Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
Aktualizacja:
Przed Tobą zdecydowanie najdłuższa i najcięższa przeprawa, tak więc upewnij się, że główna postać została wyleczona i uporządkuj trochę swój inwentarz. Powróć do mijanych już wcześniej i pokazanych na poniższym screenie [#174] schodów, prowadzących na sam szczyt znajdującej się tu konstrukcji. Uważaj ponieważ okoliczny placyk może być patrolowany przez pojedynczego wartownika lub okupowany przez potwory . Radzę rozprawić się z wrogami przed opuszczeniem tej okolicy.
![[#174] - Quest dodatkowy (cz.8) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388483265.jpg)
[#174]
Musisz teraz stopniowo zabezpieczać kolejne balkoniki, sukcesywnie przemieszczając się ku górze. Po drodze spotkasz co najmniej kilku dzikusów . Pilnuj się ponieważ niektórzy przeciwnicy będą okupowali górne platformy, tak więc możesz ich początkowo nie zauważyć. Po dotarciu do większej platformy ostrożnie wychyl się i zabij najbliżej rozstawionych przeciwników . Biegnij teraz na zachód, chowając się za najbliższym słupem. W okolicy znajduje się działko obronne , które musisz zneutralizować. W tym celu możesz wychylić się i użyć dobrej giwery lub włamać się do pokazanego na poniższym screenie [#175] terminalu komputerowego.
![[#175] - Quest dodatkowy (cz.8) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388483281.jpg)
[#175]
Po wyłączeniu działka i wyeliminowaniu wszystkich wrogów skorzystaj ze schodów prowadzących na górę. Mało prawdopodobne jest to żebyś spotkał jeszcze kogoś po drodze. Musisz dotrzeć na sam szczyt wieży. Udaj się na południowy-wschód, zbadaj skrzynki z medykamentami i przystąp do kolekcjonowania sztabek , których będzie AŻ DWANAŚCIE!!!
SZTABKI #75, #76, #77, #78, #79, #80, #81, #82, #83, #84, #85, #86 | Lokalizacja: Na samym szczycie ogromnej wieży |
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkich sztabek zacznij powoli kierować się na dół. Po dotarciu do jednej z większych platform rozejrzyj się za pokazanym na poniższym screenie [#176] pasie załadunkowym. Ostrożnie zeskocz i ruszaj na dół.
![[#176] - Quest dodatkowy (cz.8) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388483328.jpg)
[#176]
Nie musisz się na szczęście obawiać spotkania po drodze potworów . Po dotarciu na sam dół ostrożnie zeskocz na lewą półkę, a będziesz mógł wejść w posiadanie siedmiu kolejnych sztabek .
SZTABKI #87, #88, #89, #90, #91, #92, #93 | Lokalizacja: Na niewielkiej półce. |
![]() | ![]() |
Na terenie dzielnicy The Steelyard do odnalezienia masz jeszcze tylko jedno skupisko sztabek . W celu uniknięcia niepotrzebnych komplikacji proponuję powrócić na pas załadunkowy, z którego przed chwilą skorzystałeś żeby się tu dostać. Powróć na górę, a po dotarciu do miejsca, w którym zneutralizowałeś działko ochronne zacznij wracać się na dół, korzystając z kolejnych balkoników i par schodów. Po zejściu na niższą sekcję dachu obróć się i skieruj się w stronę pokazanego na poniższym screenie [#177] placyku, czyli do miejsca gdzie walczyłeś z dzikusem lub potworami .
![[#177] - Quest dodatkowy (cz.8) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388483375.jpg)
[#177]
Skieruj się na południe, podchodząc do znajdującej się w tym miejscu siatki. Obróć się teraz na wschód i postaraj się obejść siatkę, nie spadając na dół. Pozwoli Ci to zbliżyć się do południowej ściany konstrukcji. Ponownie obróć się na wschód, podchodząc do pokazanej na poniższym screenie [#178] dużej rury. Ostrożnie zeskocz na dół, opierając się o rurę, która powinna zmniejszyć prędkość opadania. Przy odrobinie szczęścia nie utracisz tu energii.
![[#178] - Quest dodatkowy (cz.8) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388483390.jpg)
[#178]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




