Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) Operation Anchorage
Aktualizacja:
QUEST 1: Pomagając wyrzutkom (Aiding the Outcasts)
Zleceniodawca: automatycznie podczas przemierzania Stołecznych Pustkowi [Stołeczne Pustkowia ]
Opis: Po zapoznaniu się z ogólnymi założeniami tego questu będziesz musiał skierować się do miejsca, z którego nadawana jest transmisja. Lokacja ta automatycznie zaznaczona zostanie na Twojej mapie, a najprościej będzie tam dotrzeć przenosząc się z wykorzystaniem opcji szybkiej podróży do Fabryki Red Racer . Jeżeli nie odkryłeś jeszcze tego miejsca, do wędrówki możesz też przystąpić rozpoczynając w okolicach Megatony . Po dotarciu na miejsce przedrzyj się przez zgliszcza i zlokalizuj pokazane na screenie [#2] drzwi. Prowadzą one do Tuneli metra Bailey's Crossroads .
![[#2] - Prolog - Quest 1 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386362437.jpg)
[#2]
MAPA TUNELI METRA:

Oznaczenia na mapie: 1 - wejście do tuneli metra; 2 - miejsce stoczenia walk ze zdziczałymi ghulami; 3 - tunel prowadzący do wyjścia; 4 - wyjście do: Stacja metra Bailey's Crossroads
Tunele metra nie są na szczęście przesadnie rozległe, a ponadto wpadniesz jedynie na kilka potworów . Kieruj się na północ, mijając po drodze automat Nuka-Coli. Skieruj się na wschód, a dotrzesz do największego pomieszczenia, które jest okupowane przez dwa zdziczałe ghule [#3]. Pozbycie się bestii nie powinno Ci przysporzyć większych problemów, nawet przy założeniu, że korzystasz z pistoletu pozyskanego z Krypty 101 .
![[#3] - Prolog - Quest 1 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386362468.jpg)
[#3]
Po zakończonych walkach możesz zająć się zbadaniem okolicy, bądź też od razu skierować się na wschód, czyli do wyjścia z tej lokacji. Jeśli podejmiesz decyzję o eksploracji tuneli metra, warto przede wszystkim skierować się na północny-zachód. Odnajdziesz między innymi narkotyki (odlot i wygrzew ), amunicję 5.56mm , Rad-X , stimpaka , a po przedostaniu się przez zgliszcza także wiatrówkę wraz z amunicją . Kiedy uznasz, że wystarczająco dużo czasu spędziłeś w tunelach, skieruj się w stronę zachodniego korytarza [#4]. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do metalowej bramy prowadzącej do Stacji metra Bailey's Crossroads .
![[#4] - Prolog - Quest 1 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386362484.jpg)
[#4]
Po przedostaniu się na powierzchnię nie musisz zajmować się dokładniejszą eksploracją okolicy, a to dlatego, że ze wszystkich stron będziesz otoczony niewidzialnymi ścianami w postaci ruin budynków. Skorzystaj ze schodów aby dotrzeć na górę. Zwróć uwagę na wyrzutków , którzy będą tu staczali walki z centaurami i supermutantami [#5]. Jeśli grasz doświadczoną i doskonale wyposażoną postacią, możesz im pomagać w pozbywaniu się potworów . W przeciwnym wypadku trzymaj się z tyłu. Po zakończonych walkach warto zbadać ciała supermutantów , gdyż niektóre bestie będą miały przy sobie karabiny myśliwskie wraz z amunicją .32 .
![[#5] - Prolog - Quest 1 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386362500.jpg)
[#5]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.4) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.5) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.6) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.7) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.4) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.5) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.6) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 4 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 4 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 4 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Epilog Operation Anchorage
- Fallout 3: Dodatki Operation Anchorage
- Fallout 3: Mapa świata Operation Anchorage
- Fallout 3: Inne Operation Anchorage
- Fallout 3: Operation Anchorage
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
