Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1)
Aktualizacja:
GŁÓWNY QUEST 4: Ucieczka!
Zleceniodawca: Amata [Krypta 101 ]
Opis: Nareszcie przechodzimy do konkretów. Akcja rozpoczyna się 3 lata po zaliczeniu poprzedniego questu. Wysłuchaj Amaty , a dowiesz się na temat ucieczki swojego ojca (Jamesa ) i śmierci Jonasa . Wobec Amaty warto być uprzejmym, gdyż podaruje Ci 10 spinek służących do otwierania zamków. Wysłuchaj informacji na temat tunelu, który użyjesz do ucieczki. Ponadto od Amaty otrzymasz pistolet 10 mm oraz naboje 10 mm .
KRYPTA 101

Oznaczenia na mapie: 1 - miejsce startu; 2 - strażnik; 3 - Butch; 4 - matka Butcha; 5 - jadalnia; 6 - funkcjonariusz Gomez; 7 - klinika; 8 - biuro Jamesa; 9 - przejście do: Krypta 101 - przedsionek
Zaczynasz w niewielkim pomieszczeniu, które warto dokładnie zbadać (1 na mapie). Możesz ponownie podnieść wiatrówkę . Zabierz kij bejsbolowy . Zbadaj komodę oraz wiszący na ścianie zestaw pierwszej pomocy, podnosząc Med-X oraz 10 stimpaków . Na zewnątrz zauważysz strażnika atakowanego przez radrakany (2 na mapie). Nie marnuj amunicji, tylko rozpraw się z wrogami przy użyciu kija bejsbolowego (screen). Koniecznie zbadaj ciało funkcjonariusza Kendalla . Warto zabrać i założyć hełm ochrony Krypty 101 oraz kombinezon ochrony Krypty 101 .

W drodze do celu spotkasz Butcha (3 na mapie). Okaże się, że jego matka atakowana jest przez radrakany . Chłopaka możesz zbyć, bądź też udzielić mu pomocy. W tym drugim przypadku warto przekonać Butcha do tego, że sam jest w stanie rozprawić się z potworami . Możesz mu w takiej sytuacji podarować wiatrówkę (screen) lub kij bejsbolowy . Niezależnie od obranej metody działania, kobiecie warto udzielić wsparcia (4 na mapie), a to dlatego, że Butch w ramach podziękowania podaruje Ci kurtkę Węża Tunelowego .
Możesz podążać na północ, badając mijaną po drodze jadalnię (5 na mapie) i zabijając kolejne radrakany . Spotkasz funkcjonariusza Gomeza (6 na mapie). Nie musisz go zabijać, choć nie utracisz z tego tytułu punktów karmy. Wkrótce spotkasz Stanley'a . Możesz zbadać klinikę (7 na mapie) oraz biuro Jamesa (8 na mapie), co jest wskazane jeśli nie zabrałeś jeszcze figurki . Udaj się do wschodnich drzwi (9 na mapie), prowadzących do strefy Krypta 101 - Przedsionek .

- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Główne questy
- Fallout 3: QUEST 1 - Kroki dziecka
- Fallout 3: QUEST 2 - Szybkie dorastanie
- Fallout 3: QUEST 3 - Niedoskonała przyszłość
- Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.2)
- Fallout 3: QUEST 5 - Idąc jego śladami
- Fallout 3: QUEST 6 - Radio Galaxy News
- Fallout 3: QUEST 7 - Cele naukowe
- Fallout 3: QUEST 8 - Tranquility Lane
- Fallout 3: QUEST 9 - Woda życia (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 9 - Woda życia (cz.2)
- Fallout 3: QUEST 10 - Podjęcie śladu
- Fallout 3: QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu
- Fallout 3: QUEST 12 - Amerykański sen
- Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.2)
- Fallout 3: Główne questy
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
