Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
Aktualizacja:
MAPA POKŁADU MAGAZYN KRIOGENICZNY:

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Laboratorium kriogeniczne; 2 - panele kontrolne z nagraniami; 3 - regeneratory zdrowia; 4 - panele kontrolne uwalniające supermutanty; 5 - generator; 6 - teleporter do: Laboratorium kriogeniczne
![[#445] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446967578.jpg)
[#445]
Od razu po znalezieniu się w nowym miejscu obróć się w lewo i skorzystaj z panelu kontrolnego [#445] by pozyskać nagranie #25 . Możesz teraz wybrać dowolne z bocznych przejść, gdyż oba prowadzą do centralnej części magazynu. Po drodze możesz również skorzystać z regeneratorów zdrowia. Gdy tylko znajdziesz się w magazynie przystąp do atakowania widocznych obcych .
![[#446] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446967593.jpg)
[#446]
Zgodnie z podpowiedzią udzieloną Ci przez Elliotta , musisz się bardzo pilnować, a to dlatego, że niektóre szare ludziki będą korzystały ze schodów żeby Cię zaskoczyć. Takie sytuacje musisz na bieżąco wyłapywać i zabijać obcych zanim zranią Ciebie lub zabiją Twojego sojusznika . O wybudzonych w poprzedniej lokacji żołnierzy nie troszcz się, gdyż prędzej czy później "zrezygnujesz z ich usług". Po oczyszczeniu okolicy zejdź na dół i udaj się na południowy-zachód. W narożniku magazynu odnajdziesz panel [#446] z nagraniem #16 .
![[#447] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446967609.jpg)
[#447]
Wszystkich czterech dolnych korytarzy nie musisz eksplorować, choć Twoją uwagę mogą zwrócić uwięzieni w kapsułach supermutanci . Przeciwników tych możesz mianowicie wybudzić ze snu korzystając z dwóch paneli znajdujących się na górnych balkonikach [#447]. Za każdym razem do pokonanie będą dwa nieuzbrojone mutanty , lecz mimo wszystko uważaj na stan zdrowia Elliotta . W celu dotarcia do generatora wybierz dowolne przejście prowadzące do północnej części planszy.
![[#448] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446967625.jpg)
[#448]
Po dotarciu na miejsce nie będą Cię już na szczęście czekały żadne niespodzianki. W dobrze poznany sposób wysuń rdzeń, a następnie wchodząc w interakcje z bocznymi urządzeniami przyczyń się do zniszczenia generatora [#448]. Aby opuścić tę lokację nie musisz na szczęście powracać do punktu startu, bo możesz aktywować pobliski teleporter.
![[#449] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/872/446967640.jpg)
[#449]
Przenieś się do Laboratorium kriogenicznego , a stamtąd przejdź do Rdzenia inżynieryjnego . Po powrocie do głównej lokacji koniecznie porozmawiaj z Elliottem , wypytując go na temat pozyskanych w laboratorium próbek [#449]. Dowiesz się, że więcej informacji będzie miał dla Ciebie za godzinę. Kiedy się do niego ponownie zgłosisz otrzymasz trzy granaty kriogeniczne i trzy miny kriogeniczne . Elliott obieca ponadto regularne dostawy co trzy godziny.
0
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Zakończenie Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.6) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.7) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.8) Mothership Zeta
- Fallout 3: Epilog - Opuszczenie statku obcych Mothership Zeta
- Fallout 3: Inne Mothership Zeta
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany839993 Junior
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
zanonimizowany777435 Senator
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
kong123 Legend
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
zanonimizowany839993 Junior
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
zanonimizowany839993 Junior
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
zanonimizowany771614 Pretorianin
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
zanonimizowany579358 Senator
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
Prezydent Eden Junior
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
drago Junior
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Deathbringer Junior
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
