Fallout 3: Inne - Niecne czyny
Aktualizacja:
Niecne czyny
KRADZIEŻ I JEJ KONSEKWENCJE
Generalnie można tu dokonać podziału na kradzież kieszonkową oraz zagarnianie przedmiotów odnajdywanych bezpośrednio w otoczeniu. Kradzież kieszonkowa jest bez dwóch zdań bardziej niebezpieczna, bo przy niewielkim poziomie rozwinięcia umiejętności bohatera istnieje duże ryzyko bycia złapanym. Z drugiej strony jednak możesz liczyć na ciekawsze łupy, gdyż niemal każda napotkana postać niezależna ma w inwentarzu ciekawą giwerę, bądź też klucz odblokowujący dostęp do niedostępnego wcześniej pomieszczenia, budynku czy sejfu.
W przypadku kradzieży obiektów z otoczenia musisz mieć na względzie obecność NPC-ów w danym pomieszczeniu. Oczywistym jest to, że na próbie kradzieży nie możesz zostać złapany. W najlepszym wypadku skradziony przedmiot zostanie Ci odebrany, a w najgorszym doprowadzisz do wszczęcia bitwy. Może się też zdarzyć tak, że zostaniesz wygnany z danego miasta. Na szczęście do wielu takich lokacji można po kilku dniach bezproblemowo powrócić.
Warto dodać, że każda kradzież odbija się w negatywnym stopniu na Twojej karmie. Różnice punktowe w przypadku kradzieży pojedynczych obiektów są niewielkie, ale z czasem tego typu czynności mogą doprowadzić do znaczącego obniżenia wartości karmy. Ma to naturalnie znaczenie tylko wtedy gdy masz w planach zabawę postacią dobrą/neutralną.
OTWIERANIE ZAMKÓW I WŁAMYWANIE SIĘ DO TERMINALI
Obiekty, do których nie masz pozwolenia dostępu oznaczane są przez grę kolorem czerwonym. Próba włamania się do takiego terminalu czy otwarcia zamka tego typu jest więc równoznaczna z utratą karmy. Obowiązuje tu zbliżony schemat do kradzieży. Pojedyncza akcja wiąże się więc z minimalną stratą reputacji, ale w dłuższym okresie czasu może z tego wyniknąć poważniejszy problem.
Przed każdą próbą włamania się czy złamania zabezpieczeń proponuję zapisywać stan gry, gdyż łatwo można zawalić sprawę. Staje się to szczególnie uciążliwe w przypadku zamków, gdyż próbując uzyskać do terminalu bezpieczeństwa zawsze możesz wycofać się przed podjęciem ostatniej próby, karanej zamknięciem dostępu. Pewnym wybawieniem są talenty dające drugą szansę odblokowania sobie danego elementu świata gry, ale szkoda byłoby marnować punkty profitów na tego typu ułatwienia.
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Porady
- Fallout 3: Kreacja postaci
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.1)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.2)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.3)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.4)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.5)
- Fallout 3: Rozwój postaci - ukryte talenty
- Fallout 3: Walka
- Fallout 3: Wyposażenie - Cenne wskazówki
- Fallout 3: Wyposażenie - Przechowywanie przedmiotów
- Fallout 3: Wyposażenie - Schematy unikalnych broni
- Fallout 3: Inne - Niecne czyny
- Fallout 3: Porady
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
