Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M26 - Palące Wodospady
Pillars of Eternity M26 - Palące Wodospady
Jaskinia
Zadanie poboczne: Żar wiary. Zabij wielkiego smoka (Cail Milczący), zabierz Płonący Kamień.
Ścieżka prowadząca do Równin na krańcu lasu.
Ścieżka do Perłowego Urwiska.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Palące Wodospady (Searing Falls) - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Jaskinia
Zadanie poboczne: Żar wiary. Zabij wielkiego smoka (Cail Milczący), zabierz Płonący Kamień.

Wyjścia z lokacji

M16 – Ścieżka prowadząca do Równin na krańcu lasu.

M27 – Ścieżka do Perłowego Urwiska.

Legenda Pillars of Eternity M26 - Palące Wodospady

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Palące Wodospady - opis i mapa lokacji

Palące Wodospady (Searing Falls) to niewielka lokacja na południe od Równin na krańcu lasu (Woodend Plains). Najważniejszym miejscem jakie tutaj znajdziemy jest jaskinia, w której przebywa ogromny smok. Warto także zauważyć, że cała lokacja wypełniona jest młodymi smokami (drakami), które także są wymagającymi przeciwnikami, więc nie zapuszczaj się w te tereny na zbyt wczesnym etapie gry.

Ważne miejsca w Palących Wodospadach

1. Jaskinia

W jaskini znajduje się jeden ze smoków - Cail Milczący (Cail the Silent) i przebywa w grocie na samym końcu jaskini. Początkowo nie będziesz przez nikogo niepokojony i spokojnie do niego dojdziesz. Po rozmowie będziesz musiał jednak pokonać nie tylko jego, ale także dwa młode draki (Young Drake) oraz kilka xoripów (Xaurip).

Z ciała Caila możesz zabrać Płonący Kamień (Burning Stone), które potrzebny jest do zaliczenia zadania Żar wiary (Cinders of faith), które zleca nam Fyrga w Pałacu Diuka (M22,4).

Nie zapomnij przeszukać wszystkich ciał i pojemników. Podczas powrotu do wyjścia wszystkie mijane wcześniej xoripy będą do ciebie wrogo nastawione.

Rodzaje przeciwników i potworów w Palących Wodospadach

Młody Drak (Young Drake) - Silny przeciwnik, posiadający wysoką obronę, sporą liczbę punktów życia oraz zadający znaczne obrażenia zarówno w zwarciu jak i na odległość (ataki ogniowe).

Drak (Drake) - Silniejszy wersja młodego Draka. Wszystkie jego statystyki są odpowiednio wyższe, przez co jest jeszcze groźniejszym przeciwnikiem.

Xorip (Xaurip)

Xorip Kapłan (Xaurip High Priest) - Silny xorip używający do walki magii. Wspomaga innych xoripów oraz zadaje spore obrażenia. Posiada dosyć mało punktów wytrzymałości, więc nie powinien stanowić większego problemu.

Xorip Czempion (Xaurip Champion) - Silny xorip używający do walki włóczni. Pojedynczo niegroźny, może stanowić zagrożenie w większej grupie.