Fallout 3: QUEST 12 - Amerykański sen
Aktualizacja:
GŁÓWNY QUEST 12: Amerykański sen
Zleceniodawca: Prezydent Eden [Raven Rock - poziom 3 ]
Opis: Po odzyskaniu przytomności rozpocznie się przesłuchanie z udziałem pułkownika Autumna . Nie podawaj mu właściwego kodu do oczyszczalnika (216), gdyż po potwierdzeniu jego wiarygodności zostałbyś zastrzelony. Możesz go natomiast rozzłościć, podając mu fałszywy kod i dowiadując się, że przy próbie wprowadzenia kombinacji zginął jeden z żołnierzy Enklawy . Możesz go też jednak całkowicie zignorować, gdyż i tak będziesz wkrótce świadkiem jego rozmowy z prezydentem Edenem . Zostaniesz przez niego oswobodzony. Koniecznie zabierz wyposażenie z prawej szafki, załóż zbroję i na nowo utwórz skróty klawiszowe do najważniejszych przedmiotów z inwentarza. Wyjdź z pomieszczenia, a zostaniesz zaczepiony przez oficera Enklawy . Możesz się go pozbyć na wiele różnych sposobów. Najprostsze rozwiązanie zakłada wykorzystanie wysokiej charyzmy, siły lub odpowiednio rozwiniętej retoryki (screen). Jeśli plan spali na panewce, możesz go zabić, bądź też zaproponować mu łapówkę. Niezależnie od podjętego rozwiązania koniecznie zaczekaj aż prezydent Eden ogłosi przez megafon, że nikt nie ma prawa Cię zaatakować. W przeciwnym wypadku stoczyłbyś niepotrzebne walki z żołnierzami Enklawy .

Na terenie Raven Rock rozmieszczono wiele stacjonarnych map. Warto się jednej z nich dokładnie przyjrzeć. Cała baza podzielona została na trzy zasadnicze poziomy. Ty na chwilę obecną musisz się przedostać na poziom drugi, lecz nic nie stoi na przeszkodzie żeby poświęcić trochę czasu na szczegółową eksplorację poziomu trzeciego (spotkasz między innymi znajomego z Megatony ). Uważaj na tereny pod balkonikami, gdyż znajdują się tam radrakany oraz pułapki laserowe. Przy próbie opuszczenia trzeciego poziomu, czy to poprzez mesę czy jedno z laboratoriów, wysłuchasz komunikatu pułkownika Autumna (screen). Wojskowy najwyraźniej zbuntował się przeciw rozkazowi prezydenta i wydał rozkaz zabicia sterowanej przez Ciebie postaci. Oznacza to, że musisz się bardzo pilnować i począwszy od tego momentu likwidować wszystkich żołnierzy Enklawy . Naukowców możesz ignorować, gdyż są nieuzbrojeni. Jednemu z żołnierzy warto zabrać pancerz Tesli oraz hełm od pancerza Tesli . Badaj też ciała innych wrogów , kolekcjonując głównie ogniwa fuzyjne do karabinu plazmowego . Ponadto rozglądaj się za skrzyniami Enklawy , które skrywają najcenniejsze skarby (m.in. świetne miny plazmowe ). Skorzystaj z dowolnego przejścia prowadzącego do strefy Raven Rock - poziom 2 .
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Główne questy
- Fallout 3: QUEST 1 - Kroki dziecka
- Fallout 3: QUEST 2 - Szybkie dorastanie
- Fallout 3: QUEST 3 - Niedoskonała przyszłość
- Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.2)
- Fallout 3: QUEST 5 - Idąc jego śladami
- Fallout 3: QUEST 6 - Radio Galaxy News
- Fallout 3: QUEST 7 - Cele naukowe
- Fallout 3: QUEST 8 - Tranquility Lane
- Fallout 3: QUEST 9 - Woda życia (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 9 - Woda życia (cz.2)
- Fallout 3: QUEST 10 - Podjęcie śladu
- Fallout 3: QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu
- Fallout 3: QUEST 12 - Amerykański sen
- Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.2)
- Fallout 3: Główne questy
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
