Symulacja - Quest 3 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3
Aktualizacja:
MAPA BAZY:

Oznaczenia na mapie: 1 - namiot centrum dowodzenia; 2 - miejsce pojawienia się drużyny; 3 - namiot doktor Adami; 4 - namiot kwatermistrza; 5 - wyjście z bazy
Po wyjściu z Namiotu centrum dowodzenia w pierwszej kolejności proponuję porozmawiać z Montgomerym , który będzie stał w pobliżu członków wybranej przez Ciebie drużyny. Będziesz mógł uzgadniać z nim wszelkie sprawy związane z istnieniem i działaniem Twojego teamu. Przede wszystkim mowa tu o wydawaniu rozkazów ataku poszczególnych celów, choć ważne będzie też uzupełnianie zabitych . W trakcie rozmowy z Montgomerym możesz wykazać się ponadprzeciętną inteligencją, ale na niewiele Ci się to zda. Ważniejsze jest to żeby wydać rozkaz przemarszu [#57]. Jeśli planujesz w pierwszej kolejności zaatakować posterunek nasłuchowy, poleć żeby drużyna czekała w pobliżu miasteczka górniczego. Jeżeli zaś chcesz udać się do zajezdni chimer, jako punkt zbiórki wybierz obóz lodowy. Za swoją drużyną nie musisz na szczęście od razu podążać ponieważ jej członkowie będą cierpliwie czekali aż dotrzesz na miejsce.
![[#57] - Symulacja - Quest 3 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/386935500.jpg)
[#57]
Nie wychodź jeszcze z bazy. Udaj się do południowego namiotu, który pełni funkcję prowizorycznego szpitala. Porozmawiaj z doktor Adami , która zaoferuje Ci darmowe leczenie, a także przekaże pięć sztuk Psycho . Po prawej stronie odnajdziesz dozownik zdrowia [#58], z którego warto byłoby oczywiście skorzystać.
![[#58] - Symulacja - Quest 3 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/386935515.jpg)
[#58]
Na koniec skieruj się do namiotu kwatermistrza . Porozmawiaj z mężczyzną . Zauważ, że w trakcie rozmowy możesz wykazać się ponadprzeciętną retoryką [#59]. Przekonanie kwatermistrza do swoich racji zaowocuje przekazaniem dodatkowego wyposażenia, a mianowicie karabinu Gaussa wraz z ośmioma ogniwami mikrofuzyjnymi . Nie zapomnij także upomnieć się o przydzielony Ci ekwipunek, przekazując mu holodysk zdobyty w Namiocie centrum dowodzenia . Po zakończonej rozmowie koniecznie wejdź do namiotu kwatermistrza . Oprócz dozowników odnajdziesz tu standardowe zapasy, a więc miny , rakiety , granaty i ogniwa . Możesz już skierować się do wyjścia z bazy.
![[#59] - Symulacja - Quest 3 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/386935531.jpg)
[#59]
ZABEZPIECZENIE ZAJEZDNI CHIMER:
W celu dotarcia do zajezdni po wyjściu z bazy musisz kierować się na północny-zachód. Na szczęście okolica ze wszystkich stron będzie otoczona niebieskimi polami siłowymi, tak więc mało prawdopodobne jest żebyś się zgubił. Zignoruj mijanego po drodze amerykańskiego żołnierza , który będzie rozstrzeliwał klęczących wrogów . Kieruj się w stronę punktu zbiórki ze swoją drużyną. Po dotarciu na miejsce [#60] podejdź do Montgomery'ego i w trakcie rozmowy wydaj rozkaz do przeprowadzenia szturmu na obóz.
![[#60] - Symulacja - Quest 3 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/386935546.jpg)
[#60]
0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3 - oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Operation Anchorage
- Prolog - Aktywacja dodatku | Operation Anchorage Fallout 3
- Prolog - Quest 1 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3
- Prolog - Quest 1 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3
- Prolog - Quest 1 (cz.3) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.3) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.5) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.6) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 2 (cz.7) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 3 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 3 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 3 (cz.3) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 3 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 3 (cz.5) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 3 (cz.6) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 4 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 4 (cz.2) | Operation Anchorage Fallout 3
- Symulacja - Quest 4 (cz.3) | Operation Anchorage Fallout 3
- Epilog | Operation Anchorage Fallout 3
- Dodatki | Operation Anchorage Fallout 3
- Mapa świata | Operation Anchorage Fallout 3
- Inne | Operation Anchorage Fallout 3
- Operation Anchorage
- Fallout 3 - oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.