Fallout 3: Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście
Aktualizacja:
Duże Miasto: Duże kłopoty w Dużym Mieście
Zleceniodawca: Dusty [Duże Miasto ]
Opis: Przy próbie wejścia do Dużego Miasta (kładka) spotkasz strażnika Dusty'ego . Po krótkiej rozmowie dowiesz się na temat problemów z supermutantami oraz o porwanych mieszkańcach osady . O lokalizację kryjówki supermutantów możesz spytać dowolnego spośród obecnych mieszkańców , a na Twojej mapie dodana zostanie nowa lokacja - Komenda policji w Germantown . To właśnie tam musisz się teraz udać. Obawiam się, że czeka Cię dosyć długa piesza wędrówka, choć być może odkryłeś już w tej okolicy jakieś lokacje. Po dotarciu na miejsce zlokalizuj główny budynek komisariatu policji. Nie korzystaj z drzwi prowadzących na parter, gdyż są one dobrze zamknięte i ich sforsowanie wymagałoby sporych umiejętności w zakresie otwierania zamków. Zamiast tego skieruj się do pokazanych na screenie schodów. Wybierz drzwi prowadzące do strefy Posterunek policji - piętro .

W środku musisz się naturalnie liczyć z tym, że będziesz wpadał na liczne supermutanty . Potwory te występują głównie w silniejszych odmianach, tak więc nie polecam wizyty na posterunku jeśli nie dysponujesz odpowiednio mocnymi giwerami. Pierwszej grupy potworów możesz pozbyć się z użyciem granatów odłamkowych (screen), a to dlatego, że supermutanty będą stały obok siebie, a na dodatek wyjątkowo łatwo będzie je można zaskoczyć. Rozglądaj się za terminalami bezpieczeństwa, zamkniętymi sejfami i innymi obiektami, które pozwolą Ci powiększyć dorobek punktów doświadczenia lub wejść w posiadanie cennych skarbów. Uważaj natomiast na gęsto rozmieszczone miny-pułapki. Docelowo musisz dotrzeć do drzwi prowadzących do strefy Posterunek policji - parter . Ich otwarcie nie wiąże się na szczęście z wykazaniem się żadnymi szczególnymi zdolnościami.

Na parterze oprócz nowych supermutantów musisz uważać na kolejne pułapki w postaci ulatniającego się gazu oraz min odłamkowych . Co ciekawe, oprócz supermutantów spotkasz też radrakany . Naturalnie nie warto wykorzystywać do walki z nimi silniejszych giwer, a z wykorzystaniem zapamiętanych skrótów dokonywać szybkiej zamiany ekwipunku z ciężkiego karabinu na jakąś broń białą. Rozejrzyj się za terminalem, który może odblokować skrytkę z kontrabandą. W środku natrafisz na MNÓSTWO giwer i amunicji. Następnie musisz zlokalizować i zabić mistrza supermutantów , a to dlatego, że przy jego ciele znajdziesz klucz dozorcy Germantown . Cele więzienne znajdują się w pokazanym na screenie miejscu. Otwórz celę, w której przebywa Czerwona z wykorzystaniem klucza, bądź też włam się do pobliskiego terminalu bezpieczeństwa i wybierz odpowiednie polecenie z menu głównego komputera.

Warto naturalnie porozmawiać z Czerwoną . Jeśli będziesz wystarczająco dociekliwy, dowiesz się na temat drugiego ocalałego - Krótkiego . Czerwona poleci Ci odszukać go w kuchni, znajdującej się w piwnicy. Kobiecie warto rozkazać żeby pozostała w tym miejscu, szczególnie jeśli nie zdołałeś jeszcze dokładnie zbadać całego posterunku policji. Zejście do piwnicy znajduje się w północnej części planszy. Skorzystaj z drzwi prowadzących do strefy Posterunek policji - piwnica . Zignoruj główną jadalnię wypełnioną radrakanami i udaj się na zachód. Zabij supermutanta , który pilnuje Krótkiego , a następnie porozmawiaj z chłopakiem (screen). Wydaj mu rozkaz podążania za głównym bohaterem. Powróć teraz do Czerwonej i wydaj jej identyczne polecenie. Możecie już wyjść z budynku, najlepiej tą samą drogą, czyli drzwiami zlokalizowanymi na pierwszym piętrze konstrukcji.
Uwaga! Jeżeli Czerwona i Krótki zginą przed powrotem do swojego domu, udaj się do Dużego Miasta w pojedynkę i porozmawiaj z Tatkiem . Otrzymasz od niego skromną nagrodę pieniężną za włożony trud,. choć warto oczywiście doprowadzić do tego żeby postaci te pomyślnie powróciły do swych najbliższych.

Do Dużego Miasta możecie naturalnie powrócić na piechotę, ale byłoby to bardzo ryzykowne. Lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z opcji szybkiej podróży. Po dotarciu na miejsce dołącz do innych mieszkańców wioski. Porozmawiaj z Czerwoną , a dostaniesz nagrodę w wysokości 300 kapsli. Możesz też odmówić przyjęcia wynagrodzenia lub skorzystać z retoryki i zażądać większej zapłaty.
Po chwili dowiesz się, że supermutanci planują kontratak. Dobrym pomysłem jest więc pozostanie w wiosce i udzielenia wsparcia osadnikom . Mieszkańców możesz ponadto wyszkolić w zakresie obsługi broni lekkiej, białej czy materiałów wybuchowych, ale nie jest to absolutnie wymagane. Niezwykle istotne jest natomiast to żeby zaminować most zwodzony prowadzący do Dużego Miasta (screen). Na wykonanie tych akcji masz tylko około 30 sekund. Możesz także jeszcze przed odbyciem rozmowy z mieszkańcami zainteresować się zniszczonymi maszynami i spróbować je naprawić. Zwiększy to szanse udanej obrony. Na szczęście w ataku wezmą udział najsłabsze odmiany supermutantów . Mimo wszystko warto nie dopuścić do śmierci żadnego z osadników . Po wygranej walce możesz ponownie porozmawiać z mieszkańcami Dużego Miasta i wysłuchać ich podziękowań.

- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Megatona - Potęga Atomu
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.1)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.3)
- Fallout 3: Megatona - Więzy krwi
- Fallout 3: Grayditch - One!
- Fallout 3: Rivet City - Replikant
- Fallout 3: Rivet City - Kradzież niepodległości
- Fallout 3: Stołeczne Pustkowia - Głowa państwa
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Strażnicy Reilly
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę
- Fallout 3: Canterbury Commons - Nadludzki gambit
- Fallout 3: Paradise Falls - To tylko interesy
- Fallout 3: Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście
- Fallout 3: Tenpenny Tower - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Krypta 101 - Problemy na froncie domowym
- Fallout 3: Latarenka - Ocalenie z raju
- Fallout 3: Dom Agathy - Pieśń Agathy
- Fallout 3: Girdershade - Wyzwanie Nuka-Coli
- Fallout 3: Oaza - Oaza
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
