
Wprowadzenie | Seal Beach | Wasteland 2
Aktualizacja:
Seal Beach nazywana również Nową Twierdzą, to ostatnia lokacja w grze, stara baza wojskowa, obecnie zajmowana przez Matthiasa i jego zwolenników. Stąd również wysyłane są ataki syntków i robotów Dugana. Podstawowym zadaniem jest po prostu dostać się do środka, co możliwe jest jedynie poprzez podziemne korytarze, by ostatecznie dotrzeć do helikoptera i wrócić do Twierdzy Strażników.
Po wejściu do lokacji masz dwie drogi do wyboru, by dostać się do tunelów: wschodni lub zachodnie wejście. Po zachodniej stronie spotkasz dwóch syntków kłócących się między sobą - jeden chce ci pomóc, drugi wprowadzić w zabójczą pułapkę: Dweezy i Johny. Obierz stronę Johny'ego - musisz zabiż Dweezy'ego. Otworzy ci wtedy lewe drzwi i zasugeruje, że możesz użyć (po zhakowaniu) terminalu, który zamknie drzwi do pomieszczenia z przeciwnikami, tym samym umożliwiając bezpieczne przejście do podziemi. Mozesz również zignorować jego radę i rozpocząć strzelaninę. Najlepiej od użycia materiałów wybuchowych na stojących tuż obok siebie przeciwnikach. Na tym etapie gry nie powinni sprawić ci szczególnych problemów, a zawsze mogą dostarczyć doświadczenia potrzebnego na kolejny poziom.

Drugie wejście po wschodniej stronie przeznaczone jest tylko dla zwolenników Matthiasa - gdy zostaniesz uznany za wroga zostaniesz zaatakowany przez dwóch strażników, kapłana oraz całą masę kilkunastu wiernych - są oni jednak słabi, kilka granatów lub wyrzutnie rakietowe szybko rozwiązują problem. Na południe od wejścia znajdziesz również Wiernego, który czeka w kolejce do toalety - da ci 500 złomu za Chusteczki dla dzieci.

Metro składa się z dwóch części. W południowej, tuż obok dolnego przejścia, znajdziesz toster z taśmą DAT, którą Mercaptain wymieni na unikalne dodatki do broni. W okolicy znajdują się pojedyncze pułapki, trochę skrzyń oraz grupy przeciwników o różnej sile, które możesz ominąć, ale jeśli masz ochotę również pokonać. Twoim celem jest kierować się w kierunku północnym. Na samym dole znajdziesz Dugana - robota, który jednak nie będzie chciał z tobą teraz walczyć, a naśle na ciebie 5 robotów walczących w zwarciu, dwóch strzelców oraz działo mezonowe. Po uporaniu się z nimi wyjdź z podziemi przez główna bramę - wcześniej jednak ulecz drużynę. Na zewnątrz czeka na ciebie Dugan, działo mezonowe i wielki robot Scorpitron. Mimo wielkich rozmiarów robot-skorpion nie jest bardzo groźny - strzela dość słabym gattlingiem, używa obszarowego miotacza ognia i co kilka tur wypuszcza miniaturowe kopie siebie, które można zniszczyć nawet i jednym strzałem, dlatego w pierwszej kolejności pokonaj Dugana i zniszcz działo, bossa zostaw na deser. Na koniec wejdź do helikoptera i wróć do Arizony.
W wersji Director's Cut wśród znajdujących się na powierzchni przeciwników nie znajdziesz Scorpitrona oraz działa mezonowego. Miast tego spotkasz Dugana oraz dużą grupę Dzieci Twierdzi. Możliwe również, że przeciwnicy cię nie zaatakują, tylko będą stać spokojnie i czekać na twój ruch. Masz wtedy wybór - albo rozstawić swoich ludzi i wszystkich powybijać, albo zignorować i od razu biec do helikoptera. Nikt ci w tym nie przeszkodzi.
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.