Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
Aktualizacja:
MAPA POKŁADU CELE:

Oznaczenia na mapie: 1 - cela, w której rozpoczynasz zabawę; 2 - więziona wartowniczka; 3 - miejsca, w których pozyskasz nagrania; 4 - regenerator zdrowia; 5 - cela Sally; 6 - generator; 7 - zablokowane przejście; 8 - stacja kontrolna oraz skrzynia z wyposażeniem bohatera; 9 - przejście do: Parownia
![[#391] - Główne questy - QUEST 1 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446528531.jpg)
[#391]
Przygotuj się, gdyż po chwili do celi wbiegną dwa kolejne potwory . Pokonaj obcych , tym razem już z wykorzystaniem pozyskanej przed chwilą pałki . Po wyjściu z celi proponuję skierować się na wschód. Możesz wchodzić w interakcje z mechanizmami znajdującymi się na ścianach. W celach odnajdziesz wartowniczkę z Rivet City (nie możesz z nią niestety porozmawiać) [#391] oraz ciało oficera Enklawy (warto na chwilkę pożyczyć jego ubiór).
![[#392] - Główne questy - QUEST 1 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446528546.jpg)
[#392]
Ruszaj na wschód. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu będziesz mógł po raz pierwszy wejść w interakcje z panelami podobnymi do tego, który pokazałem na screenie [#392]. Za każdym razem wzbogacisz się o nagranie z wypowiedziami jednej z porwanych osób . Pamiętaj o tym, że odnajdywanie tych obiektów niezbędne jest do zdobycia jednego z osiągnięć dodatku Mothership Zeta! W okolicy znajdują się trzy panele, dzięki którym zdobędziesz nagrania #15, #22, #14 . Powróć do miejsca startu i tym razem ruszaj na zachód.
![[#393] - Główne questy - QUEST 1 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446528562.jpg)
[#393]
Musisz teraz przejść przez swego rodzaju regenerator zdrowia [#393]. Na urządzeniach tych nie musisz na szczęście całkowicie polegać, bo nie będzie problemów z dostępem do innych środków pozwalających na szybką regenerację punktów zdrowia. Po znalezieniu się w kolejnym większym pomieszczeniu wejdź w interakcje z nowymi panelami, tak by dodać do Pip-Boy'a nagrania #3, #1, #12 . Wybierz teraz południowy korytarz, otwierając okrągłe przejście.
![[#394] - Główne questy - QUEST 1 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446528578.jpg)
[#394]
Zbliż się do prawej celi i wysłuchaj prośby dziewczynki o imieniu Sally . Zauważ, że w okolicy nie ma żadnych paneli sterujących, tak więc musisz udać się na południe. Podejdź do kilku większych urządzeń i użyj panelu kontrolnego by wysunąć z podłogi rdzeń generatora. Podchodź teraz do każdego z trzech paneli odpowiadających za schładzanie urządzenia [#394] i wciskaj klawisz akcji by je wyłączać. Po wykonaniu tych akcji wycofaj się na bezpieczną odległość i zaczekaj aż generator eksploduje. Możesz już powrócić do dziewczynki i poprosić ją o pomoc w wydostaniu się z tego pokładu.
![[#395] - Główne questy - QUEST 1 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446528593.jpg)
[#395]
Biegnij za Sally do pomieszczenia, w którym zdobyłeś ostatni zestaw nagrań . Podejdź do lewych drzwi i ignorując komentarz Somah zaczekaj aż dziewczynka odblokuje Ci to przejście. Po raz kolejny radzę przystać na jej propozycję współpracy, gdyż nieznacznie ułatwisz sobie w ten sposób przeprawę przez kolejny pokład statku. Ruszaj na zachód i nie omieszkaj zabić obcego , który wkrótce wybiegnie Ci na powitanie [#395]. Począwszy od tego miejsca radzę też dokładnie badać ciała poległych obcych . Przy niemal każdym z nich odnajdziesz żywność, medykamenty, bronie lub amunicję. Więcej informacji na temat zastosowania niektórych z tych przedmiotów odnajdziesz w rozdziale Inne.
![[#396] - Główne questy - QUEST 1 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446528609.jpg)
[#396]
Możesz już wejść do posterunku kontrolnego, w którym znajdował się wyeliminowany przed chwilą obcy . Skorzystaj z przełącznika w celu odblokowania sobie nowego przejścia, ALE zanim wyjdziesz z budki dokładnie zbadaj wszystkie okoliczne kontenery [#396]. W jednym z kontenerów znajdziesz cały swój ekwipunek, a w pozostałych między innymi granaty plazmowe . Ponadto możesz podnieść z ziemi hełm Enklawy . Dozbrój się, potwórz odpowiednie skróty i udaj się w stronę przejścia prowadzącego do Parowni .
0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Zakończenie Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.6) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.7) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.8) Mothership Zeta
- Fallout 3: Epilog - Opuszczenie statku obcych Mothership Zeta
- Fallout 3: Inne Mothership Zeta
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
