Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M35 - Wybrzeże Wiązów
Pillars of Eternity M35 - Wybrzeże Wiązów
Jaskinia na Wybrzeżu Wiązów
Pokonaj Nalrenda Mądrego i jego obstawę - poboczne zadanie "Zlecenie na: Nalrend Mądry".
Kolumny adrowe
Łuk adrowy
Jest tu liczna grupa przeciwników - uwaga na adraganę.
Niedaleko łuku adrowego jest krzak ze śpiewającym łuskoskrzydlaczem. Odnalezienie tego ptaka jest częścią pobocznego zadania "Pieśni dzikich ostępów" otrzymanego w Staropieśni od Delema (M39,4).
Umierający mnich
Porozmawiaj z mnichem - poboczne zadanie "Zapieczętowane pismo".
Krąg
Miejsce pobytu Najwyższej Owatki Erony - zadanie Beratha "Sługa śmierci".
Ścieżka do Sztormowego Wąwozu.
Ścieżka do Gawędy (Bliźniaczych Więzów).
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Wybrzeże Wiązów (Elmshore) - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Jaskinia na Wybrzeżu Wiązów
Pokonaj Nalrenda Mądrego i jego obstawę - poboczne zadanie "Zlecenie na: Nalrend Mądry".

Kolumny adrowe

Łuk adrowy
Jest tu liczna grupa przeciwników - uwaga na adraganę.
Niedaleko łuku adrowego jest krzak ze śpiewającym łuskoskrzydlaczem. Odnalezienie tego ptaka jest częścią pobocznego zadania "Pieśni dzikich ostępów" otrzymanego w Staropieśni od Delema (M39,4).

Umierający mnich
Porozmawiaj z mnichem - poboczne zadanie "Zapieczętowane pismo".

Krąg
Miejsce pobytu Najwyższej Owatki Erony - zadanie Beratha "Sługa śmierci".

Wyjścia z lokacji

M28 – Ścieżka do Sztormowego Wąwozu.

M36 – Ścieżka do Gawędy (Bliźniaczych Więzów).

Legenda Pillars of Eternity M35 - Wybrzeże Wiązów

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Wybrzeże Wiązów - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa prezentuje Wybrzeże Wiązów (Elmshore), czyli stosunkowo mało istotną lokację odwiedzaną w drodze z Zatoki Buntu (Defiance Bay) do Bliźniaczych Wiązów (Twin Elms). Możesz tu napotkać dość dużo potworów, aczkolwiek potyczki z większością z nich są opcjonalne i równie dobrze można je pominąć. W szczególności zastanów się czy chcesz zajrzeć do jaskini na Wybrzeżu Wiązów, bo przebywa tam silna grupa przeciwników.

Ważne miejsca na Wybrzeżu Wiązów

1. Jaskina na Wybrzeżu Wiązów

Zadanie poboczne: Zlecenie na: Nalrend Mądry (Bounty: Nalrend the Wise) - Do zabicia są Nalrend i jego obstawa (głównie elitarne odmiany ogrów). To bardzo trudna bitwa, tak więc nie przystępuj do niej dopóki nie wzmocnisz drużyny.

W jaskini jest zamknięta skrzynia - wymagane 5 punktów Mechaniki.

4. Umierający mnich

Zadanie poboczne: Zapieczętowane pismo (The Sealed Missive) - Porozmawiaj z Umierającym mnichem (Dying Monk) siedzącym przy drzewie.

Zadania do odblokowania na Wybrzeżu Wiązów

Zadanie poboczne: Zapieczętowane pismo (The Sealed Missive) - Porozmawiaj z Umierającym mnichem (M35,4).

Rodzaje przeciwników i potworów na Wybrzeżu Wiązów

Zguba Deszczu (Rain Blight) - Różne odmiany.

Zguba Ziemi (Earth Blight) - Różne odmiany.

Ognik (Will-O'-Wisp)

Ogr (Ogre) - Trzymaj z dala od ogrów słabszych członków drużyny, bo zadają one duże obrażenia w walce wręcz. Staraj się ponadto eliminować ogry po kolei, bo są dość wytrzymałe.

Dorosły niedźwiedź (Elder Bear) - Zadaje on większe obrażenia i jest silniejszy od zwykłych niedźwiedzi.

Ogrza Matrona (Ogre Matron) - Potwór ten jest trudniejszy do pokonania od standardowego ogra. Skup na nim uwagę drużyny.

Ogr druid (Ogre Druid) - Jak najszybciej staraj się eliminować druidów, albowiem potwory te są nie tylko silne, ale mogą też wspomagać się zaklęciami.

Stelgaer

Żuk adrowy (Adra Beetle) - To jedna z najniebezpieczniejszych odmian żuków.

Adragana (Adragan) - Nie pozwalaj temu potworowi na rzucanie zaklęć.

Leśny czatownik (Forest Lurker)

Troll leśny (Forest Troll)

Inne ważne informacje związane z Wybrzeżem Wiązów

Przejście do Wybrzeża Wiązów od strony Sztormowego Wąwozu (Stormwall Gorge) jest początkowo niedostępne. Możesz z niego skorzystać dopiero po awansowaniu do III aktu głównego wątku fabularnego gry, czyli po wzięciu udziału w naradzie w Pałacu Diuka i opuszczeniu Zatoki Buntu.