Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M22 - Zarzewie
Pillars of Eternity M22 - Zarzewie
Warownia Tygla
Siedziba Rycerzy Tygla
Zadanie poboczne: "Persona Non Grata"
Zadanie poboczne: "Zaginieni Wartownicy"
Zadanie poboczne: "Niezniszczalni"
Świątynia Woediki
Obejrzyj scenkę, porozmawiaj z Duchem - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej".
Aby móc korzystać z wejścia do świątyni musisz je najpierw odblokować od środka.
Ambasada Vailiańska
Pałac Diuka
Główna siedziba władz miasta.
Zadanie poboczne: "Żar Wiary"
Ścieżka do Miedzianych Alej.
Wejście do Świątyni Woediki w Katakumbach (początkowo niedostępne).
Ścieżka do dzielnicy Paprotny Brzeg.
Ścieżka do Daru Ondry.
Ścieżka do Wzgórza Dziedzictwa.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Zarzewie (Defiance Bay - First Fires) - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ważne obszary na mapie

Warownia Tygla
Siedziba Rycerzy Tygla
Zadanie poboczne: "Persona Non Grata"
Zadanie poboczne: "Zaginieni Wartownicy"
Zadanie poboczne: "Niezniszczalni"

Świątynia Woediki
Obejrzyj scenkę, porozmawiaj z Duchem - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej".
Aby móc korzystać z wejścia do świątyni musisz je najpierw odblokować od środka.

Ambasada Vailiańska

Pałac Diuka
Główna siedziba władz miasta.
Zadanie poboczne: "Żar Wiary"

Wyjścia z lokacji

M18 – Ścieżka do Miedzianych Alej.

M19 – Wejście do Świątyni Woediki w Katakumbach (początkowo niedostępne).

M20 – Ścieżka do dzielnicy Paprotny Brzeg.

M23 – Ścieżka do Daru Ondry.

M24 – Ścieżka do Wzgórza Dziedzictwa.

Legenda Pillars of Eternity M22 - Zarzewie

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Zatoka Buntu - Zarzewie - opis i mapa lokacji

Zarzewie (First Fires) jest jedną z pięciu dzielnic Zatoki Buntu. To właśnie w niej mieszczą się najważniejsze kompleksy budynków, takie jak Pałac Diuka, Ambasada Republiki Vailiańskiej czy siedziba Rycerzy Tygla (Crucible Knights). Jest też centralną dzielnicą, z której możesz dostać się do każdej z pozostałych dzielnic miasta. W pierwszej kolejności powinieneś odwiedzić Warownię Tygla (Crucible Keep) oraz Świątynię Woediki (Temple of Woedica). Resztę budynków zwiedzisz w późniejszej fazie gry.

Ważne miejsca w Zarzewiu

1. Warownia Tygla

Główna siedziba frakcji "Rycerze Tygla" (Crucible Knights). W warowni jest kilka zamkniętych skrzyń i pojemników. Najtrudniejszy zamek wymaga 7 wytrychów i 6 punktów Mechaniki lub 7 punktów Mechaniki.

Zadanie poboczne: Persona Non Grata (Unwanted) - Zabierz nakaz aresztowania (Edict of Arrest) z biurka w jednym z pomieszczeń Warowni Tygla.

Zadanie poboczne: Zaginieni Wartownicy (Missing Sentries) - Porozmawiaj z Wylą, znajdującą się obok placu ćwiczeń w Warowni Tygla.

Zadanie poboczne: Niezniszczalni (Built to Last) - Porozmawiaj z Komendantem Clyverem, znajdującym się w sali narad w północnej części Warowni Tygla.

2. Świątynia Woediki

Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Gdy zbliżysz się do świątyni zostanie aktywowana scenka, w której podchodzi do ciebie duch, musisz z nim porozmawiać.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie