Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M33 - Cliaban Rilag: Ruiny
Pillars of Eternity M33 - Cliaban Rilag: Ruiny
Wejście do ruin
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację ruin. W zależności od wyboru znajdujesz się przy dolnym (głównym) lub górnym (opcjonalnym) wejściu.
Schody łączące oba poziomy ruin.
Wschodnia komnata
Zabij Adrowego Animata, przeszukaj jego ciało i pomieszczenie.
Sala Główna
Zachodnia komnata
Z sadzawki zabierz Engwitański klucz.
Schody łączące oba poziomy ruin.
Engwitańska Machina
Obejrzyj scenkę, dotknij posąg.
Strumień
Dzięki strumieniowi skrócisz sobie drogę powrotną.
Posiadając kondycję 16 możesz znaleźć skarb.
Miejsce wynurzenia się ze strumienia (08)
Pokój Animatów
Zabij dwóch Animatów, ze stojaka zabierz unikalny przedmiot - pupila Małego Animata.
Przejście do Cliaban Rilag.
Przejście do Cliaban Rilag.
Skrytka pod kamieniem - wymagany tryb skradania.
Zamknięte drzwi - wymagane 7 mechaniki.
Możesz je otworzyć używają Engwitańskiego klucza (05).
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Schody łączące oba poziomy ruin.
Zamknięte drzwi - wymagane 7 mechaniki.
Możesz odblokować je za pomocą Engwitańskiego klucza (05).
Zamknięte drzwi - wymagane 9 mechaniki.
Możesz je odblokować używająć Engwitańskiego klucza (05).
Pułapka na podłodze.
Schody łączące oba poziomy ruin.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Cliaban Rilag, Ruiny (Cliaban Rilag, Ruins) - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Wejście do ruin
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację ruin. W zależności od wyboru znajdujesz się przy dolnym (głównym) lub górnym (opcjonalnym) wejściu.

Schody łączące oba poziomy ruin.

Wschodnia komnata
Zabij Adrowego Animata, przeszukaj jego ciało i pomieszczenie.

Sala Główna

Zachodnia komnata
Z sadzawki zabierz Engwitański klucz.

Schody łączące oba poziomy ruin.

Engwitańska Machina
Obejrzyj scenkę, dotknij posąg.

Strumień
Dzięki strumieniowi skrócisz sobie drogę powrotną.
Posiadając kondycję 16 możesz znaleźć skarb.

Miejsce wynurzenia się ze strumienia (08)

Pokój Animatów
Zabij dwóch Animatów, ze stojaka zabierz unikalny przedmiot - pupila Małego Animata.

Wyjścia z lokacji

M32 – Przejście do Cliaban Rilag.

Legenda Pillars of Eternity M33 - Cliaban Rilag: Ruiny

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Cliaban Rilag: Ruiny - opis i mapa podrzędnej lokacji

Ruiny Cliaban Rilag (Cliaban Rilag Ruins) są lokacją podrzędną względem Cliaban Rilag. Składają się z dwóch poziomów. Jest to lokacja, w której przede wszystkim możesz wykonać jedno z zadań głównych - Przez bramę śmierci (Through Death's Gate). Spotkasz tutaj wielu przeciwników, a także natkniesz się na sporo pułapek. Warto dodać, że niektórych silniejszych wrogów możesz ominąć i nie staczać z nimi żadnych walk.

Ważne miejsca w Ruinach Cliaban Rilag

1. Wejście do ruin

W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację ruin. W zależności od wyboru znajdujesz się przy jednym lub drugim wejściu. Nie ma to większego znaczenia, ścieżki łączą się po kilku metrach.

3. Wschodnia komnata

W pomieszczeniu tym znajduje się jeden z silniejszych przeciwników w grze - Adrowy Animat. Razem z nim jest także kilku zwykłych Animatów. Zabij ich, przeszukaj ich ciała oraz całe pomieszczenie a znajdziesz kilka cennych przedmiotów.

4. Sala główna

Główna sala stanowiąca łącznik między wszystkimi pomieszczeniami na piętrze. Z obu stron znajdują się drzwi, które możesz otworzyć za pomocą wysokiej mechaniki. Jeśli nią nie dysponujesz musisz znaleźć Engwitański klucz (Engwithan key) (M33,5). Dzięki niemu otworzysz wszystkie drzwi w ruinach.

5. Zachodnia komnata

Zabij Widmo (Spectre), z sadzawki zabierz Engwitański klucz (Engwithan key), dzięki któremu otworzysz wszystkie drzwi w ruinach.

7. Engwitańska Machina

Obejrzyj krótką scenkę. Podejdź do posągu i go dotknij. Porozmawiaj z nim, dzięki czemu zaliczysz jedno z głównych zadań.

8. Strumień

Dzięki strumieniowi możesz znacząco skrócić sobie drogę powrotną. Dodatkowo, posiadając postać z Kondycją na poziomie co najmniej 16 możesz znaleźć skarb. Musisz złapać się krawędzi tunelu, staniesz wtedy przed wyborem kogo wysłać przodem. Wyślij postać z najwyższą Kondycją. Skarbem jaki znajdziesz jest Róża z soliny (The Rose of Salthollow) - dwuręczny morgensztern, jeden z lepszych do znalezienia w całej grze.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie