Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M53 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 13
Pillars of Eternity M53 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 13
Zniszczone pomieszczenie
Zabij 4 adrowych animatów, porozmawiaj z duchem który się pojawił w sprawie głównych drzwi (05).
Pokój z adrą
Zabierz błyszczący fragment adry z niewielkiego ołtarza.
Zepsuta machina
Z maszyny zabierz część engwitańskiej maszyny, uważaj na pułapki na podłodze.
Północna jaskinia
Zabij Caen Gwla oraz animatów, zabierz adrową skorupę.
Drzwi
Aby otworzyć drzwi musisz znać odpowiednie hasło. Pokonaj potwory w zniszczonym pomieszczeniu (01) oraz w okrągłym pomieszczeniu (06) i porozmawiaj w tych salach z duchami.
Musisz powiedzieć w trakcie rozmowy z drzwiami, że jesteś nieprzyjacielem Od Nuy.
Okrągłe pomieszczenie
Zabij przeciwników i wypytaj ducha o hasło do otwarcia drzwi (05). Sprawdź dodatkowo czy możesz nacisnąć platformę na środku aby przesunąć ścianę.
Sala główna
Zabij Strażnika Od Nuy i 4 adrowych animatów.
Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 12.
Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 14.
Pułapka na podłodze.
Przełącznik przesuwający ścianę - dostępny tylko jeśli wchłonąłeś wiedzę Maerwalda na pierwszym poziomie.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Pułapka na podłodze.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Zniszczone pomieszczenie
Zabij 4 adrowych animatów, porozmawiaj z duchem który się pojawił w sprawie głównych drzwi (05).

Pokój z adrą
Zabierz błyszczący fragment adry z niewielkiego ołtarza.

Zepsuta machina
Z maszyny zabierz część engwitańskiej maszyny, uważaj na pułapki na podłodze.

Północna jaskinia
Zabij Caen Gwla oraz animatów, zabierz adrową skorupę.

Drzwi
Aby otworzyć drzwi musisz znać odpowiednie hasło. Pokonaj potwory w zniszczonym pomieszczeniu (01) oraz w okrągłym pomieszczeniu (06) i porozmawiaj w tych salach z duchami.
Musisz powiedzieć w trakcie rozmowy z drzwiami, że jesteś nieprzyjacielem Od Nuy.

Okrągłe pomieszczenie
Zabij przeciwników i wypytaj ducha o hasło do otwarcia drzwi (05). Sprawdź dodatkowo czy możesz nacisnąć platformę na środku aby przesunąć ścianę.

Sala główna
Zabij Strażnika Od Nuy i 4 adrowych animatów.

Wyjścia z lokacji

M52 – Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 12.

M54 – Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 14.

Legenda Pillars of Eternity M53 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 13

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 13 - opis i mapa podrzędnej lokacji

Poziom 13 Bezkresnych Ścieżek Od Nuy jest ostatnim dużym poziomem w labiryncie. Znajdziesz tutaj przede wszystkim adrowych animatów i kilka zjaw. Nie są to tak silni przeciwnicy jakich spotykałeś na kilku poprzednich poziomach, pod warunkiem jednak, że opracujesz odpowiednią technikę na walkę z nimi.

Uwaga - Z napotykanymi na tym poziomie Bezkresnych Ścieżek duchami możesz odbywać rozmowy tylko jeśli główny bohater nauczył się już engwitańskiego języka. Dochodzi do tego podczas zaliczania głównego zadania Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) w Zatoce Buntu. Na zbadanie tego oraz kolejnych pięter lochu zdecyduj się więc dopiero po ukończeniu wspomnianego questu.

Ważne miejsca w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 13)

1. Zniszczone pomieszczenie

W pomieszczeniu znajduje się czterech adrowych animatów. Zabij ich, a pojawi się duch z którym będziesz mógł porozmawiać. Porusz temat hasła. Jest to ważny krok na drodze do otwarcia głównych drzwi (M53,5).

2. Pokój z adrą

Zabierz błyszczący fragment adry (gleaming adra fragment) z niewielkiego ołtarza. Jest to jeden z trzech przedmiotów potrzebnych do zaliczenia zadania Narzędzia władzy (The master's tools) zlecanego przez Tchareka (M52,1).

3. Zepsuta machina

Z maszyny zabierz część engwitańskiej maszyny (engwithan machine part), uważaj na pułapki na podłodze. Zyskasz dzięki temu kolejny przedmiot potrzebny do zaliczenia zadania Narzędzia władzy (The master's tools) zlecanego przez Tchareka (M52,1).

4. Północna jaskinia

Zabij Caen Gwla oraz animatów, zabierz adrową skorupę (adra shell). Jest to ostatni z trzech przedmiotów potrzebnych do zaliczenia zadania Narzędzia władzy (The master's tools) zlecanego przez Tchareka (M52,1).

5. Drzwi

Z drzwiami możesz porozmawiać, jednak aby przejść dalej musisz podać odpowiednie hasło. Rozpraw się z adrowymi animatami ze zniszczonego pomieszczenia (M53,1) oraz z kreaturami Caen Gwla z okrągłego pomieszczenia (M53,6). W każdej z tych lokacji porozmawiaj po wygranej walce z duchem.

Rozmawiając z drzwiami zyskasz dwie nowe opcje dialogowe. Mówiąc, że jesteś sługą Od Nuy drzwi pozostaną zamknięte a twoja postać zostanie zraniona przez falę energii. Mówiąc, że jesteś nieprzyjacielem Od Nuy drzwi zostaną otwarte.

6. Okrągłe pomieszczenie

Zabij stwory Caen Gwla i porozmawiaj z duchem. Jeśli na pierwszym poziomie Bezkresnych Ścieżek po pokonaniu Maerwalda zdecydowałeś się na wchłonięcie jego wiedzy to możesz wypytać ducha o hasło do otwarcia drzwi (M53,5). Dodatkowo możesz nacisnąć platformę na środku żeby przesunąć ścianę. Zagwarantujesz sobie dostęp do komnaty z dwoma skrzyniami ze skarbami.

7. Sala Główna

Zabij Strażnika Od Nuy i 4 adrowych animatów. Strażnik Od Nuy jest silniejszy od normalnych animatów, jednak nie posiada unikalnych ataków, więc nie powinieneś mieć z nim większych problemów. Nie zapomnij przeszukać jego ciała, gdyż znajdziesz tam cenny przedmiot.

Rodzaje potworów i przeciwników w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 13)

Adrowy animat (Adra animat)

Cean Gwla (Cean Gwla)

Widmo (Spectre)

Strażnik Od Nuy (Guardian of Od Nua) - Bardzo silny animat. Posiada ogromną ilość punktu zdrowia i wysoki poziom obrony, jednak nie dysponuje silnymi atakami. Kluczem do zwycięstwa jest blokowanie go swoimi wojownikami aby nie mógł dostać się do magów.

Inne ważne informacje związane z Bezkresnymi Ścieżkami Od Nuy (Poziom 13)

Uważaj na pułapki niedaleko drzwi (M53,5). Jest ich tam 4 i są bardzo silne.

Adrowi animaci występują przeważnie w grupach 3-4 osobowych. Najlepszą techniką na ich pokonanie jest wysłanie przodem wojowników aby blokowali ich ataki. Obrażenia powinni zadawać pozostali członkowie drużyny, najbardziej skuteczne będą ataki magiczne.