Pozostałe zadania | Obóz Kolejarzy | Wasteland 2
Aktualizacja:
Pozostałe
Znajdź radioaktywne grzybki

Diler w wagonie w zachodniej części mapy będzie chciał radioaktywne grzybki. Znajdziesz je na północno-wschodnim krańcu mapy. Nie otrzymasz od niego nic w zamian, ale będziesz wtedy mógł u niego zakupić wytworzony narkotyk. Po transakcji możesz donieść na niego Kekkahbahowi lub go zabić, a później powiedzieć o tym wodzowi (wcześniej też, ale trochę grosza zawsze się przyda).
Dotyczy zadań:
- Znajdź radioaktywne grzybki;
 - Znajdź kupca dla radioaktywnych grzybków;
 
Powiedz Kekkahbahowi o ofierze bomby
Wchodząc do Obozu znajdziesz leżącego na ziemi Indianina, który padł ofiarą bomby-pułapki. Możesz mu pomóc jeśli masz umiejętność Chirurg. Powiedz o nim Kekkahbahowi.
Zapasy Hollidaya
Na ziemi niczyjej znajdziesz zapasy Hollidaya. Dostaniesz zniżkę, gdy mu je zwrócisz.
Dotyczy zadań:
- Znajdź właściciela ukradzionych skrzyń z zapasami;
 - Odnajdź skradzione zapasy dla Holliday'a.
 
Zlokalizuj starożytną maszynę "CD-i"
Quarex w salonie gier chce byś znalazł dla niego konsolę CD-i. Kupisz ją u Szczerego Jona - handlarza antykami (innymi konsolami) w obozie Atchisończyków. Za zwrócenie CD-i dostaniesz 100$, ale możesz też zanieść konsolę do Mercaptain w Twierdzy, za co będziesz mógł pobrać od niej dodatkowy przedmiot z rewizji. Drugie rozwiązanie oczywiście nie spodoba się Querexowi - przyjmie konsolę, lecz nie dostaniesz wynagrodzenia.
Pozbądź się Złomiarzy dla Kekkahbaha / Jamesa
Zabij wszystkich członków czterech grupek Złomiarzy na terenie obozu Atchisończyków. Nie są ciężkim wyzwaniem. Uważaj na zakopane miny prowadzące do ich siedzib i na alarmy zamontowane w ich skrytkach.
Podążaj za nosem Scotchmo by odnaleźć jego ukryty zapas Gadziego Soku

Scotchmo będzie komentował czy wyczuwa swoją wódę w zależności od tego, gdzie będziesz. Alkohol zakopany jest niedaleko sklepu Hollidaya, ale by się do niego dostać trzeba pójść dookoła, przez miasteczko ćpunów. By odkopać soczek musisz użyć łopaty. Łopatę możesz znaleźć np. na cmentarzu przed Twierdzą Strażników (tam, gdzie zaczynałeś grę) lub przed kopalnią Lewe'Lowanie (numer 3 na mapie świata).
Pokaż tajemniczy dziennik Generałowi Vargasowi

W dzielnicy włóczęg znajdziesz ciało i sprzęt Brzytwy Szatana. Podnieś gwiazdę i dziennik, a następnie zanieś je Vargasowi w Twierdzy Strażników. Vargas zleci ci udanie się do Darwin i sprawdzenie, co tam się dzieje. W Darwin znajdziesz kolonię zarażonych mutantów. Gdy ich uleczysz, będą chcieli żebyś obiecał nie zdradzić nikomu faktu ich istnienia (zaatakują, jeśli odmówisz dochowania tajemnicy). By zakończyć zadanie wróć do Vargasa i powiedz mu co się dzieje w Darwin (albo prawdę albo kłamstwo - jeśli masz w drużynie Vipulę z Darwin, to ta odejdzie z zespołu przy złamaniu obietnicy, jaką dałeś mutantom).
Żółw (Easter Egg)

Na północnym krańcu mapy za małym skupiskiem mieszkalnym (meneli) dostrzeżesz małego żółwia odwróconego na skorupę, który zdecydowanie potrzebuje twojej pomocy. Korzystając ze zdolności Zaklinacza Zwierząt możesz pomóc mu się odwrócić. Wtedy zacznie podążać swoją ścieżką. Nie wiesz jednak, że chce ci się odwdzięczyć. Cała trasa przy jego tempie zajmie około 20 minut, dlatego w tym czasie zajmij się kolejnymi zadaniami, a później skieruj się na południe koło wodospadu.

Po lewej stronie rzeki obok drzewa dostrzeżesz pustą skorupę oraz mały kopiec w ziemi, który musisz rozkopać łopatą. Znajdziesz tam dość sporo cennych rzeczy (dobór losowy).
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
