Fallout 3: Megatona - Więzy krwi
Aktualizacja:
Megatona: Więzy krwi
Zleceniodawca: Lucy West [Megatona ]
Opis: Lucy możesz spotkać w strefie Megatona - Saloon Moriarty'ego , na ulicach Megatony lub w jej domu (Megatona - dom Lucy West ). Możesz dla niej wyświadczyć przysługę, polegającą na dostarczeniu jej rodzicom przesyłki. W tym celu musisz udać się do osady Arefu , zlokalizowanej na północ od Megatony . Obozowisko to znajduje się w dość nietypowym miejscu, a mianowicie przy zniszczonym fragmencie autostrady. Po dotarciu na miejsce nie zdziw się, że zostaniesz ostrzelany (screen) przez Evana Kinga , który pomyli Cię z nękającymi te tereny bandytami . Porozmawiaj ze starcem , a dowiesz się na temat członków Rodziny , którzy regularnie atakują mieszkańców Arefu . Evan zleci Ci nowe zadanie, a mianowicie zbadanie wszystkich domostw znajdujących się w okolicy.

Do zbadania są trzy domy. Nie masz się na szczęście czego obawiać, gdyż żadna z rodzin nie będzie do Ciebie wrogo nastawiona. Zainteresuj się skrzynkami z amunicją i przystąp do eksploracji. Udaj się do Arefu - Rezydencja Ewersów . Początkowo możesz tylko zapukać, ale jeśli tylko wykażesz się sprytem, zostaniesz wpuszczony do środka. Możesz tu porozmawiać z Kenem Ewersem oraz jego żoną Brailee . Po upewnieniu się, że wszystko jest w należytym początku wyjdź z budynku i udaj się do Arefu - Rezydencja Schenzych . Zapukaj i wejdź do środka. Porozmawiaj z Karen Schenzy i wracaj na most. Na koniec udaj się do Arefu - Rezydencja Westów . Zbadaj ciała członków rodziny West (screen). Obszerność opisu, który wyświetli się na ekranie, uzależniona jest od stopnia rozwinięcia umiejętności medycyna. Możesz już powrócić do Evana Kinga . Przekaż mu złe wieści odnośnie zamordowanych osób . Odkryjesz, że zniknął Ian i to jego odnalezieniem będziesz się musiał teraz zająć.

Odnalezienie kryjówki Rodziny:
W trakcie jednej z wcześniejszych rozmów ze starcem na Twojej podręcznej mapie zaznaczone zostały trzy lokacje, stanowiące potencjalne kryjówki Rodziny . Dwie z nich możesz całkowicie zignorować. W poszukiwaniu bandytów udaj się na Stację Northwest Seneca . Po dotarciu na miejsce i odbyciu rozmowy z ghulem Murphym udaj się do bocznego pomieszczenia. Szybko zbliż się do pokazanego na screenie włazu, unikając większej dawki promieniowania. Wybierz podróż do Meresti - tunel serwisowy . Opcjonalnie do tuneli, w których skrywają się członkowie Rodziny mógłbyś też dotrzeć wybierając wejścia przy Meresti - bocznica . W tym przypadku czekałaby Cię jednak zapewne dłuższa wędrówka po Stołecznych Pustkowiach . Decyzja należy do Ciebie.

Znajdziesz się w tunelach metra. Zabij błotniaka i ruszaj prosto. Musisz liczyć się z tym, że okoliczne tereny będą usiane wszelkiego rodzaju pułapkami. To czy będziesz je w stanie rozbroić czy nie jest uzależnione od liczby punktów przeznaczonych na rozwój umiejętności materiały wybuchowe. W szczególności uważaj na miny odłamkowe oraz na linki, podobne do tej, którą pokazałem na screenie. W północnej części planszy natrafisz także na pułapki na niedźwiedzie oraz na wózek dla dziecka, który jest bodaj najpotężniejszą spośród zastawionych pułapek. Musisz kierować się na zachód, przechodząc pomiędzy zniszczonymi wagonami.

Po krótkiej wędrówce spotkasz Roberta . Możesz wykazać się zdolnościami perswazji, przekupić go żeby przepuścił Cię do kryjówki Rodziny (100 kapsli), pokazać mu list od Lucy , bądź też go zabić. W tym ostatnim przypadku musiałbyś skorzystać z terminalu żeby odblokować sobie drzwi na stację. Najprostsze rozwiązanie sprawy ujawni się jeśli przy okazji jednego z wcześniejszych awansów wybrałeś talent Kanibal . W takiej sytuacji Robert od razu wpuści Cię do środka. Niezależnie od podjętych czynności udaj się do bramy prowadzącej do lokacji Stacja metra Meresti .
Odnalezienie Iana:
Osoba , z którą chcesz tu porozmawiać to Vance , czyli przywódca lokalnego ugrupowania "wampirów ". Możesz wymienić z nim podglądy, lecz prędzej czy później rozmowa skupi się na Ian'ie , czyli zaginionym chłopcu z Arefu . Dowiesz się, że Ian sprzymierzył się z wampirami , a także, że to on zamordował swych rodziców . Jeżeli nie masz ochoty na ugodę z członkami Rodziny to przed uwolnieniem Iana możesz naturalnie wybić wszystkie "wampiry ". Załatwi to problem ataków na mieszkańców Arefu .
Lepiej będzie jednak przekonać Vance'a do udzielenia audiencji z Ian'em , opierając swoje tezy na konieczności przekazania mu listu od Lucy (screen). Na szczęście nawet jeśli Vance się nie zgodzi, nie załatwia to jednoznacznie sprawy. Klucz potrzebny do uzyskania dostępu do pokoju Iana możesz wydobyć od innych członków Rodziny , a konkretnie od Holly , Karla , Justina lub Brianny . W każdym przypadku musisz się wykazać innymi umiejętnościami, aczkolwiek nie trzeba obawiać się poważniejszych komplikacji. Prędzej czy później ktoś udzieli zgody na audiencję.

Udaj się do miejsca, w którym przebywa Ian i spróbuj z nim porozmawiać. Chłopaka możesz przekonać do pozostania z Rodziną lub do powrotu do Arefu . W tym drugim przypadku możesz wykazać się choćby retoryką, bądź też pokazać mu list otrzymany od Lucy (screen). Niezależnie od podjętej przez Iana decyzji, powróć do Vance'a i porozmawiaj z nim.
Problem ataków na mieszkańców Arefu:
Korzystając z okazji warto obgadać sprawę ataków na mieszkańców Arefu . Vance'a możesz bardzo łatwo przekonać do zaprzestania ataków, choć lepiej będzie zaproponować mu układ z mieszkańcami tej osady (m.in. wspomagając się retoryką, medycyną czy inteligencją). Vance najprawdopodobniej przystanie na ochronę wioski w zamian za regularne dostawy krwi. W nagrodę za swoje trudy już teraz dostaniesz schemat sziszkebaba .

Przez Vance'a zostaniesz poproszony o dostarczenie jego propozycji do mieszkańców Arefu . W tym celu musisz powrócić na powierzchnię. Z mapy świata wybierz opcję podróży do Arefu i na miejscu porozmawiaj z Evanem Kingiem . Po otrzymaniu podziękowań możesz złożyć Evanowi propozycję od Vance'a (screen). Evan na nią przystanie. Wracaj więc do kryjówki wampirów żeby przekazać dobre wiadomości. Lider wampirów tym razem nagrodzi Cię nietypową umiejętnością, a mianowicie cechą o nazwie Krwiopijca . Umożliwi Ci ona wyleczenie 20 punktów zdrowia za każdym razem gdy wypijesz świeżą krew.

0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Megatona - Potęga Atomu
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.1)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.3)
- Fallout 3: Megatona - Więzy krwi
- Fallout 3: Grayditch - One!
- Fallout 3: Rivet City - Replikant
- Fallout 3: Rivet City - Kradzież niepodległości
- Fallout 3: Stołeczne Pustkowia - Głowa państwa
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Strażnicy Reilly
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę
- Fallout 3: Canterbury Commons - Nadludzki gambit
- Fallout 3: Paradise Falls - To tylko interesy
- Fallout 3: Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście
- Fallout 3: Tenpenny Tower - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Krypta 101 - Problemy na froncie domowym
- Fallout 3: Latarenka - Ocalenie z raju
- Fallout 3: Dom Agathy - Pieśń Agathy
- Fallout 3: Girdershade - Wyzwanie Nuka-Coli
- Fallout 3: Oaza - Oaza
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
