Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity: Stary Widzący (The Old Watcher) - solucja, opis przejścia poradnik Pillars of Eternity

Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020

Stary Widzący (The Old Watcher) - zadanie główne

Zadanie to otrzymasz tuż po ukończeniu głównego questu Wizje i szepty, a konkretnie po odbyciu rozmowy z Caldarą de Berranzi przy dużym drzewie (M4,1). Musisz dotrzeć do warowni Caed Nua. Możesz skorzystać z południowego wyjścia z wioski i wybrać się do Wideł Magrany lub ze wschodniego wyjścia i wybrać się do Posępnej Kniei. Obie te lokacje prowadzą do Czarnych Błoni. Wybierz wschodnią ścieżkę w błoniach żeby dotrzeć do Caed Nua. Wyrusz w stronę budynku warowni (M12,7) i licz się z tym, że po drodze drużyna wpadnie na co najmniej kilka potworów (będą to m.in. cienie oraz ogniki).

Przenieś się do wnętrza warowni. Po znalezieniu się w wielkiej sali (M13,1) pokonaj okoliczne potwory i porozmawiaj z Zarządczynią (Steward), od której dowiesz się gdzie należy szukać Maerwalda. Wybierz północne schody prowadzące do lochów (M13,6). Ostrożnie rozpraw się ze wszystkimi pająkami z lochów (nie atakuj wszystkich ich grup na raz) (M13,7) i wybierz przejście prowadzące na pierwszy poziom Bezkresnych Ścieżek Od Nuy (Endless Paths of Od Nua).

Pomieszczenie w lochach, w którym przebywa Maerwald - Pillars of Eternity: Stary Widzący (The Old Watcher) - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity - poradnik do gry
Pomieszczenie w lochach, w którym przebywa Maerwald

Maerwald przebywa w najbliższym pomieszczeniu lochów (M14,1). Jeśli dysponujesz odpowiednimi umiejętnościami i/lub wytrychami to możesz je od razu otworzyć. W przeciwnym wypadku udaj się na południe i odszukaj xuaripy (M14,2). Pokonaj potwory i przeszukaj ich zwłoki żeby zdobyć klucz.

Po uzyskaniu dostępu do pokoju z Maerwaldem załączy się dłuższa rozmowa z tą postacią. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych na sam koniec spotkania Maerwald zaatakuje drużynę. Rozpocznij atakowanie potężnego maga, starając się go powstrzymywać przed rzucaniem potężnych czarów. W szczególności uważaj na zaklęcia obszarowe Maerwalda, wycofując się z zagrożonych miejsc jeśli zajdzie taka potrzeba. Polegaj też na atakach wojowników powalających wroga na ziemię czy tymczasowo go ogłuszających, bo utrudnią one Maerwaldowi regenerację zdrowia.

Po zakończonej bitwie zostaniesz postawiony przed decyzją. Możesz:

  • Związać duszę Maerwalda z Bezkresnymi Ścieżkami (opcja 1) - efektem tej decyzji będzie podwyższenie współczynnika bezpieczeństwa warowni Caed Nua
  • Pozwolić Maerwaldowi na odejście z tego świata (opcja 2) - efektem tej decyzji będzie podwyższenie współczynnika prestiżu warowni Caed Nua
  • Wchłonąć wiedzę w wyniku połączenia z duszą Maerwalda (opcja 3) - efektem tej decyzji będzie możliwość zbadania sekretnego pomieszczenia na trzynastym poziomie Bezkresnych Ścieżek (M53,6)