główne questy - Quest 5 (Desmond) Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 4 (cz.1) Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 4 (cz.2) Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 5 (cz.1) Point Lookout
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 5 (cz.2) Point Lookout
- Fallout 3: Opuszczenie wyspy Point Lookout
- Fallout 3: Mapy strefy Point Lookout Point Lookout
- Fallout 3: Inne Point Lookout
- Fallout 3: Point Lookout
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
