Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - solucja poradnik Pillars of Eternity

Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - zadanie główne

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen), czyli po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki w Katakumbach pod Miedzianymi Alejami (M19,8). Wyjdź ze świątyni. Cel podróży to dzielnica Wzgórze Dziedzictwa (Heritage Hill) i możesz do niej dotrzeć od strony Zarzewia (First Fires) lub Daru Ondry (Ondra's Gift). Przy próbie wkroczenia do dzielnicy (M24,1) zostaniesz zatrzymany przez justyciariusza (Justiciar). Wejście do Wzgórza Dziedzictwa możesz zagwarantować sobie na dwa sposoby - posłużyć się wysoką Siłą (co najmniej 18 punktów) lub powołać się na Wylę. Ten drugi wariant jest dostępny tylko jeśli odblokowałeś sobie poboczne zadanie Zaginieni Wartownicy (Missing Sentries). Otrzymuje się je właśnie od Wyli w Warowni Tygla (Crucible Keep) w Zarzewiu (First Fires) (M22,1). Jeśli nie masz go w swoim dzienniku to zajrzyj na chwilkę do warowni.

Wejście do Wieży - możesz otworzyć drzwi tylko jeśli masz opisywany quest w dzienniku - Pillars of Eternity: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - solucja - Pillars of Eternity - poradnik do gry
Wejście do Wieży - możesz otworzyć drzwi tylko jeśli masz opisywany quest w dzienniku

Po uzyskaniu dostępu do Wzgórza Dziedzictwa wyrusz w stronę zachodniej części mapy. Po drodze staczaj kolejne walki z nieumarłymi i staraj się nie atakować zbyt wiele potworów na raz. Oprócz tego uważaj na szkielety-magów (jak najszybciej je zabijaj). Musisz dotrzeć do wejścia do Wieży (M24,6). Zaczynasz oczywiście na dolnym poziomie (M25,1) i musisz dotrzeć na sam szczyt (M25,4). Rozpocznij wspinaczkę i licz się z koniecznością eliminowania licznych grup potworów. Po znalezieniu się na szczycie wieży podejdź do Aldhelma i porozmawiaj z nim na temat tutejszej maszyny.

Powróć na parter i wyjdź z Wieży. Skieruj się do północnej części Wzgórza Dziedzictwa i odszukaj Dom Icanthy (M24,5). Wejdź do środka i porozmawiaj z Icanthą na temat maszyny, a nauczy Cię ona engwitańskiego języka. Zanim opuścisz budynek możesz go zbadać i dotrzeć do zamkniętych drzwi. Jeśli posiadasz 4 wytrychy i 3 punkty Mechaniki lub 4 punkty Mechaniki to je otwórz. W miejscu tym więzione są trzy osoby i jeśli po ich oswobodzeniu odeślesz je do Wieży to zagwarantujesz sobie alternatywny sposób ukończenia tego questu.

Możesz już powrócić na szczyt Wieży (M25,4). Wejdź w interakcję z engwitańską maszyną. Możesz się zachować na dwa sposoby - wyłączyć maszynę lub są sabotować poprzez zwiększenie jej przepustowości i w rezultacie jej przeciążenie. Więcej punktów dodatniej reputacji otrzymasz jeśli wybierzesz ten drugi wariant.

Alternatywne rozwiązanie:

Jeżeli uwolniłeś więźniów w Domu Icanthy to Aldhelm wchłonie ich i będziesz mógł z nim porozmawiać po powrocie na szczyt Wieży (standardowo zaatakowałby drużynę). Zaoferuje on alternatywne rozwiązanie tego zadania, a mianowicie wchłonięcie mocy engwitańskiej maszyny przez głównego bohatera. Po wejściu w interakcję z maszyną możesz wybrać tę właśnie opcję zachowania (trzecią).