Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
Aktualizacja:
Nie musisz na szczęście opuszczać tej lokacji w celu sprostania wymaganiom Gerarda . Wejdź do zniszczonego budynku i skręć w prawo. Skorzystaj z pokazanego na screenie [#285] przycisku, a następnie zbliż się do wanny. Zauważ, że wystawiasz się w taki oto sposób na sporą dawkę promieniowania. Do Gerarda możesz powrócić za kilka chwil i z pomocą wysoko rozwiniętej Retoryki przekonać go, że jesteś jednym z oświeconych, lub odczekać trochę dłużej. Po zakończeniu rozmowy z Gerardem i uzyskaniu dostępu do klasztoru warto oczywiście zażyć środki AntyRad . Skorzystaj z klapy prowadzącej do Klasztoru Wiecznego Światła .
![[#285] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235929218.jpg)
[#285]
Wejdź do niewielkiego pomieszczenia, w którym do kilku ghuli będzie przemawiała Matka Curie . Problem działalności klasztoru możesz rozwiązać na trzy sposoby. Dwie metody zakładają skorzystanie z perswazji. Trzecie rozwiązanie zakłada pozbycie się mnichów z użyciem siły.
POKOJOWE ROZWIĄZANIA:
Zainicjuj nową rozmowę z Matką Curie , w trakcie trwania której wypytaj kobietę o święconą wodę . Możesz wykazać się mocno rozwiniętymi Naukami ścisłymi i zwrócić uwagę na fakt, że ludzie zmieniani są tu w ghule . Kobietę możesz na sam koniec rozmowy przekonać do zaprzestania dalszych działań [#286]. Nie będzie to jednak proste, albowiem musisz mieć albo mocno rozwiniętą Retorykę albo współczynnik charyzmy na najwyższym poziomie.
![[#286] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235929234.jpg)
[#286]
Jeśli skorzystanie z opisanych wyżej działań nie jest możliwe, w trakcie rozmowy z Matką Curie porusz ostatni temat z listy, a dowiesz się, że do zmiany zdania będzie mogło przekonać ją przybycie proroka Atomu . Skieruj się do piwnicy i skorzystaj z przycisku na ścianie. Ustaw się w napromieniowanej strefie [#287]. Musisz teraz zaczekać aż główny bohater nabawi się 800 radów. Szybko wycofaj się z napromieniowanej strefy i w krytycznym stanie udaj się do miejsca, w którym stoi kobieta . W trakcie rozmowy podaj się za proroka Atomu i nakłoń ją do zaniechania dotychczasowej działalności.
![[#287] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235929250.jpg)
[#287]
ROZWIĄZANIE SIŁOWE:
Rozwiązanie to zakłada naturalnie wymordowanie wszystkich obecnych tu osób , włącznie z Matką Curie . Nie będzie to jednak tak łatwe, jak mogłoby Ci się wydawać. W piwnicy klasztoru znajdują się mianowicie dwa potężne ghule [#288], które musiałbyś pokonać w parze z mnichami . Proponuję skorzystać tu z najpotężniejszych giwer, bądź też jeszcze przed rozpoczęciem walk rozłożyć miny na schodach prowadzących do piwnicy.
![[#288] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235929265.jpg)
[#288]
ODBIÓR NAGRODY:
Niezależnie od wyboru metody pozbycia się problemu poświęconej wody będziesz mógł powrócić do skryby Bigsley'a celem odebrania nagrody [#289]. Nie licz na kokosy, bo za wykonanie tego questu otrzymasz zaledwie 300 kapsli (bez możliwości targowania się o wyższą stawkę).
![[#289] - Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235929281.jpg)
[#289]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.6) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.7) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.8) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.9) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.10) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.11) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Inne Broken Steel
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
