Fallout 3: Główne lokacje S (cz.1)
Aktualizacja:
Sanktuarium szponów śmierci
CIEKAWOSTKI
- Miejsce to jest naturalnie zajmowane przez szpony śmierci , które spotkasz zarówno przy wejściu jak i podczas eksploracji jaskiń. Warto się tu jednak wybrać, nie tylko z uwagi na jedną z ukrytych figurek , ale także dla unikalnych odmian dwóch bardzo fajnych broni - laseru Gatlinga oraz rozpruwacza . Musisz jednak dokładnie zbadać całe jaskinie żeby odnaleźć nowe giwery.
Skład Gwardii Narodowej
CIEKAWOSTKI
- Obiekt ten jest bardzo pilnie strzeżony przez różnorakie systemy bezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem robotów strażniczych . Jeśli jednak zdołasz przebić się do zbrojowni, znajdziesz mnóstwo ciekawych przedmiotów. W głównej części zbrojowni składowane są między innymi działka obrotowe , wyrzutnie rakiet , różnorakie zbroje, medykamenty, narkotyki czy wreszcie amunicja do najpopularniejszych giwer.
- Zdecydowanie ciekawsze rzeczy czekają jednak na Ciebie w specjalnie wydzielonej części zbrojowni. Dostęp do niej wymaga jednak odnalezienia i odsłuchania pięciu holotaśm . Dokładne lokalizacje tych obiektów przedstawia poniższe tabelka:
![]() | Pierwszy holodysk - Cmentarz Hallowed Moors Po dotarciu na miejsce i zlikwidowaniu wszystkich potworów musisz wejść do częściowo zniszczonej kaplicy. Holodysk odnajdziesz w pokazanym na screenie miejscu, a więc przy ambonie. Po jego zebraniu możesz się od razu ulotnić lub uratować jeńca/jeńców. |
![]() | Drugi holodysk - Jadłodajnia Masakra Uważaj na pułapki, które rozmieszczone są wewnątrz jadłodajni, a także na bandytów, którzy się tu zjawią. Korzystając z okazji rozejrzyj się po okolicy, zabierając między innymi wyrzutnię rakiet, medykamenty oraz rozbrojone miny. Holodysk odnajdziesz na biurku, na tyłach budynku. |
![]() | Trzeci holodysk - Pomnik Poległych w Anchorage Twój cel znajduje się na północ od pomniku. Konkretnie są to okolice żółtej ciężarówki. W okolicy roi się od supermutantów i centaurów, które warto załatwiać z większych odległości. Nie zapomnij też o możliwości niszczenia zaparkowanych pojazdów. Do celu możesz przepłynąć lub przejść po moście. Holodysk odnajdziesz wewnątrz żółtego namiotu. |
![]() | Czwarty holodysk - Rockbreaker's Last Gas Musisz udać się do opuszczonego szałasu, który znajduje się na szczycie wzgórza, na zachód od stacji benzynowej. Po więcej informacji zapraszam do opisu tej lokacji. Holodysk odnajdziesz na jednym ze stołów wewnątrz szałasu. |
![]() | Piąty holodysk - Stacja zasilania VAPL-58 Musisz udać się na północ od miejsca, w którym znajduje się stacja. Przy jednej z wież wpadniesz na dwóch mieszkańców pustkowii, którzy założyli w tym miejscu niewielki obóz. Osób tych musisz się niestety pozbyć. Holodysk odnajdziesz na jednej z szafek. |
Po zdobyciu i odsłuchaniu wszystkich pięciu holodysków ponownie skieruj się do zbrojowni. Musisz skorzystać z pokazanego na screenie terminalu, co automatycznie odblokuje dostęp do ukrytej części zbrojowni. Nie przeraź się na widok świecącego ghula , który po chwili Cię zaatakuje (miłe skojarzenie z zakończeniem "Nocy żywych trupów", nieprawdaż? ;-)). Najcenniejsze znalezisko jakiego możesz się tu doszukać to eksperymentalny MIRV . Patrząc na parametry tej broni mogłoby wydawać się, że jest znacznie słabsza od grubasa . Różnica polega jednak na tym, że Twój nowy nabytek jest w stanie naraz wystrzelić nawet kilka miniatomówek !!

Springvale
CIEKAWOSTKI
- Rozwiązanie problemów z Siwą może okazać się ważne dla zaliczenia głównego questu powiązanego z postacią Moriarty'ego . Po dotarciu do Springvale zlokalizuj Małe ranczo . W środku możesz porozmawiać z Siwą , która najwyraźniej ma spory dług od Moriarty'ego . Możesz zgodzić się na opłacenie jej długu, bądź też nakłonić ją do pokojowego przekazania 400 kapsli. Opcjonalnie możesz ją zabić, co doprowadzi naturalnie do pogorszenia karmy.
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Mapa świata
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 1, 2
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 3, 4
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 5, 6
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 7, 8
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 9, 10
- Fallout 3: Mapa świata - Alfabetyczne zestawienie lokacji
- Fallout 3: Mapa świata - Inne
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Cytadela
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Duże Miasto
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Hol w podziemiach
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Megatona
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Rivet City
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Główne lokacje A, B
- Fallout 3: Główne lokacje C, D, E
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje G, H, K
- Fallout 3: Główne lokacje L, M
- Fallout 3: Główne lokacje N, O, P
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje T, W, Z
- Fallout 3: Główne lokacje - Inne - Stołeczne Pustkowia
- Fallout 3: Przeciwnicy
- Fallout 3: Zagrożenia
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.1)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.2)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.3)
- Fallout 3: Bonusy - Lista achievementów
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





