Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M34 - Lle a Rhemen
Pillars of Eternity M34 - Lle a Rhemen
Wejście
Tutaj rozpoczynasz eksplorację ruin. Porozmawiaj z kamienną głową.
Tunel łączący dwie części ruin.
Przejść możesz poprzez:
- Użycie młota i dłuta
- Posiadając moc na poziomie 16 możesz rozerwać pajęczyny
- przeczołgując się pod pajęczyną.
Pierwsze dwie opcje spowodują pojawienie się kilku pająków.
Południowa Komnata
Porozmawiaj z Nridkiem, możesz go zabić lub puścić wolno.
Jeśli masz aktywne zadanie "Skarb pod jeziorem" zabierz Starożytną Engwitańską Broń.
W tym samym sarkofagu znajduje się Engwitańska Włócznia Duszy - Cladhaliath.
Nridek posiada przy sobie Nośnik Duszy potrzebny do przeprowadzenia rytuału warto więc go zabić.
Schody łączące oba poziomy Lle a Rhemen.
Do zejścia potrzebować będziesz linki z kotwiczką.
Wschodnia Komnata
Znajdziesz tutaj Pogromców Olbrzymów, pod warunkiem jednak, że wszedłeś do ruin dopiero w III akcie.
Zachodnia komnata
Zabij widma i zjawy, porozmawiaj z kamienną głową, wybierz jedną z opcji dialogowych.
Północna komnata
Zabij zjawy i Cean Gwla, porozmawiaj z kamienną głową i wybierz jedną z opcji dialogowych.
Jaskinia
Znajduje się tutaj przejście do Sztormowego Wąwozu.
Przejście do Sztormowego Wąwozu.
Tunel łączący dwie części ruin.
Pułapka na podłodze.
Skrytka w ścianie - wymagany tryb skradania.
Schody łączące oba poziomy Lle a Rhemen.
Pułapka w grobie.
Przejście do Sztormowego Wąwozu.
Przełącznik - wymagany tryb skradania.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Lle a Rhemen (Sztormowy Wąwóz) - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2020

Ważne obszary na mapie

Wejście
Tutaj rozpoczynasz eksplorację ruin. Porozmawiaj z kamienną głową.

Tunel łączący dwie części ruin.
Przejść możesz poprzez:
- Użycie młota i dłuta
- Posiadając moc na poziomie 16 możesz rozerwać pajęczyny
- przeczołgując się pod pajęczyną.
Pierwsze dwie opcje spowodują pojawienie się kilku pająków.

Południowa Komnata
Porozmawiaj z Nridkiem, możesz go zabić lub puścić wolno.
Jeśli masz aktywne zadanie "Skarb pod jeziorem" zabierz Starożytną Engwitańską Broń.
W tym samym sarkofagu znajduje się Engwitańska Włócznia Duszy - Cladhaliath.
Nridek posiada przy sobie Nośnik Duszy potrzebny do przeprowadzenia rytuału warto więc go zabić.

Schody łączące oba poziomy Lle a Rhemen.
Do zejścia potrzebować będziesz linki z kotwiczką.

Wschodnia Komnata
Znajdziesz tutaj Pogromców Olbrzymów, pod warunkiem jednak, że wszedłeś do ruin dopiero w III akcie.

Zachodnia komnata
Zabij widma i zjawy, porozmawiaj z kamienną głową, wybierz jedną z opcji dialogowych.

Północna komnata
Zabij zjawy i Cean Gwla, porozmawiaj z kamienną głową i wybierz jedną z opcji dialogowych.

Miejsce rytuału
Możesz przeprowadzić w tym miejscu rytuał, aby to zrobić musisz:
- porozmawiać z kamiennymi twarzami (06 oraz 07)
- Zabrać z ciała Nridka Nośnik Duszy (03)
- Stanąć dwoma kompanami na symbolach tak aby te się zaświeciły
- podejść swoją postacią do ołtarza
Na środku pomieszczenia aktywuje się naczynie, możesz w nim zakląć znalezioną Engwitańską Włócznię Duszy - Cladhaliath (03).

Jaskinia
Znajduje się tutaj przejście do Sztormowego Wąwozu.

Wyjścia z lokacji

M28 – Przejście do Sztormowego Wąwozu.

Legenda Pillars of Eternity M34 - Lle a Rhemen

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Lle a Rhemen - opis i mapa podrzędnej lokacji

Lle a Rhemen to ruiny świątyni, które są lokacją podrzędną w stosunku do Sztormowego Wąwozu (Stormwall Gorge). Dostać się do środka możesz na dwa sposoby. Pierwszą możliwość otrzymasz podczas wykonywania pobocznego zadania Skarb pod jeziorem (The Bronze Beneath the Lake) frakcji Dwunastka z Zatoki Buntu. Drugą możliwością jest poczekanie do III aktu, kiedy to opadająca woda samoistnie odsłoni wejście do ruin.

Ważne miejsca w Lle a Rhemen

1. Wejście

Tutaj rozpoczynasz eksplorację świątyni oraz znajdziesz wyjście na powierzchnię.

W III akcie znajdziesz tutaj także zejście do niższego poziomu świątyni.

Gdy podejdziesz do przejścia odezwie się do ciebie Kamienna głowa.

2. Tunel łączący dwie części ruin.

Tunel ten prowadzi do drugiej części ruin znajdujących się na tym samym poziomie. Przejść przez niego możesz na trzy sposoby:

  • Wykorzystując młot i dłuto. Po wykonaniu czynności pojawi się kilka pająków, które będziesz musiał pokonać.
  • Jeśli posiadasz postać z Mocą na poziomie 16 możesz polecić jej rozerwanie pajęczyn. Tak jak w poprzedniej możliwości pojawi się kilka pająków.
  • Możesz przeczołgać się pod pajęczynami. Unikniesz w ten sposób walki z pająkami.

3. Południowa komnata

Wchodząc do pomieszczenia pająki nie będą Cię atakowały, możesz spokojnie przejść i porozmawiać z Nridkiem. Podczas rozmowy możesz zdecydować się pozwolić mu odejść lub go zaatakować. Z ciała Nridka możesz zabrać Nośnik duszy (Soul vessel), który jest potrzebny do przeprowadzenia rytuału (M34,8).

Z sarkofagu na końcu pomieszczenia zabierz inny przedmiot potrzebny do rytuału - Engwitańską włócznię dusz - Cladhaliath. Jeśli wykonujesz przy okazji zadanie Skarb pod jeziorem (The Bronze Beneath the Lake) w tym samym sarkofagu znajdować się będzie Starożytna engwitańska broń.

4. Schody łączące oba poziomy Lle a Rhemen

Do zejścia potrzebować będziesz linki z kotwiczką.

5. Wschodnia komnata

Znajdziesz tutaj grupę poszukiwaczy przygód zwaną Pogromcami Olbrzymów (Giantslayers). Będą się tutaj znajdowali tylko w przypadku gdy zdecydujesz się na zejście do Lle a Rhemen w III akcie. Jeśli wykonujesz zadanie Skarb pod jeziorem (The Bronze Beneath the Lake) spotkasz ich żywych w innej lokacji.

Wchodząc bliżej centrum okręgu pojawi się grupa 4 widm.

6. Zachodnia komnata

Zabij widma i zjawy, porozmawiaj z kamienną głową, wybierz jedną z opcji dialogowych.

7. Północna komnata

Zabij zjawy i Cean Gwla, porozmawiaj z kamienną głową i wybierz jedną z opcji dialogowych.

8. Miejsce rytuału

Możesz przeprowadzić w tym miejscu rytuał, aby to zrobić musisz wykonać następujące czynności:

  • Udaj się do pomieszczeń z kamiennymi twarzami (M34,6) oraz (M34,7). Zabij znajdujące się potwory, porozmawiaj z nimi oraz wybierz jedną opcję dialogową. Na ścianie nieopodal zaświeci się jeden z symboli.
  • Udaj się teraz do Południowej Komnaty (M34,3), zabij Nridka, zabierz z jego ciała Nośnik Dusz (Soul vessel). Z sarkofagu na końcu pomieszczenia zabierz włócznię - Cladhaliath.
  • Idź do miejsca przeprowadzenia rytuału (M34,8). Swoich towarzyszy ustaw tak aby po każdej ze stron ołtarza zapalił się jeden z czterech symboli. Musisz po prostu stanąć odpowiednią postacią na odpowiednim symbolu.
  • Podejdź swoją główną postacią do ołtarza i porozmawiaj z kamienną twarzą.
  • Na środku pomieszczenia stojące naczynie wypełni się duszami, podejdź do niego. Skorzystaj z opcji craftingu i zaklnij posiadaną włócznię - Cladhaliath.

9. Jaskinia

Znajduje się tutaj przejście do Sztormowego Wąwozu.

Rodzaje przeciwników i potworów w Lle a Rhemen

Wdownik (Widowmaker)

Młody kryształogryz (Crystal eater spiderling)

Kryształogryz (Crystal eater)

Przędzarz biały (Ivory spiderling)

Cean Gwla (Cean Gwla)

Widmo (Spectre)

Zjawa (Phantom)

Zarodnikowiec (Sporeling)

Troll (Troll)