Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M3 - Leśny Jar
Pillars of Eternity M3 - Leśny Jar
Obóz bandytów
Zabij bandytów i uratuj Tenfritha - poboczne zadanie "Spóźniona kolacja".
Ruiny
Znajduje się tu ściana do wspinaczki (wymagane 4 punkty Atletyki lub linka z kotwiczką).
Obóz przy rzece
Nonton powie ci o jaskini niedźwiedzia (05).
Obóz xoripów
Miejsce pobytu wodza Iklaka - poboczne zadanie "Zlecenie na: Wódz Iklak".
Jaskinia niedźwiedzia
Zabij młodego niedźwiedzia w jaskini i dotknij duszy zagubionego ducha - poboczne zadanie "Zemsta zza grobu".
Ścieżka do Cilant Lis.
Ścieżka do Złoconej Doliny.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Leśny Jar (Valewood) - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Obóz bandytów
Zabij bandytów i uratuj Tenfritha - poboczne zadanie "Spóźniona kolacja".

Ruiny
Znajduje się tu ściana do wspinaczki (wymagane 4 punkty Atletyki lub linka z kotwiczką).

Obóz przy rzece
Nonton powie ci o jaskini niedźwiedzia (05).

Obóz xoripów
Miejsce pobytu wodza Iklaka - poboczne zadanie "Zlecenie na: Wódz Iklak".

Jaskinia niedźwiedzia
Zabij młodego niedźwiedzia w jaskini i dotknij duszy zagubionego ducha - poboczne zadanie "Zemsta zza grobu".

Wyjścia z lokacji

M2 – Ścieżka do Cilant Lis.

M4 – Ścieżka do Złoconej Doliny.

Legenda Pillars of Eternity M3 - Leśny Jar

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Leśny Jar - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa prezentuje Leśny Jar (Valewood), czyli niewielką lokację, którą po raz pierwszy odwiedza się w drodze z ruin Cilant Lis do Złoconej Doliny. Jeśli chcesz możesz przejść szybko przez Leśny Jar i nie angażować się w żadne dodatkowe aktywności, aczkolwiek radzę spędzić tu nieco więcej czasu. Warto zbadać dokładnie okolicę (uwaga na jaskinię niedźwiedzia, w której czeka Cię nieco trudniejsza walka) i doprowadzić do dodania do dziennika bohatera dwóch nowych zadań pobocznych.

Ważne miejsca w Leśnym Jarze

1. Obóz bandytów

Zadanie poboczne: Spóźniona kolacja - uratuj kucharza Tenfritha, który jest przetrzymywany przez bandytów.

2. Ruiny

W miejscu tym znajduje się ściana do wspinaczki. Możesz z niej skorzystać jeśli któryś z członków drużyny ma rozwiniętą Atletykę do co najmniej 4 punktów. Opcjonalnie możesz tu powrócić po zdobyciu linki z kotwiczką. Na górze ruin odnajdziesz m.in. zwłoki a przy nich list.

3. Obóz przy rzece

Nonton - dowiesz się od niego o jaskini niedźwiedzia.

5. Jaskinia niedźwiedzia

Zadanie poboczne: Zemsta zza grobu - wejdź do jaskini, zabij młodego niedźwiedzia i dotknij duszy zagubionego ducha.

Zadania do odblokowania w Leśnym Jarze

Zadanie poboczne: Spóźniona kolacja (Late for Dinner) - Możesz je odblokować dzięki uratowaniu Tenfritha więzionego przez bandytów w ich obozowisku (M3,1).

Zadanie poboczne: Zemsta zza grobu (Vengeance from the Grave) - Możesz je odblokować dzięki spotkaniu się z zagubionym duchem w jaskini niedźwiedzia (M3,5).

Ważne postacie niezależne w Leśnym Jarze

Tenfrith (M3,1) - To kucharz więziony przez bandytów w ich obozowisku.

Nonton (M3,3) - Spotkasz go w południowej części mapy i dowiesz się od niego o jaskini niedźwiedzia.

Zagubiony duch (Lost Soul) (M3,5) - Ducha odnajdziesz w jaskini niedźwiedzia i wyjawi on okoliczności swojej śmierci.

Rodzaje przeciwników i potworów w Leśnym Jarze

Młody wilk (Young Wolf)

Xorip (Xaurip)

Bandyta (Bandit)

Młody niedźwiedź (Young Bear) - Niedźwiedzia odnajdziesz w jaskini w północno-zachodniej części mapy. W trakcie walki z niedźwiedziem uważaj na wyprowadzane przez niego dość silne ataki. Licz się też z tym, że ma on dłuższy pasek zdrowia od innych potworów z Leśnego Jaru.

Inne ważne informacje związane z Leśnym Jarem

Przed wkroczeniem do jaskini niedźwiedzia upewnij się, że główny bohater nie jest poważnie ranny. W przeciwnym wypadku rozważ np. rozstawienie obozowiska celem regeneracji jego sił życiowych.