Fallout 3: Główne lokacje G, H, K
Aktualizacja:
Girdershade
CIEKAWOSTKI
- W trakcie rozmowy z Ronaldem Larenem możesz przekazać mężczyźnie paczkę wysłaną przez Garzę (Rivet City ). Będzie to zdobyta przy okazji wykonywania pobocznego questu One! nieprzyzwoita bielizna . Za wykonanie tego zadania warto oczywiście zażądać od Ronalda zapłaty (retoryka).
- Sierra Petrovita w trakcie rozmowy wspomni o przepisie z wykorzystaniem Nuka-Coli Quantum . Jeśli będziesz wystarczająco dociekliwy, zdobędziesz przepis na kwantowy placek z Missisipi .
Grayditch
CIEKAWOSTKI
- Po wykonaniu pobocznego questu One! i przy założeniu, że nie zabiłeś ani nie rozzłościłeś doktora Lesko możesz udać się do naukowca , który będzie przebywał od tej pory w lokacji Grayditch - Nowo zbudowana chata . Lesko zaoferuje Ci robotę polegającą na przynoszeniu mu nektaru ognistych mrówek . Za każdą sztukę otrzymasz 40 kapsli. Do zbierania nektaru warto przystąpić znacznie wcześniej, dzięki czemu nie będziesz musiał tracić czasu na odnajdywanie ciał zabitych już ognistych mrówek .
Hubris Comics
CIEKAWOSTKI
- Siedzibę Hubris Comics warto przede wszystkim odwiedzić dla lepszego poznania walczących ze sobą w Canterburry Commons superbohaterów . Czeka tu też jednak na Ciebie drobna atrakcja. Wejdź do głównego budynku, oznaczonego jako Hubris Comics - wydawnictwo . Bądź gotowy na to żeby odpierać ataki różnych odmian ghuli . Musisz skierować się do wschodniej części budynku i zlokalizować pomieszczenie, przy którym na ścianie widnieje napis Beta Testing. Wejdź do środka i omijając pułapki zejdź na niższe piętro. Zlokalizuj pokazany na screenie aktywny komputer, oznaczony jako Panowanie Greloka (beta).

Możesz teraz rozwiązać prostą grę tekstową, polegającą na wybieraniu wariantów zachowania z listy. Oto lista ruchów, które musisz wykonać: 1) Idź na północ; 2) Rozejrzyj się; 3) Obejrzyj migocący przedmiot; 4) Idź na południe; 5) Idź na zachód; 6) Rozejrzyj się; 7) Porozmawiaj z czarodziejem; 8) Idź na wschód; 9) Idź na południe; 10) Rozejrzyj się; 11) Porozmawiaj z kowalem; 12) Idź na północ; 13) Idź na północ; 14) Użyj Magiczny Miecz na Grelok. Nie spodziewaj się niczego więcej poza gratulacjami (screen). :-) Warto natomiast ponownie przystąpić do gry i zbadać te czynności oraz lokacje, które wcześniej się zignorowało.

Kaplica Dickerson Tabernacle
CIEKAWOSTKI
- Podczas próby zbliżenia się do zniszczonego kościoła zaatakowany zostaniesz przez snajpera Tułacza (screen). Warto się go pozbyć (najlepiej z mniejszej odległości). Zbadaj jego ciało, a odnajdziesz przede wszystkim wyśmienity karabin rezerwisty , stanowiący jedną z lepszych odmian broni snajperskiej. Ponadto jeśli nie odwiedzałeś jeszcze Oazy , to poznasz lokalizację tego obozowiska.

Krypta 101 (druga wizyta)
CIEKAWOSTKI
- Robot Andy , którego pamiętasz zapewne z przyjęcia urodzinowego głównego bohatera znajduje się w jednym z pomieszczeń kliniki. W trakcie rozmowy z mechanicznym pomocnikiem dowiesz się, że miał zostać przekształcony w robota medycznego. Sądząc po stanie pacjenta leżącego na stole najwyraźniej nie sprawdził się zbyt dobrze w tej roli. :-)
- Podczas powtórnej wizyty w Krypcie 101 (poboczny quest Problemy na froncie domowym) warto odwiedzić biuro Jamesa , czyli ojca głównego bohatera. Za pokazaną na screenie tabliczką odnajdziesz skrytkę, do której możesz się włamać. Poprzednio nie było to możliwe, gdyż podczas rozgrywania tutoriala nie dysponowałeś wystarczającymi umiejętnościami w zakresie otwierania zamków. W środku oprócz kapsli odnajdziesz schemat pakietnicy oraz holotaśmę .

INNE USŁUGI
- Butch (Krypta 101 - poziom niższy ) - zmiana fryzury
Krypta 106
CIEKAWOSTKI
- Odwiedzenie tej Krypty służy w zasadzie jedynie możliwości odnalezienia jednej z figurek Vault-Tecu , gdyż innych cennych skarbów tu nie znajdziesz. Będziesz natomiast świadkiem licznych halucynacji. Polecam w szczególności odwiedzić pomieszczenie reaktora. Możesz także rozglądać się za terminalami z notatkami Nadzorcy , a dowiesz się na temat skutków wypuszczenia gazu. Na terenie Krypty spotkasz żywe osoby . Szaleni mieszkańcy Krypty 106 będą jednak domyślnie wrogo do Ciebie nastawieni, co oznacza, że musisz ich likwidować.
Krypta 108
CIEKAWOSTKI
- Także i w tym przypadku główną motywacją do odwiedzenia Krypty wydaje się być możliwość znalezienia figurki pozwalającej na podniesienie parametrów postaci (konkretnie charyzmy). Czekają Cię też jednak inne atrakcje w postaci armii sklonowanych osób . Niestety, postaci te będą domyślnie wrogo do Ciebie nastawione. Eliminacja armii klonów nie sprawia za to większych problemów. Zbadaj lokalne laboratorium jeśli chcesz dowiedzieć się nieco więcej na temat incydentu, który miał tu miejsce.
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Mapa świata
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 1, 2
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 3, 4
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 5, 6
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 7, 8
- Fallout 3: Mapa szczegółowa pustkowi - Sektor 9, 10
- Fallout 3: Mapa świata - Alfabetyczne zestawienie lokacji
- Fallout 3: Mapa świata - Inne
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Cytadela
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Duże Miasto
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Hol w podziemiach
- Fallout 3: Mapa szczegółowa - Megatona
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Rivet City
- Fallout 3: Mapy szczegółowe - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Główne lokacje A, B
- Fallout 3: Główne lokacje C, D, E
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje F (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje G, H, K
- Fallout 3: Główne lokacje L, M
- Fallout 3: Główne lokacje N, O, P
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje R (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.1)
- Fallout 3: Główne lokacje S (cz.2)
- Fallout 3: Główne lokacje T, W, Z
- Fallout 3: Główne lokacje - Inne - Stołeczne Pustkowia
- Fallout 3: Przeciwnicy
- Fallout 3: Zagrożenia
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.1)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.2)
- Fallout 3: Bonusy - Figurki (cz.3)
- Fallout 3: Bonusy - Lista achievementów
- Fallout 3: Świat gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
