Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1)
Aktualizacja:
GŁÓWNY QUEST 13: Zabierać to!
Zleceniodawca: Nestor Lyons [Cytadela - laboratorium ]
Opis: W trakcie rozmowy z Nestorem Lyonsem musisz potwierdzić, że udało Ci się zlokalizować G.E.C.K. , a także oznajmić, że cenny wynalazek aktualnie znajduje się w rękach Enklawy . Nie warto natomiast informować Nestora o tym, że Eden przekazał Ci fiolkę z wirusem FEV , gdyż niepotrzebnie zablokujesz sobie tylko jedno z zakończeń, a ostatecznych wyborów i tak dokonasz w pomieszczeniu z oczyszczalnikiem. Bractwo Stali zmotywowane zostanie do podjęcia bardziej agresywnych działań. Wysłuchaj planu, a następnie porozmawiaj z Sarą Lyons . Wartowniczka poinformuje Cię o awansie, a także o możliwości odebrania nagrody. Możesz dokonać wyboru pomiędzy elementami pancerza wspomaganego , a elementami pancerza zwiadowcy . Wykorzystaj wolną chwilę do tego żeby założyć nową zbroję, zakładając oczywiście, że aktualnie używana cechuje się gorszymi parametrami. Ponownie porozmawiaj z Sarą i potwierdź swoją gotowość (screen) do wzięcia czynnego udziału w inwazji.

Wysłuchaj planu działania od Sary , a także zwróć uwagę na wielkiego robota , który transportowany jest na powierzchnię. Biegnij za wartowniczką celem dotarcia do strefy Cytadela - dziedziniec . Jak zapewne zauważyłeś, robot przenoszony jest teraz na zewnątrz Cytadeli z użyciem dźwigu. Musisz oczywiście opuścić to miejscem celem dołączenia do swojego mechanicznego pomocnika oraz innych rycerzy Bractwa Stali , którzy wezmą udział w ataku. Po powrocie na Stołeczne Pustkowia nie zdziw się na widok zniszczeń dokonywanych w otoczeniu. Zgodnie z poleceniem Sary warto trzymać się w pobliżu blaszanego pomocnika (screen). Robot zacznie przemieszczać się w stronę Muzeum Jeffersona . Jeżeli maszyna zatrzyma się, zbadaj teren przed nią, likwidując wszystkich żołnierzy Enklawy .

Po oczyszczeniu drogi, którą robot będzie miał podążać (możesz ją sprawdzić na mapie taktycznej) powróć do maszyny i pozwól jej na wznowienie przemarszu. Docelowo jednostka Bractwa Stali musi dotrzeć do pokazanego na screenie pola siłowego, które zostanie po chwili unieszkodliwione. Przed Tobą długa przeprawa, w trakcie której najważniejsze będzie to żeby zachowywać nieco większy dystans od maszyny . Przemawia za tym to, że sojuszniczy robot będzie znajdował się pod ostrzałem artyleryjskim wroga. Po drodze możesz natomiast eliminować pojedynczych żołnierzy Enklawy , choć i tak większość z nich zginie z rąk robota .

Podążaj za robotem tak długo aż dotrzecie do drugiego pola siłowego. Nie przejmuj się tym, że maszyna na chwilę straci równowagę, gdyż po krótkiej przerwie powróci do bitwy. Przygotuj się, gdyż za kilka chwil będziesz musiał bardziej aktywnie przystąpić do walk (screen), które mają miejsce w okolicy. Nie musisz zabijać wszystkich wrogów , choć jest to w pełni możliwe. Docelowo musisz jednak dotrzeć przejścia prowadzącego do strefy Muzeum Jeffersona - pamiątki . Zwróć też uwagę na quest Projekt zanieczyszczenie, który został dodany do Twojej listy. Jest to podpowiedź odnośnie możliwości alternatywnego zakończenia gry. Bez obaw - wszystkie możliwe zakończenia objaśnione zostały w dalszej części poradnika.

Musisz się teraz bardzo pilnować, gdyż wnętrze Muzeum Jeffersona pilnowane jest przez co najmniej dwie większe grupy żołnierzy Enklawy , jak również przez rozmieszczonych tu i ówdzie pojedynczych wojowników . Do eliminacji liczniejszych zgrupowań oddziałów wroga polecam używać potężnych broni, ze szczególnym uwzględnieniem grubasa (screen). Przemawia za tym między innymi to, że giwery te nie będą Ci już potrzebne. Zostaw sobie jednak mały zapas amunicji na później, gdyż może okazać się, że będziesz musiał stoczyć jeszcze jedną bitwę. Docelowo musisz dotrzeć do przejścia do strefy Muzeum Jeffersona - rotunda .
UWAGA! Zanim wejdziesz do środka KONIECZNIE zapisz stan gry, a to dlatego, że nie będziesz już mógł powrócić w to miejsce.

W środku spotkasz pułkownika Autumna . Paradoksalnie nie musisz go zabijać, gdyż sprawę równie dobrze można załatwić w pokojowy sposób. Musisz jednak odpowiednio poprowadzić rozmowę żeby stało się to możliwe (screen). Jeśli zdecydujesz się na walkę, bądź gotowy na to, że oprócz Autumna będziesz też musiał zabić jego ochroniarzy , którzy są wyposażeni w ultrapotężne lasery Gatlinga . Niezależnie od wybranej metody działania po rozwiązaniu problemu z oficerem skieruj się na balkonik i dołącz do Sary . Wysłuchaj przekazu Li , po czym zaczekaj na załączenie okna rozmowy z Sarą . Dokładnie w tym miejscu musisz podjąć decyzję odnośnie wyboru zakończenia gry.

0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Główne questy
- Fallout 3: QUEST 1 - Kroki dziecka
- Fallout 3: QUEST 2 - Szybkie dorastanie
- Fallout 3: QUEST 3 - Niedoskonała przyszłość
- Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 4 - Ucieczka! (cz.2)
- Fallout 3: QUEST 5 - Idąc jego śladami
- Fallout 3: QUEST 6 - Radio Galaxy News
- Fallout 3: QUEST 7 - Cele naukowe
- Fallout 3: QUEST 8 - Tranquility Lane
- Fallout 3: QUEST 9 - Woda życia (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 9 - Woda życia (cz.2)
- Fallout 3: QUEST 10 - Podjęcie śladu
- Fallout 3: QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu
- Fallout 3: QUEST 12 - Amerykański sen
- Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1)
- Fallout 3: QUEST 13 - Zabierać to! (cz.2)
- Fallout 3: Główne questy
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
