Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.3) Broken Steel
Aktualizacja:
MAPA PODZIEMI:

Oznaczenia na mapie: 1 - wejście do podziemi; 2 - wejście do strefy okupowanej przez szpony śmierci; 3 - wyjście ze zniszczonego budynku; 4 - przejście do budynku S. Wilsona
Po znalezieniu się w podziemiach zostaniesz automatycznie zaczepiony przez ghula o imieniu Wint [#207]. Nie musisz tu jakoś specjalnie kombinować przy wyborze ścieżek dialogowych, ponieważ tak na dobrą sprawę rozmowa ta do niczego konkretnego nie prowadzi. Jeśli chcesz możesz jedynie zapytać Winta o wskazanie drogi do Olney Powerworks . Wkrótce oba ghule ulotnią się z tego miejsca. Przystąp do swobodnej eksploracji ich kryjówki, która z oczywistych względów nie będzie okupowana przez żadne potwory . Po drodze warto zbadać ciało Dunbara i przeczytać krótką notatkę .
![[#207] - Główne questy - Quest 2 (cz.3) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235151531.jpg)
[#207]
Na pierwszą bestię wpadniesz niedługo po skorzystaniu z pokazanego na screenie [#208] przejścia. Znajdziesz się wkrótce wewnątrz zniszczonego budynku. Jeśli chcesz, możesz starannie badać kolejne piętra tej konstrukcji, ale poza paroma drobiazgami (np. potężny młot ) nie odnajdziesz nic godnego uwagi. Uważaj na pojedyncze pułapki, na które możesz wpaść. Będzie to między innymi znany z podstawowej wersji programu wózek dla dziecka. Jeśli zależy Ci na jak najszybszym opuszczeniu tej lokacji, skorzystaj z dużej dziury w centralnej części budynku w celu zeskoczenia na najniższy poziom. Kieruj się na zachód.
![[#208] - Główne questy - Quest 2 (cz.3) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235151578.jpg)
[#208]
Docelowo powinieneś dotrzeć do pokazanego na screenie [#209] przejścia. Zdecydowanie polecam zajrzeć do znajdującej się w tym miejscu wanny, gdyż odnajdziesz kilka ciekawych przedmiotów (między innymi chiński karabin szturmowy ). Podążaj nadal na zachód, aczkolwiek uważaj na rozmieszczone tu i ówdzie miny odłamkowe . Nie będzie ich na szczęście wiele. Po dotarciu do nowej lokacji bądź gotowy na zlikwidowanie kilku nowych szponów śmierci . Przystąp do eksploracji okolicznych pomieszczeń, po czym udaj się na północ.
![[#209] - Główne questy - Quest 2 (cz.3) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235151593.jpg)
[#209]
Jeśli chcesz, możesz badać mijane po drodze składziki. W kilku miejscach natrafisz między innymi na sejfy, do których można się włamać. Wszystko to jest jednak opcjonalne. Nie masz też co liczyć na jakieś ogromne zdobycze. Skieruj się na północny-wschód, a dotrzesz do nowych schodów [#210]. Podążaj w tym kierunku aż dotrzesz do drzwi prowadzących do wnętrza Budynku S. Wilsona .
![[#210] - Główne questy - Quest 2 (cz.3) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235151625.jpg)
[#210]
Tym razem dotarcie do celu nie zajmie Ci dużo czasu. Dobrą wiadomością jest to, że nie spotkasz tu szponów śmierci . Złą - to, że na ich miejsce wkroczą żołnierze Enklawy [#211]. W miarę możliwości eliminuj ich z większych odległości i nie walcz z kilkoma przeciwnikami jednocześnie, zwiększając tym samym swoje szanse przeżycia. Uważaj też na gostków wyposażonych w miotacze ognia . W wygraniu tych walk powinien Ci znacznie pomóc Fawkes , zakładając oczywiście, że to on jest członkiem drużyny.
![[#211] - Główne questy - Quest 2 (cz.3) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235151640.jpg)
[#211]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.6) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.7) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.8) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.9) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.10) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.11) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Inne Broken Steel
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
