Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
Aktualizacja:
Skieruj się do mniejszego pomieszczenia, w którym odnajdziesz między innymi terminal komputerowy. Nie musisz się tu na szczęście popisać zdolnościami hakera ponieważ obiekt ten będzie ogólnodostępny. Z menu głównego systemu wybierz pierwszą opcję od góry [#156], co umożliwi Trogom przedostanie się do dzielnicy zajmowanej przez łowców . Jak się zapewne domyślasz, musisz teraz sam się tam udać ponieważ bestie wkrótce przystąpią do ataku. Wybierz znajdujący się nieopodal korytarz, a po kilku chwilach dotrzesz do schodów, które zaprowadzą Cię do większego pomieszczenia. Zbadaj najbliższą okolicę, po czym otwórz drzwi w celu udania się do dzielnicy Uptown .
![[#156] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387993703.jpg)
[#156]
Gdy tylko wyjdziesz na powierzchnię KONIECZNIE załącz Stealth-Boy'a ponieważ będzie Ci teraz bardzo zależało na tym żeby pozostawać choćby w częściowym ukryciu. W zależności od tego czy zabiłeś Ashura czy "pozwoliłeś" mu odejść, możesz go tu teraz spotkać [#157]. Nie trać nawet czasu na walkę z nim ponieważ za Twoimi plecami wkrótce zaczną masowo pojawiać się Trogi . Jeśli nie oddalisz się na bezpieczną odległość, bestie zamiast łowców , zaczną atakować Ciebie. Przemieszczaj się na południowy-zachód, czyli w stronę głównej drogi prowadzącej do obozowiska łowców .
![[#157] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387993718.jpg)
[#157]
Nie radzę pozostać na dole ponieważ będą się tu pojawiały kolejne potwory . Zamiast tego skorzystaj z pokazanego na screenie [#158] przejścia, dzięki czemu będziesz mógł wejść na górne balkoniki. W miarę możliwości eliminuj tylko tych bandytów , którzy ewidentnie staną Ci na drodze. Nie zatrzymuj się nigdzie na dłużej, bo prędzej czy później zjawią się Trogi , atakując wszystkich bez wyjątku. Musisz przebić się do tych samych drzwi co wcześniej, czyli do przejścia prowadzącego do dzielnicy Downtown . Po drodze regularnie korzystaj ze stimpaków lub innych medykamentów, tak by przez przypadek nie zginąć.
![[#158] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387993734.jpg)
[#158]
To już właściwie końcówka. Jedyne co pozostało Ci do zrobienia, to porozmawianie ze stojącym na środku placu Wernherem [#159]. Podziękuje Ci on za udzieloną pomoc. Z bardziej praktycznych rzeczy - dowiesz się, że będziesz mógł przynosić niemowlęciu pluszowe zabawki (misie) oraz że przyznano Ci dostęp do opcji produkcji amunicji w dzielnicy The Mill . Z tym drugim osiągnięciem powiązana jest zresztą krótka notatka .
![[#159] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387993750.jpg)
[#159]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
