Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.4) Operation Anchorage
Aktualizacja:
Po znalezieniu się w nowym miejscu w miarę możliwości szybko przygotuj się do zabicia przeciwnika , który pojawi się na wprost od Ciebie [#33]. Po wykonaniu tej akcji skieruj się w stronę schodów prowadzących na górę. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się drzwi z powrotem wiodące do Klifów Anchorage . Po znalezieniu się na powierzchni kucnij i zbliż się szybko do najbliższej zasłony.
![[#33] - Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386747875.jpg)
[#33]
Problem ostrzeliwujących Cię przeciwników możesz rozwiązać na dwa sposoby - pozostając w tym miejscu i prowadząc ostrzał snajperski lub wyruszając w ich stronę. W tym drugim przypadku polecam skorzystanie ze Stealth Boy'a . Nie zapewni Ci on całkowitej ochrony, ale znacząco ułatwi zbliżenie się do pozycji wroga . Najpierw biegnij w stronę bliżej położonego górnego bunkra. Skorzystaj ze schodów, a po znalezieniu się w środku rozstrzelaj chińskich żołnierzy [#34]. Korzystając z okazji użyj dozownika zdrowia.
![[#34] - Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386747890.jpg)
[#34]
Wyjdź z bunkra. Skieruj się w prawo, pozostając w miarę możliwości na wyższym poziomie. Na dół zeskocz dopiero po zbliżeniu się do drugiego bunkra. Znajdujących się w środku wrogów możesz zabić na dwa sposoby - rozstrzeliwując ich [#35], bądź też włamując się do systemu bezpieczeństwa w celu przeprogramowania wieżyczki obronnej . Niestety, w tym drugim przypadku wymagane jest rozwinięcie Nauk ścisłych do poziomu co najmniej 50 punktów. Jeżeli wieżyczka nie została przeprogramowana, zniszcz ten obiekt z użyciem granatów lub działka Gaussa .
![[#35] - Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386747906.jpg)
[#35]
Możesz wyjść z drugiego bunkra i skierować się do głównego wejścia, prowadzącego do wnętrza Chińskiej bazy artylerii . Po znalezieniu się w środku udaj się w lewo. Musisz z tego miejsca rozstrzelać widocznych przed Tobą przeciwników [#36]. Jeden z nich będzie znajdował się na dole, a reszty spodziewaj się na górnych balkonikach. Po wykonaniu tej operacji zejdź na dół i ignorując schody skieruj się na wschód.
![[#36] - Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386747921.jpg)
[#36]
Uważaj na kolejnych przeciwników , przez których zostaniesz tu wkrótce zaatakowany. Z racji tego, że walki rozgrywane są na krótkim dystansie i w zamkniętym pomieszczeniu, warto skorzystać z granatów i min odłamkowych . Po wygranej walce zlokalizuj dozowniki zdrowia i amunicji [#37]. Korzystając z okazji zabierz też karabin snajperski , miny , granaty , rakiety i ogniwa . Proponuję teraz skorzystać ze znajdujących się obok schodów.
![[#37] - Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386747937.jpg)
[#37]
Masz teraz dwa wyjścia. Jeśli chcesz zebrać wszystkie walizki, musisz skierować się w lewo, lokalizując pokazane na screenie [#38] drzwi. Musisz się jednak liczyć z tym, że zwrócisz na siebie uwagę okolicznych przeciwników . Otwórz drzwi spinką . Wejdź do środka, podnosząc trzecią walizkę , holotaśmę - inwazja i Stealth Boy'a . Po wykonaniu tych czynności powróć do używanych wcześniej schodów.
![[#38] - Symulacja - Quest 2 (cz.4) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/386747953.jpg)
[#38]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.4) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.5) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.6) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 2 (cz.7) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.4) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.5) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 3 (cz.6) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 4 (cz.1) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 4 (cz.2) Operation Anchorage
- Fallout 3: Symulacja - Quest 4 (cz.3) Operation Anchorage
- Fallout 3: Epilog Operation Anchorage
- Fallout 3: Dodatki Operation Anchorage
- Fallout 3: Mapa świata Operation Anchorage
- Fallout 3: Inne Operation Anchorage
- Fallout 3: Operation Anchorage
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
