Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
Aktualizacja:
Zanim zdecydujesz się wyruszyć do strefy The Steelyard , dobrze będzie odwiedzić Marco , o którym wspomniała Ci Midea . Jego magazyn znajduje się w północnej części dzielnicy The Mill . W trakcie rozmowy poproś Marco o broń [#121], a przekaże Ci niejako wizytówkę dodatku The Pitt, czyli siekierę automatyczną . Broni tej nie musisz od razu wybierać z inwentarza, zwłaszcza że po dotarciu do strefy The Steelyard wejdziesz początkowo w posiadanie lepszej giwery, a mianowicie karabinu szturmowego . Jeśli chcesz możesz dokończyć swoją wędrówkę po dzielnicy The Mill . Ze znajdujących się tu terminali nie wydobędziesz jednak żadnych cennych informacji, a ani Bone ani Hammer nie podejmą próby rozmowy ze sterowaną przez Ciebie postacią.
![[#121] - The Pitt - Quest 2 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387653062.jpg)
[#121]
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy do przystąpienia do zleconej przez Mideę misji, skieruj się do zachodniej części dzielnicy The Mill i zbliż się do Everetta . Po potwierdzeniu tego, że to Ty jesteś ochotnikiem skieruj się za Everettem do bocznego pomieszczenia. Zanim opuścisz dzielnicę The Mill , zbadaj pokazane na screenie [#122] pomieszczenie biurowe. Polecam w szczególności otworzyć niewielką walizkę, bo znajdziesz w niej przedwojenny garnitur . W jednej z szafek znajduje się z kolei amunicja do zakamuflowanego pistoletu . Skorzystaj z drzwi prowadzących do Opuszczonej strefy . Podążaj śladami Everetta i wysłuchaj komentarzy na temat Trogów . Na koniec zbliż się do drzwi prowadzących do strefy The Steelyard . Udaj się do największej lokacji tego rozszerzenia.
Po informacje na temat lokalizacji poszukiwanych sztabek zapraszam do sekcji QUEST 4: The Mill Worker. W dalszej części opisu tego questu znajdują się informacje dotyczące powrotu do dzielnicy The Mill z wymaganymi dziesięcioma sztabkami lub z większą ich liczbą (maksymalnie może to być 100 sztabek).
Po informacje na temat możliwych nagród za odnajdywanie sztabek zapraszam z kolei do rozdziału "Nagrody za ukończenie dodatku The Pitt".
![[#122] - The Pitt - Quest 2 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387653078.jpg)
[#122]
Po powrocie z dzielnicy The Steelyard , odbyciu rozmowy z Everettem i przekazaniu mu co najmniej dziesięciu znalezionych sztabek możesz wreszcie udać się do Midei . W tym celu musisz skierować się do dzielnicy Downtown . Po znalezieniu się na miejscu ruszaj w stronę Kwatery Midei . Po drodze warto zagadać Milly [#123]. Możesz się tu zachować na trzy sposoby:
1) Przejść pomyślnie próbę Speech i skłamać, że Wild Billowi nic się nie stało. Uszczęśliwiona Milly podaruje Ci sześć stimpaków .
2) Przejść pomyślnie próbę Speech i nakłamać w jakich okropnych okolicznościach zginął Wild Bill . Nie tylko w ten sposób nie zyskasz, ale sprawisz ponadto, że Milly ... zemdleje.
3) Wyznać kobiecie prawdę na temat okoliczności odnalezienia ciała Wild Billa w dzielnicy The Steelyard . Także i w tym przypadku nagrodzony zostaniesz sześcioma stimpakami .
![[#123] - The Pitt - Quest 2 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387653093.jpg)
[#123]
Wejdź do Kwatery Midei i porozmawiaj z kobietą . Wysłuchaj jej planu na temat wzięcia udziału w serii walk organizowanych w Dziurze . Pozwoli Ci to uzyskać dostęp do kwatery Ashura . Po zakończonej rozmowie z Mideą wyjdź na zewnątrz i poświęć chwilkę na wysłuchanie przemówienia Ashura [#124], który pojawi się na górnym balkoniku. Wracaj teraz do przejścia prowadzącego do dzielnicy The Mill .
![[#124] - The Pitt - Quest 2 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387653109.jpg)
[#124]
Musisz skierować się do centralnej części tej dzielnicy i zlokalizować pokazaną na poniższym screenie [#125] furtkę. Wcześniej była ona zamknięta, lecz teraz możesz przedostać się do miejsca, w którym organizowane są walki. Po drodze zagada Cię Spook , ale rozmowa z nią będzie krótka. Zejdź teraz po schodach na dół i porozmawiaj z Faydrą . Możesz wypytać ją między innymi o reguły toczonych tu walk, dodatkowe wyposażenie, przeciwników czy wreszcie wyrazić gotowość do wzięcia udziału w pierwszej walce.
![[#125] - The Pitt - Quest 2 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387653125.jpg)
[#125]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
