QUEST 7 - Cele naukowe | Główne questy Fallout 3
Aktualizacja:
GŁÓWNY QUEST 7: Cele naukowe
Zleceniodawca: Doktor Li [Rivet City - Laboratorium naukowe ] lub Three Dog [Radio Galaxy News - Studia RGN ]
Opis: Uwaga! Jeśli podejmiesz się wykonania tego zadania przed zaliczeniem piątego questu, zadanie Idąc jego śladami zostanie automatycznie wypełnione. Jest to niewskazane, gdyż przy okazji zaliczania piątego i szóstego głównego questu można się wzbogacić o cenne pukawki i równie ważne punkty doświadczenie. Jeśli natomiast zdecydowałeś się pomóc Three Dogowi , zadanie zlokalizowania doktor Li pojawi się na Twojej liście po uaktywnieniu przekaźnika w Pomniku Waszyngtona .
Najbardziej oczywiste rozwiązanie:
Zakładam, że zdołałeś już wcześniej odkryć Rivet City . W przeciwnym wypadku musisz udać się pieszo do tej lokacji, korzystając z tuneli metra lub przemieszczając się przy brzegu rzeki. Po dotarciu na miejsce udaj się do Laboratorium naukowego i porozmawiaj z doktor Li . Kobiecie możesz naturalnie zadawać liczne pytania na temat Jamesa , matki głównego bohatera oraz "Projektu oczyszczenie". Możesz także nakłonić ją do wydania Ci kilku stimpaków . Najważniejsza jest informacja, że James udał się do starego laboratorium. Po zakończonej rozmowie opuść więc Rivet City i udaj się w stronę Muzeum Jeffersona , zlokalizowanego na zachód od lotniskowca. Do celu prowadzi seria balkoników obleganych przez supermutanty (screen). Nie jest ich szczególnie dużo, a ponadto nie spotkasz tu najmocniejszych odmian tych potworów, tak więc nie musisz się do tych walk jakoś szczególnie przygotowywać. Zlokalizuj wejście do zabytku, oznaczone jako Muzeum Jeffersona - pamiątki .

Po znalezieniu się w środku zabij supermutanta i wybierz prawą odnogę korytarza. Zwróć uwagę na wieżyczkę ochronną , znajdującą się przy okopach. Jest ona zwrócona w stronę okupowanego przez supermutanty korytarza (screen), tak więc nie powinieneś jej niszczyć, a raczej nakłaniać potwory do tego żeby się tu zjawiły. W czasie gdy wieżyczka zajęta jest prowadzeniem ostrzału możesz też zbadać okoliczne pomieszczenia kolekcjonując cenny łup. Do zniszczenia wieżyczki najlepiej użyć granatu EM . Zabij wszystkie pozostałe potwory i wybierz drzwi oznaczone jako Muzeum Jeffersona - rotunda .

Przed Tobą ostatnie już pomieszczenie. Oprócz centaura musisz się tu rozprawić z bardzo silnym supermutantem , do pokonania którego warto użyć karabinu plazmowego czy innej potężnej broni. Opcjonalnie możesz zająć się jedynie zebraniem pokazanych na screenie holotaśm i jak najszybszym opuszczeniem tej lokacji. Wysłuchaj w Pip-Boy'u wszystkich trzech nagrań, a dowiesz się na temat istnienia Krypty 112 . To właśnie tam będziesz się musiał udać w następnej kolejności. Zauważ, że cel ten nie pojawił się na mapie świata jako lokacja, a jedynie jako punkt. Przed Tobą długa wędrówka, a to dlatego, że zapewne nie odkryłeś jeszcze żadnych ciekawych lokacji w zachodniej części mapy.

Alternatywne rozwiązanie problemu:
Pierwszą część tego zadania, a więc ustalenie kolejnego miejsca pobytu Jamesa , możesz także rozwiązać w zupełnie inny sposób, a mianowicie odnajdując wystarczającą liczbę holotaśm powiązanych z Projektem Oczyszczenie. Poniższe zestawienie prezentuje miejsca, w których należy ich szukać:
NAZWA LOKACJI PLUS KRÓTKI KOMENTARZ | LICZBA HOLOTAŚM |
Muzeum Jeffersona - piwnica mauzoleum - uważaj na przebywające na terenie piwnicy supermutanty! | 7 |
Muzeum Jeffersona - rotunda - to samo miejsce, które opisałem przy okazji przedstawiania rozwiązania powiązanego ze wskazówkami doktor Li | 3 |
Rivet City - kwatera Doktor Li - najprostsza zdobycz, gdyż w okolicy nie ma żadnych wrogów | 3 |
Podsumowanie: | 13 holotaśm |
Najwięcej holotaśm znajduje się w strefie Muzeum Jeffersona - piwnica mauzoleum , do której prowadzą pokazane na screenie drzwi. Po odnalezieniu i odsłuchania co najmniej dziesięciu holotaśm będziesz mógł wyruszyć do Krypty 112 .

Dotarcie do Krypty 112:
Do celu najlepiej przemieszczać się w linii prostej, rozpoczynając podróż w okolicach Krypty 101 lub Megatony . Nie pomyl się i nie udaj przez przypadek do kanionu, w którym znajduje się lokacja Evergreen Mills , gdyż spotkałbyś tam jedynie świetnie uzbrojonych łowców niewolników . Po dotarciu do oznaczonego na mapie celu odblokowana zostanie nowa lokacja - Garaż Smitha Casey'a . Warto zbadać północny budynek, jak również zaparkowane nieopodal ciężarówki. Skieruj się do drzwi prowadzących do wnętrza garażu Smitha Casey'a . Do eliminacji napotykanych radrakanów i kretoszczurów wykorzystuj broń białą. Skieruj się do głównego pomieszczenia garażu. Skorzystaj z przełącznika (screen), dzięki czemu odblokujesz przejście do podziemi. Po kilku chwilach dotrzesz do drzwi prowadzących do Krypty 112 .

Po znalezieniu się we wnętrzu Krypty 112 podejdź do panelu i skorzystaj z niego celem odblokowania sobie dalszego przejścia. W jednym z kolejnych pomieszczeń natrafisz na przyjaźnie nastawiony robomózg , który przekaże Ci kombinezon z Krypty 112 . Zgodnie z otrzymanym poleceniem, kombinezon musisz teraz założyć. Skieruj się w stronę kolejnego korytarza. Po dotarciu do głównej sali możesz zająć się wykonaniem powierzonego zlecenia, bądź też dokładnie zbadać okoliczne pomieszczenia. Warto odwiedzić klinikę. Jeśli dysponujesz odpowiednimi umiejętnościami łamania zabezpieczeń, możesz skorzystać z terminalu zlokalizowanego przy pomieszczeniu ze sprzętem (screen). W środku znajduje się mnóstwo giwer, amunicji, medykamentów i narkotyków.

Wewnątrz pomieszczenia ze sprzętem znajdziesz także holotaśmę z hasłem do pomieszczenia Nadzorcy . Możesz się tam udać i z wykorzystaniem hasła uzyskać dostęp do tej części Krypty . Oprócz kapsuły odnajdziesz sejf z cennymi skarbami. Wracaj do głównego pomieszczenia i zejdź na dół. Musisz zlokalizować pusty fotel błogości i wcisnąć klawisz akcji (screen). Zaczekaj aż kapsuła otworzy się. Wciśnij ponownie klawisz akcji i zaczekaj aż główny bohater zajmie miejsce w fotelu. Kapsuła zamknie się, a Ty po chwili zostaniesz przeniesiony w bardzo ciekawe miejsce.

0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Główne questy
- QUEST 1 - Kroki dziecka | Główne questy Fallout 3
- QUEST 2 - Szybkie dorastanie | Główne questy Fallout 3
- QUEST 3 - Niedoskonała przyszłość | Główne questy Fallout 3
- QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 4 - Ucieczka! (cz.2) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 5 - Idąc jego śladami | Główne questy Fallout 3
- QUEST 6 - Radio Galaxy News | Główne questy Fallout 3
- QUEST 7 - Cele naukowe | Główne questy Fallout 3
- QUEST 8 - Tranquility Lane | Główne questy Fallout 3
- QUEST 9 - Woda życia (cz.1) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 9 - Woda życia (cz.2) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 10 - Podjęcie śladu | Główne questy Fallout 3
- QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu | Główne questy Fallout 3
- QUEST 12 - Amerykański sen | Główne questy Fallout 3
- QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3
- QUEST 13 - Zabierać to! (cz.2) | Główne questy Fallout 3
- Główne questy
- Fallout 3 - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.