Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
Aktualizacja:
MAPA POKŁADU FABRYKA ROBOTÓW:

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Rdzeń inżynieryjny; 2 - regeneratory zdrowia; 3 - panel kontrolny; 4 - teleporter przenoszący bohatera na inne piętro; 5 - panel sterujący pracą pasa transmisyjnego; 6 - teleporter przenoszący bohatera w okolice miejsca startu; 7 - generator
![[#450] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/447014593.jpg)
[#450]
Po znalezieniu się wewnątrz fabryki możesz ruszyć śladem Somah i wysłuchać jej komentarzy na temat źle działających teleporterów. Nie przejmuj się zniknięciem swojej sojuszniczki , gdyż nic złego się jej nie stanie, a już wkrótce połączycie z powrotem siły. Pamiętaj o tym żeby nie atakować robotników obcych . Z użyciem broni wstrzymaj się do momentu ujrzenia botów strażniczych na niższym poziomie [#450].
![[#451] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/447014609.jpg)
[#451]
Zejdź po schodach na niższe piętro i kieruj się na północny-zachód. W międzyczasie będziesz świadkiem krótkiej rozmowy z Somah . Generalnie nie musisz się w nią zbytnio "wczytywać", bo nie podejmiesz tu żadnych ważnych decyzji. Przesuwaj się sukcesywnie na północ, korzystając z mijanego po drodze regeneratora zdrowia. Po znalezieniu się w pokazanym na screenie [#451] miejscu skorzystaj z panelu kontrolnego i wybierz ostatnią opcję z listy, dzięki czemu zniszczysz okoliczne wieżyczki obronne .
![[#452] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/447014625.jpg)
[#452]
Wyeliminuj również standardowe boty strażnicze , a po kilku chwilach Somah ponownie do Ciebie dołączy. Korzystając z okazji możesz zbadać mały składzik zlokalizowany na południowy-wschód od tego miejsca. W przeciwnym wypadku ruszaj na północ. Z teleportera nie musisz korzystać, bo na piętrze nie znalazłbyś nic ciekawego. Zamiast tego wejdź w interakcję z panelem znajdującym się przy pasie transmisyjnym [#452], wybierając pierwszą opcję od dołu. Szybko wycofaj się na bezpieczną odległość i zaczekaj na potężną eksplozję.
![[#453] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/447014640.jpg)
[#453]
Wejdź na zniszczony pas transmisyjny i przejdź przez dziurę w ścianie, kierując się na północ. Po znalezieniu się wewnątrz nowej hali SZYBKO rozpraw się z biegającymi po okolicy obcymi [#453]. Jest to niezwykle ważne, gdyż jeden z nich jest wyposażony w urządzenie do kontrolowania botów , w rezultacie czego walka niepotrzebnie by się jedynie wydłużyła. Po wygranej bitwie zbadaj ciała obcych i podnieś urządzenie , o którym wspomniałem (Drone Control Device).
![[#454] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/447014656.jpg)
[#454]
Z nowo pozyskanej zabawki możesz już teraz skorzystać. W tym celu musisz podejść do jednego z okolicznych podów [#454], wcisnąć klawisz akcji i potwierdzić chęć "wybudzenia" bota . W szczególności polecam zabierać ze sobą botów-obrońców . Pamiętaj też, że w danym momencie za Tobą może podążać tylko jedna maszyna . Ruszaj na wschód, badając po drodze balkonik i korzystając z drugiego regeneratora zdrowia.
![[#455] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/447014671.jpg)
[#455]
Dotarcie do pomieszczenia z generatorem powinno przebiec bez większych utrudnień. Tradycyjnie już skorzystaj ze środkowego panelu, a następnie wejdź w interakcję z trzema mniejszymi urządzeniami, co doprowadzi do zniszczenia generatora. Nie musisz teraz na szczęście wracać tą samą drogą. Zamiast tego zlokalizuj pobliski teleporter [#455], dzięki któremu powrócisz w okolice miejsca startu. Możesz już udać się do Rdzenia inżynieryjnego .
0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Zakończenie Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.6) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.7) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.8) Mothership Zeta
- Fallout 3: Epilog - Opuszczenie statku obcych Mothership Zeta
- Fallout 3: Inne Mothership Zeta
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
