Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
Aktualizacja:
Musisz się teraz niestety liczyć z koniecznością odbycia bardzo wymagającej przeprawy ponieważ nawet jeśli do tej pory łowcy zachowywali z Tobą przyjazne stosunki, to po wyjściu i tak zostaniesz przez nich zaatakowany. W pobliżu Wejścia do schronienia [#148] w szczególności uważaj na wrogów wyposażonych w wyrzutnie rakiet . Każdy ich atak może Cię poważnie osłabić, tak więc proponuję jak najszybciej ulotnić się z tego miejsca. Tak jak już wcześniej wspomniałem, dobrym pomysłem jest skorzystanie ze Stealth Boy'a , co znacznie utrudni wrogom zlokalizowanie Twojej pozycji. Nie atakuj natomiast widocznych na placu sojuszników , którzy będą atakowali łowców głównie z wykorzystaniem broni białej. Kieruj się cały czas na zachód.
![[#148] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387911625.jpg)
[#148]
Docelowo musisz dotrzeć do drzwi prowadzących do dzielnicy Downtown , które znajdują się na jednym z górnych balkoników. Nie radzę od razu korzystać z balkoników, tylko przez długi czas pozostawać na ziemi. Kieruj się w stronę mijanej już wcześniej bramki [#149]. Skręć następnie w lewo i zlokalizuj klatkę schodową. Po dotarciu na górę, w zależności od rozwoju sytuacji, pomóż niewolnikom w opanowaniu sytuacji lub zignoruj przeciwników , biegnąc w stronę wyjścia. Zapamiętaj też sobie tę drogę, bo już wkrótce będziesz nią ponownie podążał, tyle że pod presją czasu. Potwierdź chęć udania się do dzielnicy Downtown .
![[#149] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387911640.jpg)
[#149]
Po dotarciu do dzielnicy Downtown musisz mieć przede wszystkim na uwadze to, że górne balkoniki będą okupowane przez licznych przeciwników . Jeśli nie chcesz z nimi teraz walczyć, skorzystaj od razu z pokazanych na screenie [#150] schodów, kierując się na sam dół. Skręć następnie w lewo i wejdź szybko do Kwatery Midei . W trakcie krótkiej rozmowy z kobietą możesz wyrazić swoją niechęć co do porwania dziecka , niemniej nic to nie zmieni. Najważniejsze jest to, że Midea skieruje Cię bezpośrednio do Wernhera , skrywającego się w dzielnicy The Steelyard , tłumacząc to tym, że niemowlę nie byłoby u niej bezpieczne. Otrzymasz niewiele znaczącą notatkę od Wernhera . Możesz już wyjść na zewnątrz.
![[#150] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387911656.jpg)
[#150]
Musisz teraz dotrzeć do dzielnicy The Mill , co nie będzie niestety łatwą sprawą. Problem ten możesz rozwiązać na trzy zasadnicze sposoby:
1) Powracając górnymi drzwiami do dzielnicy Uptown i stamtąd wybierając przejście do dzielnicy The Mill . Musiałbyś w miarę szybko zejść z balkoników w Uptown , a już po dotarciu do dzielnicy The Mill trzeba by błyskawicznie wyeliminować kilku bandytów .
2) Aktywując Stealth-Boy'a i biegnąc do przejścia prowadzącego do dzielnicy The Mill . To chyba najlepsze rozwiązania, zwłaszcza że poniesione rany będziesz mógł wyleczyć już po dotarciu na miejsce.
3) Organizując zasadzkę na wrogów w okolicach najbliższej klatki schodowej [#151], a następnie przechodząc po górnych balkonikach. To ciekawa propozycja, choć musiałbyś spędzić tu więcej czasu.
![[#151] - Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/387911671.jpg)
[#151]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
