Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
Aktualizacja:
QUEST 2: Among The Stars - Wstęp
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Not Of This World [Statek obcych - Rdzeń inżynieryjny ]
MAPA POKŁADU RDZEŃ INŻYNIERYJNY:

Oznaczenia na mapie: 1 - kapsuły z zamrożonymi więźniami oraz miejsce pozyskania nagrań; 2 - kryjówka Sally
![[#408] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679484.jpg)
[#408]
Opis: Po rozpoczęciu tego questu dobrze byłoby dokładniej zbadać miejsce, w którym się znalazłeś. W szczególności polecam wejść w interakcję z widocznymi panelami kontrolnymi, co pozwoli Ci zdobyć nagrania #5, #6, #7, #8 . Na koniec skieruj się do głównego panelu [#408], którego użycie spowoduje otwarcie się wszystkich kapsuł i przebudzenie uwięzionych postaci ze snu. Porozmawiaj teraz z Sally , a dowiesz się, że będziesz musiał zniszczyć trzy generatory, zlokalizowane w różnych sekcjach statku.
Uwaga! Jeżeli chcesz kontynuować główny quest, przeskocz do sekcji zatytułowanej QUEST 2: Among The Stars - Główne lokacje. W przeciwnym wypadku czytaj dalej, nie pomijając także sekcji QUEST 2: Among The Stars - Poboczne lokacje.
![[#409] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679500.jpg)
[#409]
WYBUDZONE OSOBY:
Z każdą z uratowanych osób możesz porozmawiać, co jest oczywiście bardzo wskazane. Jedynym wyjątkiem jest pułkownik Hartigan [#409], czyli astronauta , którego strój będzie Ci wkrótce potrzebny. Korzystając z okazji przedmiot ten dobrze byłoby już teraz dołączyć do swojego inwentarza. Radziłbym też już teraz przystąpić do poznawania stojących w pomieszczeniu osób , bo w przeciwnym wypadku rozejdą się one po całym pokładzie, a Ty stracisz zbyt dużo czasu próbując je odnaleźć.
![[#410] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679515.jpg)
[#410]
Toshiro Kago jest jedynym z uratowanych, z którym nie będziesz się mógł w żaden sposób porozumieć [#410]. Jest on pochodzącym zapewne z feudalnej Japonii samurajem , w rezultacie czego nie dziwne jest to, że nie zna języka angielskiego. Wybór kwestii dialogowych nie odgrywa tu więc praktycznie żadnego znaczenia. Postać tę możesz natomiast zabić, co pozwoliłoby Ci zdobyć między innymi samurajski miecz .
![[#411] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679546.jpg)
[#411]
Paulson jest z kolei kowbojem . Przekonanie go, że nie jesteś jednym z obcych nie powinno okazać się kłopotliwe. Warto zauważyć, że w trakcie rozmowy możesz zahaczyć o temat członków jego rodziny . Jest to wykonalne na dwa sposoby - w oparciu o talent Czarna wdowa lub z pomocą odsłuchanego wcześniej nagrania. W tym drugim przypadku musisz ponadto wykazać się mocno rozwiniętą Retoryką [#411].
![[#412] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679562.jpg)
[#412]
Ostatnia z uratowanych osób to żołnierz Elliott Tercorien , który jest zarazem medykiem . W tym przypadku możesz go poprosić o pomoc w opracowywaniu medykamentów [#412]. Elliottowi możesz mianowicie dostarczać biożel obcych , a w zamian będziesz otrzymywał usprawniony biożel . Różnica jest taka, że jednorazowe zażycie środka wyleczy aż 150 punktów zdrowia. Niestety, operacja taka wiąże się z potencjalnymi efektami ubocznymi. Mimo wszystko warto na bieżąco zbierać biożel i dostarczać go zaprzyjaźnionemu medykowi .
![[#413] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679578.jpg)
[#413]
INNE POSTACI:
Z Sally możesz ponownie porozmawiać już po uratowaniu wszystkich uwięzionych przez obcych osób . Jeżeli dysponujesz talentem Dusza dziecka dziewczynkę możesz nakłonić do wyjawienia Ci lokalizacji jej kryjówki [#413]. Biegnij za Sally do północnej części badanej lokacji i zaczekaj aż zniesie pole siłowe. W środku odnajdziesz trzy pojemniki z cennymi przedmiotami obcych . Możesz również porozmawiać z Somah , prosząc ją o naprawienie wybranych przedmiotów z inwentarza.
Uwaga! Informacje na temat możliwości przyłączenia niektórych postaci niezależnych w formie pomocników odnajdziesz w sekcji QUEST 2: Among The Stars - Główne lokacje.
![[#414] - Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446679593.jpg)
[#414]
CIEKAWOSTKI:
Na zachód od kapsuł znajduje się niewielkie pomieszczenie, w którym odnajdziesz trochę zapasów. Warto też zauważyć, że przy pierwszym powrocie do Rdzenia inżynieryjnego z innej lokacji możesz być świadkiem scenki złapania jednego z obcych [#414]. Nie musisz tu nic robić, gdyż po chwili Paulson dokona egzekucji na przedstawicielu obcej cywilizacji . W dalszej części zabawy doświadczysz z kolei ataku obcych . W takiej sytuacji warto oczywiście pomóc sojusznikom w pozbyciu się wrogów .
0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Zakończenie Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.6) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.7) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.8) Mothership Zeta
- Fallout 3: Epilog - Opuszczenie statku obcych Mothership Zeta
- Fallout 3: Inne Mothership Zeta
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
