Osiłek do wynajęcia | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Osiłek do wynajęcia

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne, przy czym jego zaliczenie może przybliżyć Cię do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Towarzyszy.

Jedyny możliwy zleceniodawca tego questu to Farkas - Osiłek do wynajęcia | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jedyny możliwy zleceniodawca tego questu to Farkas. Po tym jak zgodzisz się na wykonanie zlecenia zostaniesz poproszony o zastraszenie losowo wybranej postaci w losowo wybranej lokacji świata gry. Wybierz się w oznaczone przez grę miejsce i odszukaj osobę, która została wskazana przez Farkasa (powyższy screen. Zainicjuj rozmowę i zdecyduj się na rozpoczęcie bójki).

Nie musisz na szczęście własnoręcznie wyjąć bohaterowi broni z rąk, bo uczyni to we własnym zakresie - Osiłek do wynajęcia | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Nie musisz na szczęście własnoręcznie wyjąć bohaterowi broni z rąk, bo uczyni to we własnym zakresie. Przystąp do atakowania cywila (powyższy screen). Nie trzeba tu specjalnie kombinować, bo wystarczą zwykłe ciosy. Warto natomiast z drugiej strony uodpornić się na ataki przeciwnika zakładając ciężki pancerz, dzięki czemu jego uderzenia będą odbierały minimalną ilość zdrowia.

Walcz do momentu, w którym wyczerpany przeciwnik uklęknie (powyższy screen) - Osiłek do wynajęcia | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Walcz do momentu, w którym wyczerpany przeciwnik uklęknie (powyższy screen). Podejdź do tej osoby i wciśnij klawisz E, tak by ostatecznie potwierdzić jej przegraną (nie dobijaj przeciwnika, bo nie może on zginąć!). Możesz już powrócić do Farkasa i odebrać nagrodę w postaci złota.