Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
Aktualizacja:
QUEST 3: Free Labor
Zleceniodawca: Krenshaw [The Pitt - The Mill ]
Opis: Zanim udasz się do Ashura , niezwykle istotne jest to żeby odzyskać ekwipunek, które został Ci odebrany w momencie dotarcia do dzielnicy Downtown . Nie musisz tu na szczęście specjalnie kombinować. Swoje rzeczy odnajdziesz w pokazanej na poniższym screenie [#131] skrytce. Warto oczywiście poświęcić wolną chwilę na posortowanie ekwipunku. Ważne jest to żeby nie mieć zbyt dużej ilości przedmiotów z podróży po pustkowiach, bo w przeciwnym wypadku nie będziesz mógł udźwignąć wszystkich nowych zdobyczy.
![[#131] - The Pitt - Quest 3 | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387734265.jpg)
[#131]
Właśnie odblokowany Ci został dostęp do dzielnicy Uptown i możesz tam dotrzeć na dwa sposoby, a mianowicie korzystając z przejść, do których poprzednio dostępu blokowały zamknięte bramki. W przypadku dzielnicy The Mill bramka znajduje się w północnej części mapy i jest pilnowana przez Hammera [#132]. W dzielnicy Downtown odpowiednie przejście zlokalizowane jest z kolei nieopodal Kwatery Midei . W obu przypadkach postawiony zostaniesz przed możliwością dokładnego zbadania górnych balkoników, do których poprzednio nie było dostępu. Pozwoli Ci to wejść w posiadanie nowych przedmiotów, choć musisz mieć na uwadze to, że niektóre obiekty są własnością łowców i ich podnoszenie będzie traktowane jako kradzież. Możesz także wynajdywać osoby , z którymi będziesz mógł dłużej porozmawiać. Więcej takowych osobistości odnajdziesz w Downtown . Niezależnie od wybranej ścieżki przedostań się do Uptown .
![[#132] - The Pitt - Quest 3 | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387734281.jpg)
[#132]
Główny budynek, w którym znajduje się siedziba Ashura , zlokalizowany jest na północny-wschód od obu przejść, prowadzących odpowiednio od stref The Mill i Downtown . Możesz się tam przedostać na dwa sposoby. Jeżeli wolisz pozostać na ziemi zmuszony zostaniesz zapewne do otwarcia pokazanej na poniższym screenie [#133] bramki. Jeśli nie chcesz zawracać sobie głowy korzystaniem ze spinek , odszukaj prawidłową ścieżkę korzystając z górnych balkoników. Podobnie jak wcześniej, możesz poświęcić trochę czasu na zbadanie okolicy, podnosząc najlepsze przedmioty. Spotkasz tu też kilka bardziej rozmownych postaci, między innymi Monę (możesz zapytać ją o rany na jej ciele), Vikię (trenuje obsługę snajperki), Reddupa (możesz się z nim trochę "podroczyć"), Squill (pochwali Twoje osiągnięcia w Dziurze ) czy Duke'a .
![[#133] - The Pitt - Quest 3 | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387734296.jpg)
[#133]
Zanim udasz się do aktualnego celu tego questu możesz wykonać jeszcze jedną rzecz, a mianowicie zbadać Opuszczone apartamenty . Wejścia do budynków znajdują się w północnej części planszy, przy czym dostępu do jednej z par drzwi broni kolejna zamknięta bramka [#134]. Po znalezieniu się w środku będziesz się naturalnie musiał liczyć z koniecznością eliminowania Trogów , w tym najsilniejszych odmian tych bestii (Trog Brute ). Uważaj na znany z podstawowej wersji gry problem ulatniającego się gazu i za każdym razem sprawdzaj czy przypadkiem nie podejmujesz zbyt dużego ryzyka strzelając do potworów z broni palnej. Twoje trudy wynagrodzone zostaną w momentach dotarcia do bardziej oddalonych pomieszczeń. Odnajdziesz wiele cennych skarbów. Niektóre z nich będą widoczne gołym okiem. Inne będą z kolei dobrze schowane czy wręcz zamknięte w sejfach i składzikach. Wyłącznie od Ciebie zależy czy zechcesz zbadać wszystkie okoliczne pomieszczenia czy skupisz się jedynie na jak najszybszym rozwiązaniu tego questu.
![[#134] - The Pitt - Quest 3 | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387734312.jpg)
[#134]
W celu dotarcia do głównej siedziby Ashura musisz kierować się na wschód. Skorzystaj z pokazanego na screenie [#135] przejścia. Możesz zbadać tę okolicę, ale nie jest to wymagane. Docelowo musisz dotrzeć do dużej bramy prowadzącej do Wejścia do schronienia . Po znalezieniu się w środku możesz zająć się zbadaniem okolicznych pomieszczeń, a także wejść na wyższe piętra. Generalnie jednak nic na tym nie zyskasz. Zlokalizuj więc windę podobną do tej z Tenpenny Tower , która zawiezie Cię bezpośrednio do Schronienia . Ruszaj prosto i zaczekaj aż Ashur zakończy rozmowę z jednym ze swych podwładnych . Musisz teraz dokonać najważniejszej decyzji odnośnie wyboru przynależności. Możesz sprzymierzyć się z łowcami (Ashur ) lub niewolnikami (Wernher ).
Po więcej informacji na temat możliwych zakończeń dodatku The Pitt zapraszam do kolejnego rozdziału poradnika - FINAŁ.
![[#135] - The Pitt - Quest 3 | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387734328.jpg)
[#135]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
