Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M19 - Katakumby
Pillars of Eternity M19 - Katakumby
Wejście do Katakumb
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację podziemi.
Nieopodal wejścia znajduje się ciało nowicjusza Bractwa Ołowianego Klucza.
Pracownia Nekromanty
Porozmawiaj z Heligiem - poboczne zadanie "Głos z przeszłości".
Kryjówka Eorna
Eorn jest związany z zadaniem "Persona Non Grata"
Wschodnia komnata
Znajduje się tutaj kilku wrogów, a także martwe ciało nowicjusza. Z ciała musisz zabrać Kaptur Woediki.
Schody łączące katakumby ze świątynią Woediki
Przejście
Chronione przejście w głąb świątyni. Aby przejść dalej musisz nałożyć Kaptur Woediki, zapłacić 350 złota, zaatakować strażników, posiadać Intelekt lub Stanowczość na poziomie 13.
Komnata z nowicjuszem
Możesz odebrać od niego Kaptur Woediki (wymagane 14 punktów Siły lub Stanowczości).
Główna komnata
Załóż kaptur Woediki (04 lub 07) i wejdź sam do pomieszczenia lub pokonaj wszystkich wrogów - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej".
Sekretne pomieszczenie
Miejsce to możesz zbadać w trakcie zaliczania questu "Ostatni akt".
Wyjście do do Miedzianych Alej.
Wyjście do Zarzewia.
Zamknięta skrzynka - wymaga 5 wytrychów i 4 punkty Mechaniki lub 5 punktów Mechaniki.
Grób-pułapka
Grób-pułapka
Pułapka w podłodze
Pułapka w podłodze
Pułapka w podłodze
Pułapka w podłodze
Pułapka w podłodze
Zamknięte drzwi - wymagane 3 wytrychy i 2 punkty Mechaniki lub 3 punkty Mechaniki.
Płyta naciskowa otwierająca drzwi - wymagany tryb skradania.
Pułapka na podłodze
Grób - Pułapka
Schody łączące katakumby ze świątynią woediki
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Katakumby (Catacombs), Świątynia Woediki - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Wejście do Katakumb
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację podziemi.
Nieopodal wejścia znajduje się ciało nowicjusza Bractwa Ołowianego Klucza.

Pracownia Nekromanty
Porozmawiaj z Heligiem - poboczne zadanie "Głos z przeszłości".

Kryjówka Eorna
Eorn jest związany z zadaniem "Persona Non Grata"

Wschodnia komnata
Znajduje się tutaj kilku wrogów, a także martwe ciało nowicjusza. Z ciała musisz zabrać Kaptur Woediki.

Schody łączące katakumby ze świątynią Woediki

Przejście
Chronione przejście w głąb świątyni. Aby przejść dalej musisz nałożyć Kaptur Woediki, zapłacić 350 złota, zaatakować strażników, posiadać Intelekt lub Stanowczość na poziomie 13.

Komnata z nowicjuszem
Możesz odebrać od niego Kaptur Woediki (wymagane 14 punktów Siły lub Stanowczości).

Główna komnata
Załóż kaptur Woediki (04 lub 07) i wejdź sam do pomieszczenia lub pokonaj wszystkich wrogów - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej".

Sekretne pomieszczenie
Miejsce to możesz zbadać w trakcie zaliczania questu "Ostatni akt".

Wyjścia z lokacji

M18 – Wyjście do do Miedzianych Alej.

M22 – Wyjście do Zarzewia.

Legenda Pillars of Eternity M19 - Katakumby

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Katakumby i Świątynia Woediki - opis i mapa podrzędnych lokacji

Wejście do Katakumb znajduje się w Miedzianych Alejach. Są miejscem gdzie spływają miejskie ścieki, chowają się złoczyńcy oraz niebezpieczne potwory. Możesz wykonać tutaj kilka zadań pobocznych. Znajdziesz także sporo cennych przedmiotów chronionych przez dosyć silnych przeciwników. Katakumby (Catacombs) składają się z dwóch poziomów, głębiej znajduje się Świątynia Woediki (Temple of Woedica), która związana jest z głównym wątkiem fabularnym.

Ważne miejsca w Katakumbach

1. Wejście

W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację katakumb.

Nieopodal wejścia znajduje się ciało Martwego Nowicjusza Bractwa Ołowianego Klucza (Dead Initiate of Leaden Key Brotherhood).

2. Pracownia Nekromanty

Zadanie poboczne: Głos z przeszłości (A voice from the Past) - Porozmawiaj z Heligiem.

3. Kryjówka Eorna

Znajdziesz tutaj Eorna, Orlanina ukrywającego się przed Rycerzami Tygla (Crucible Knights).

4. Wschodnia Komnata

W pomieszczenie spotkasz sporo przeciwników - Zarodnikowców oraz Mokrych Zarodników. Uważaj przede wszystkim na Mokre Zarodniki. Na środku komnaty leży martwe ciało, możesz je przeszukać i zabrać Kaptur Woediki (Woedica Hood), który umożliwi ci wejście na spotkanie Bractwa Ołowianego Klucza (Leaden Key Brotherhood) bez wszczynania walk (M19,6).

5. Wejście do Świątyni Woediki

Świątynię odwiedza się w ramach głównego zadania Zawsze blisko Królowej.

6. Przejście

Chronione przejście w głąb świątyni. Aby przejść dalej musisz nałożyć Kaptur Woediki, zapłacić 350 złota, zaatakować strażników, posiadać Intelekt lub Stanowczość na poziomie 13. Kaptur możesz znaleźć w katakumbach piętro wyżej przy ciele martwego nowicjusza (M19,4).

7. Komnata z nowicjuszem

W trakcie rozmowy z nowicjuszem możesz zakłonić go do przekazania Kaptura Woediki (musisz mieć rozwiniętą Siłę lub Stanowczość do 14 punktów).

8. Główna komnata

Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Załóż Kaptur Woediki (04 lub 07) i wejdź w pojedynkę do komnaty lub rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami.Po zaliczeniu głównego questu odblokuj wyjście do Zarzewia (M22) dzięki pociągnięciu za dźwignię.

Zadania do odblokowania w Katakumbach

Zadanie główne: Przez bramę śmierci (Through Death's Gate) - Jest ono dodawane automatycznie do dziennika po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki (M19,8).

Zadanie główne: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - Jest ono dodawane automatycznie do dziennika po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki (M19,8).

Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Jest ono dodawane automatycznie do dziennika po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki (M19,8).

Zadanie poboczne: Dwie strony (Two-Sided) - Porozmawiaj z Alothem po wyjściu ze Świątyni Woediki (M19,8).

Ważne postacie niezależne w Katakumbach

Helig z Thein (Helig of Thein) (M19,2) - Nekromanta, który ma swoją pracownię w północno-zachodniej części katakumb.

Eorn (M19,3) - Orlanin ukrywający się przed Rycerzami Tygla.

Rodzaje przeciwników i potworów w Katakumbach

Czarny szlam (Black Ooze) - we wszystkich odmianach, od małego po duży.

Troll - bardzo silny przeciwnik, chociaż pojedynczo nie powinien stanowić problemu.

Szkielet wojownik (Skeletal Fighter) - przeciwnik silny tylko w dużych grupach.

Szkielet-Mag (Skeletal Wizard) - Zadaje bardzo duże obrażenia dystansowe, jednak posiada mało punktów wytrzymałości. Powinien być priorytetem podczas walki.

Mokry Zarodnik (Dank Spore)

Zarodnikowiec (Sporeling)

Inne ważne informacje związane z Katakumbami

Uważaj na pułapki, których znajduje się sporo w Katakumbach. Zwróć szczególną uwagę idąc do Pracowni Nekromanty (Necromancer's Laboratory), w północno-zachodniej części lokacji.

Na drugim poziomie lokacji, w Świątyni Woediki (Temple of Woedica), nie zapomnij na sam koniec odblokować przejścia do Zarzewia (First Fires), dzięki któremu znacząco skrócisz sobie przyszłe wędrówki do podziemi.