Fallout 3: Canterbury Commons - Nadludzki gambit
Aktualizacja:
Canterbury Commons: Nadludzki gambit
Zleceniodawca: Wujek Roe [Canterburry Commons ]
Opis: Tuż po zakończeniu walk pomiędzy Entomologią a Mechanikiem na ulicach Canterburry Commons zaczepi Cię Wujek Roe . Zadanie to uaktywnione zostanie w trakcie rozmowy z nim. W pierwszej kolejności musisz zająć się odnalezieniem kryjówek obu walczących ze sobą postaci. Możesz oczywiście skorzystać z poniższego opisu, lecz dla porządku warto odszukać Dereka Paciona i zapytać go o potencjalne kryjówki obu superbohaterów (screen). Korzystając z okazji powinieneś także przepytać innych mieszkańców wioski , między innymi Joe Portera . Więcej na temat walczących ze sobą postaci (włącznie z ich personaliami) możesz ponadto dowiedzieć się jeśli zdecydujesz się na wizytę w siedzibie Hubris Comics . Od Dereka dowiesz się, że Entomologia ma kryjówkę na północ od Canterburry Commons . Siedziba Mechanika jest zaś zlokalizowana na szczycie pobliskiego wzgórza.

Entomologia:
Zadanie to można rozwiązać na wiele różnych sposobów. Dokonajmy jednak podziału ze względu na poszczególne postaci. Wejście do kryjówki Entomologii znajduje się w zaznaczonym na Twojej podręcznej mapie miejscu, lecz nie radziłbym z niego korzystać, gdyż musiałbyś przebić się przez stada mrówek . Ponadto ścieżka ta usiana jest licznymi pułapkami. Zamiast tego zlokalizuj alternatywne wejście, posługując się namiarami z poniższego screena. Otwórz Kratę w kanałach do Kryjówki Entomologii , a po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym przebywa poszukiwana przez Ciebie osoba . Zbliż się do tronu, na którym siedzi, a automatycznie zainicjowana zostanie rozmowa.

Entomologię możesz oczywiście zabić, co wydaje się być najbardziej oczywistym rozwiązaniem (utrata karmy). Byłoby to bardzo proste, choć po wykonanej egzekucji musiałbyś szybko ulotnić się na powierzchnię. W tym momencie mógłbyś też zakończyć już quest, gdyż zażegnałoby to problem walk zachodzących w regionie. Kobietę-mrówkę możesz także przekonać do przystąpienia do wspólnego ataku na Mechanika . W takiej sytuacji musisz jej towarzyszyć w wyprawie do Centrum naprawy robotów . Najciekawsze rozwiązanie tej sprawy to przekonanie Entomologii do tego, że nie postępuje słusznie (screen). Nie jest to jednak proste. Musisz dysponować talentem kobieciarz , bądź też znać jej prawdziwe imię i nazwisko (od Joe Portera lub z Hubris Comics ). Niezależnie od obranej metody działania, z kryjówki warto wyjść tą samą drogą.

Mechanik:
W przypadku Mechanika sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Kryjówka tego superbohatera to Centrum naprawy robotów . Musisz skorzystać z głównego wejścia do budynku. Także i w tym przypadku do celu prowadzą dwie różne drogi. Zdecydowanie łatwiej możesz dotrzeć do Kuźni Mechanika korzystając z pokazanej na screenie windy. Niestety, czynność ta wymaga wykazania się zaawansowanymi umiejętnościami łamania zamków. W rezultacie dojdzie więc zapewne do tego, że będziesz musiał przebić się przez całą fabrykę. Zwyciężyć jest tu niezwykle trudno, a to dlatego, że na terenie fabryki znajdują się potężne maszyny . W szczególności uważaj na roboty strażnicze oraz wieżyczki obronne . Do eliminacji napotykanych robotów używaj granatów i min EM , a bardziej oddalone cele niszcz z użyciem wyrzutni rakiet czy innej broni tego typu. Zdecydowanie nie polecam sprintu przez fabrykę, gdyż akcja taka zakończy się zapewne niepowodzeniem.

Jeśli nie chcesz tracić czasu na użerania się z wieżyczkami , możesz rozejrzeć się za dwoma terminalami bezpieczeństwa, które pozwolą Ci je wyłączyć. Docelowo musisz przedostać się na górne balkoniki. Zbadaj wszystkie biura, kolekcjonując cenny ekwipunek. Znajdziesz też drzwi prowadzące do Kuźni Mechanika . Po dotarciu na miejsce znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu. Nie musisz tu na szczęście spędzić dużo czasu. Podejdź do pokazanego na screenie automatu na kawę i wciśnij klawisz akcji. W efektowny sposób otworzą się kolejne przegrody, a Ty będziesz mógł przedostać się do kryjówki Mechanika .

Sprawa jest bardzo zbliżona do Entomologii . Możesz na miejscu dokonać na Mechaniku egzekucji, bądź też nakłonić go do wspólnego ataku na kobietę-mrówkę . Sprawę będziesz tu miał o tyle ułatwioną, że Entomologia zjawi się w międzyczasie w fabryce. Najlepszym możliwym rozwiązaniem jest jednak przekonanie Mechanika , że jego czyny zagrażają bezpieczeństwu mieszkańców Canterburry Commons (screen).
Dodatkowe informacje / zakończenie:
W zależności od podjętych decyzji możesz wejść w posiadanie kostiumu Entomologii , hełmu Entomologii , kostiumu Mechanika i hełmu Mechanika . O ile zbroje są bardzo przeciętne, o tyle hełmami warto się zainteresować, gdyż zapewniają solidną ochronę przed obrażeniami głowy. Ponadto możesz otrzymać specjalne nagrody od uczestników konfliktu za zabicie konkurenta. Nie zapomnij powrócić do Wujka Roe po odbiór nagrody. Oprócz umówionej stawki możesz otrzymać premię za pozostawienie obu superbohaterów przy życiu.

- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Megatona - Potęga Atomu
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.1)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.3)
- Fallout 3: Megatona - Więzy krwi
- Fallout 3: Grayditch - One!
- Fallout 3: Rivet City - Replikant
- Fallout 3: Rivet City - Kradzież niepodległości
- Fallout 3: Stołeczne Pustkowia - Głowa państwa
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Strażnicy Reilly
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę
- Fallout 3: Canterbury Commons - Nadludzki gambit
- Fallout 3: Paradise Falls - To tylko interesy
- Fallout 3: Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście
- Fallout 3: Tenpenny Tower - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Krypta 101 - Problemy na froncie domowym
- Fallout 3: Latarenka - Ocalenie z raju
- Fallout 3: Dom Agathy - Pieśń Agathy
- Fallout 3: Girdershade - Wyzwanie Nuka-Coli
- Fallout 3: Oaza - Oaza
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
